Zadejte hledaný výraz...

VS Hosting s.r.o – kompletní výpadek

Vít Michalek
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
13. 6. 2013 14:19:39
Od 14:07 kompletní výpadek od VS Hosting s.r.o nejede nic co leži u nich na serverech
- avizo.cz
- tipcars.com
- csfd.cz
Tak po 20 minutách to kluci opravili.
Ale některé servery mají stále problémy.
13. 6. 2013 14:19:39
https://webtrh.cz/diskuse/vs-hosting-s-r-o-kompletni-vypadek#reply912606
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 6. 2013 14:22:33
Prý to do 5minut půjde :)
13. 6. 2013 14:22:33
https://webtrh.cz/diskuse/vs-hosting-s-r-o-kompletni-vypadek#reply912605
no co uz, jsou horsi veci...
13. 6. 2013 14:23:47
https://webtrh.cz/diskuse/vs-hosting-s-r-o-kompletni-vypadek#reply912604
Vít Michalek
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
13. 6. 2013 14:24:04
rouballik: odkud máte tuto informaci, nám nezvedají telefony.
---------- Příspěvek doplněn 13.06.2013 v 14:24 ----------
Napsal Radek O.;961902
no co uz, jsou horsi veci...
Ani ne když tam leží projekty , které Tě (mě) živý
13. 6. 2013 14:24:04
https://webtrh.cz/diskuse/vs-hosting-s-r-o-kompletni-vypadek#reply912603
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 6. 2013 14:24:42
Já jsem se dovolal po vyzkoušení asi 5ti telefonů.
13. 6. 2013 14:24:42
https://webtrh.cz/diskuse/vs-hosting-s-r-o-kompletni-vypadek#reply912602
Vít Michalek
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
13. 6. 2013 14:24:51
Napsal rouballik;961901
Prý to do 5minut půjde :)
rouballik: odkud máte tuto informaci, nám nezvedají telefony.
no mi akorat na automat, ostatní telefony co mame tak nikdo nebere.
A to že to do 5 minut pojede, je informace stará jak dlouho ? :)
13. 6. 2013 14:24:51
https://webtrh.cz/diskuse/vs-hosting-s-r-o-kompletni-vypadek#reply912601
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
13. 6. 2013 14:25:45
Já mám teď u spolehlive-servery.cz (český hosting) strašně pomalý načítání stránek. Až 10 sekund. Třeba to je něco globálního.
13. 6. 2013 14:25:45
https://webtrh.cz/diskuse/vs-hosting-s-r-o-kompletni-vypadek#reply912600
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 6. 2013 14:25:48
Radujme se už to jede.
---------- Příspěvek doplněn 13.06.2013 v 14:26 ----------
Napsal Vít Michalek;961907
rouballik: odkud máte tuto informaci, nám nezvedají telefony.
no mi akorat na automat, ostatní telefony co mame tak nikdo nebere.
A to že to do 5 minut pojede, je informace stará jak dlouho ? :)
14:20 jsem se dovolal.
13. 6. 2013 14:25:48
https://webtrh.cz/diskuse/vs-hosting-s-r-o-kompletni-vypadek#reply912599
Adam
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 6. 2013 14:27:02
už to jede!
13. 6. 2013 14:27:02
https://webtrh.cz/diskuse/vs-hosting-s-r-o-kompletni-vypadek#reply912598
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
13. 6. 2013 14:27:14
Tak už to asi frčí.
13. 6. 2013 14:27:14
https://webtrh.cz/diskuse/vs-hosting-s-r-o-kompletni-vypadek#reply912597
Lidi lidi... Volat technikovi, když ví že má problém to je fakt nápad. Tím ho akorát zpomalíte ve výkonu opravy.
13. 6. 2013 15:30:03
https://webtrh.cz/diskuse/vs-hosting-s-r-o-kompletni-vypadek#reply912596
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 6. 2013 16:31:22
A jak lidí ví, že technik to ví?
13. 6. 2013 16:31:22
https://webtrh.cz/diskuse/vs-hosting-s-r-o-kompletni-vypadek#reply912595
Marty_SVK
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
13. 6. 2013 17:10:11
Napsal rouballik;961972
A jak lidí ví, že technik to ví?
To je dosť veľká firma, keď im nejde celý hosting, tak to technik vie ako prvý :)
13. 6. 2013 17:10:11
https://webtrh.cz/diskuse/vs-hosting-s-r-o-kompletni-vypadek#reply912594
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 6. 2013 18:03:31
Napsal Marty_SVK;961982
To je dosť veľká firma, keď im nejde celý hosting, tak to technik vie ako prvý :)
Nepřekrucujte to v nesmysl. Běžná reakce klienta na nefunkční službu je hlášení nefunkčnosti.
K tomu je u hostingu zřízeno centrum kam klienti hlásí chyby a výpadky. Některé chyby jsou špatně odhalitelné a je nutné je hlásit. Já jako klient nemám možnost identifikovat chybu ani nemám možnost zjistit zda je chyba odstraňována, takže mi nezbývá nic jiného než chybu hlásit a dožadovat se informací. To callcentrum je tam zřízeno právě kvůli tomu a já si ho i platím, takže netuším proč bych měl vůbec přemýšlet nad tím jestli někoho náhodou neotravuju.
13. 6. 2013 18:03:31
https://webtrh.cz/diskuse/vs-hosting-s-r-o-kompletni-vypadek#reply912593
Marty_SVK
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
13. 6. 2013 19:25:40
Napsal rouballik;962000
Nepřekrucujte to v nesmysl. Běžná reakce klienta na nefunkční službu je hlášení nefunkčnosti.
K tomu je u hostingu zřízeno centrum kam klienti hlásí chyby a výpadky. Některé chyby jsou špatně odhalitelné a je nutné je hlásit. Já jako klient nemám možnost identifikovat chybu ani nemám možnost zjistit zda je chyba odstraňována, takže mi nezbývá nic jiného než chybu hlásit a dožadovat se informací. To callcentrum je tam zřízeno právě kvůli tomu a já si ho i platím, takže netuším proč bych měl vůbec přemýšlet nad tím jestli někoho náhodou neotravuju.
Vy to neprekrucajte, ja som nic nepisal o tom, ze to nemozete robit. Len som napisal, ze pri takomto rozsahu vypadku to vie technik urcite. Tak easy
13. 6. 2013 19:25:40
https://webtrh.cz/diskuse/vs-hosting-s-r-o-kompletni-vypadek#reply912592
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit