Zadejte hledaný výraz...

Vratky v e-shopech – kolik jich máte a jak je řešíte?

Napsal Radek O.;1396290
Chtit penize za neprevzatou zasilku neni v rozporu se zakonem a pokuta zabto nehrozi. Je treba si uvedomit ze byla uzavrena kupni smlouva a pokud zbozi neprevezmete je to neplneni z vasi strany a z toho plyne ze musi minimalne nahradit naklady s ni spojene nicmene obchodnik muze trvat na dokonceni obchodu. Po dodani zbozi pak muze samozrejme od smlouvy odstoupit. To je po strance legislativy.
Po strance obchodni priznivcem techto kroku nejsem.
už jsem jedné holce poslal mail s tím, že po ní budu požadovat peníze za nevyzvednutou zásilku.
Ano psal jsem jí, i volal. Do telefonu řekla že si jí vyzvedne.
2. 7. 2017 10:46:34
https://webtrh.cz/diskuse/vratky-v-e-shopech-kolik-jich-mate-a-jak-je-resite/strana/2#reply1287912
Já ještě uvažoval jim napsat upozornění, že budou umístění do registru zákazníků s negativním záznamem a v budoucnu jim nikdo ze sítě zapojených e-shopů neprodá. Samozřejmě to budou jen mé e-shopy, které jsou pod jedním IČO, tak aby nedocházelo k obchodu s údaji. To by mohlo trochu zabrat ne? Legální by to být mělo, ne?
2. 7. 2017 10:52:56
https://webtrh.cz/diskuse/vratky-v-e-shopech-kolik-jich-mate-a-jak-je-resite/strana/2#reply1287911
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
2. 7. 2017 10:55:16
Napsal Pepino-Pepe;1396180
U fotografií, popisu zboží nebo třeba velikostech problém není. Zákazník zboží ani nepřevezme. Doprava je už tak na minimum. A dokonce zboží zasíláme nejpozději v následující den. Ale není to jen o dopravě. Je v tom čas skladníka, balné atd.
Formulář by se dal určitě lépe sestavit, ale nejde o plnohodnotný průzkum. Spíše o nějaký ten průměr, který by naznačil jak si v tom průměru stojíme.
Největší procento vratek - malé objednávky do 500Kč, objednávky ze zdrojů facebook, heureka, zbozi. Když si to uvědomíte, bude po problémech
2. 7. 2017 10:55:16
https://webtrh.cz/diskuse/vratky-v-e-shopech-kolik-jich-mate-a-jak-je-resite/strana/2#reply1287910
Napsal beraniste;1396300
Největší procento vratek - malé objednávky do 500Kč, objednávky ze zdrojů facebook, heureka, zbozi. Když si to uvědomíte, bude po problémech
no nevím :)
já mám většinu nákupů do 500Kč (90%) ale vratek jen 4% :)
snažím se zboží odeslat co nejdříve
2. 7. 2017 11:05:14
https://webtrh.cz/diskuse/vratky-v-e-shopech-kolik-jich-mate-a-jak-je-resite/strana/2#reply1287909
Btw kdyz zakaznikum volate, zkousel jste se jich nekdo zeptat, proc si zasilku nevyzvedli?
2. 7. 2017 11:17:48
https://webtrh.cz/diskuse/vratky-v-e-shopech-kolik-jich-mate-a-jak-je-resite/strana/2#reply1287908
Napsal josef.jebavy;1396310
Btw kdyz zakaznikum volate, zkousel jste se jich nekdo zeptat, proc si zasilku nevyzvedli?
psal, ale odpověď žádná
2. 7. 2017 11:27:59
https://webtrh.cz/diskuse/vratky-v-e-shopech-kolik-jich-mate-a-jak-je-resite/strana/2#reply1287907
Mishoo
verified
rating uzivatele
2. 7. 2017 11:30:41
Napsal colbi;1396298
už jsem jedné holce poslal mail s tím, že po ní budu požadovat peníze za nevyzvednutou zásilku.
Ano psal jsem jí, i volal. Do telefonu řekla že si jí vyzvedne.
.. a vyzdvihla? :D
2. 7. 2017 11:30:41
https://webtrh.cz/diskuse/vratky-v-e-shopech-kolik-jich-mate-a-jak-je-resite/strana/2#reply1287906
Napsal Mishoo;1396316
.. a vyzdvihla? :D
ne.
tak jsem jí napsal že po ní budu požadovat zaplatit poštovné
2. 7. 2017 11:42:59
https://webtrh.cz/diskuse/vratky-v-e-shopech-kolik-jich-mate-a-jak-je-resite/strana/2#reply1287905
Mishoo
verified
rating uzivatele
2. 7. 2017 12:50:49
Tú otázku som položil zámerne a vedel som aká bude ospoveď, a opäť opakujem, nemá cenu ísť proti vôli zákazníka...
Je to pre Vás strata času a nervov. Osobne komunikujem s ľudmi a nebaví ma to, pretože aú schopní Vám nakecať len to čo chcete počuť alebo sa budú dožadovať niečoho načo nemajú právo atp. Mam za sebou 3 roky a viem o čom hovorím a vie to aj mnoho iných prevádzkovateľov eshopov. Pevné nervy :)
2. 7. 2017 12:50:49
https://webtrh.cz/diskuse/vratky-v-e-shopech-kolik-jich-mate-a-jak-je-resite/strana/2#reply1287904
Napsal Radek O.;1396290
Chtit penize za neprevzatou zasilku neni v rozporu se zakonem a pokuta zabto nehrozi. Je treba si uvedomit ze byla uzavrena kupni smlouva a pokud zbozi neprevezmete je to neplneni z vasi strany a z toho plyne ze musi minimalne nahradit naklady s ni spojene nicmene obchodnik muze trvat na dokonceni obchodu. Po dodani zbozi pak muze samozrejme od smlouvy odstoupit. To je po strance legislativy.
Po strance obchodni priznivcem techto kroku nejsem.
Jak se v takovém případě dokazuje, že si člověk zboží opravdu objednal? Můžu přeci udělat objednávku na kohokoliv, stejně jako kdokoliv může objednat na mě.
2. 7. 2017 13:10:17
https://webtrh.cz/diskuse/vratky-v-e-shopech-kolik-jich-mate-a-jak-je-resite/strana/2#reply1287903
Pepino-Pepe
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 7. 2017 13:27:24
Dodáváme Českou poštou. Myšlenka změnit dodavatele nemusí být špatná.
2. 7. 2017 13:27:24
https://webtrh.cz/diskuse/vratky-v-e-shopech-kolik-jich-mate-a-jak-je-resite/strana/2#reply1287902
Napsal Toliceek;1396334
Jak se v takovém případě dokazuje, že si člověk zboží opravdu objednal? Můžu přeci udělat objednávku na kohokoliv, stejně jako kdokoliv může objednat na mě.
Souhlasim. Proto taky povazuji vymahani nakladu za nesmysl.
2. 7. 2017 16:38:54
https://webtrh.cz/diskuse/vratky-v-e-shopech-kolik-jich-mate-a-jak-je-resite/strana/2#reply1287901
Napsal Toliceek;1396334
Jak se v takovém případě dokazuje, že si člověk zboží opravdu objednal? Můžu přeci udělat objednávku na kohokoliv, stejně jako kdokoliv může objednat na mě.
Můžeš argumentovat IP adresou, smskou s potvrzením a odeslaným emailem s potvrzením. Že pokud to neobjednali tak byli o objednávce informování a mohli ji kdykoliv zrušit. Naštěstí jsem to nikdy nemusel řešit, ale kdybych musel tak mám v hlavě tento postup.
2. 7. 2017 17:01:52
https://webtrh.cz/diskuse/vratky-v-e-shopech-kolik-jich-mate-a-jak-je-resite/strana/2#reply1287900
Napsal tomagio;1396379
Můžeš argumentovat IP adresou, smskou s potvrzením a odeslaným emailem s potvrzením. Že pokud to neobjednali tak byli o objednávce informování a mohli ji kdykoliv zrušit. Naštěstí jsem to nikdy nemusel řešit, ale kdybych musel tak mám v hlavě tento postup.
Nevim. Mi prijit na mobil nejaka sms o objednani ci email tak taky nereaguji uz proto ze nevyzadane plneni si mohu nechat :)
2. 7. 2017 20:56:12
https://webtrh.cz/diskuse/vratky-v-e-shopech-kolik-jich-mate-a-jak-je-resite/strana/2#reply1287899
veronika29
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
2. 7. 2017 21:33:46
Nejčastější výmluva toho co nepřevzal-musel jsem hned druhý den odjet do zahraničí,znáte to taky?
2. 7. 2017 21:33:46
https://webtrh.cz/diskuse/vratky-v-e-shopech-kolik-jich-mate-a-jak-je-resite/strana/2#reply1287898
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit