Zadejte hledaný výraz...

Vrácení zboží po již jednou provedené výměně

xxxmitschxxx
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
10. 6. 2016 10:45:30
Ahoj, chtěl jsem se zeptat na jednu věc, zda má zákazník právo na vrácení peněz.
Zákaznice si u mne objednala ohradu pro psa. Po asi měsíci poslala ohradu zpět, že na jejího psa není ohrad účinná, a že pes ji utíká dál a že chce zboží reklamovat. Zboží bylo úplně funkční, ale prostě nevhodně zvolené. Na reklamaci tedy v podstatě neměla nárok. Domluvil jsem se tedy s ní, že jí zboží vyměním za ohradu která bude určitě dostatečně účinná.
Paní s výměnou souhlasila a zaslal jsem jí tedy novou ohradu, kde vznikl vzhledem k vyšší ceně doplatek cca. 850,- Kč.
Po týdnu přišla ohrada zpět, že ji paní nechce, že mezitím psa někomu darovala a že chce vrátit peníze.
Má zákaznice na vrácení nárok?
Popravdě se přiznám, že mne takováto jednání některých zákazníků už pěkně štve. Včetně toho, že jsem vyhodil 2x poštovné (poštovné mám zdarma).
10. 6. 2016 10:45:30
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-zbozi-po-jiz-jednou-provedene-vymene/#reply1201291
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 6. 2016 10:56:31
V podstatě v prvním případě jsi se s ní domluvil a zboží vzal zpět. Na to doplatila 850,- Kč a zakoupila nové zboží. Takže může odstoupit ve 14 denní lhůtě.
10. 6. 2016 10:56:31
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-zbozi-po-jiz-jednou-provedene-vymene/#reply1201290
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
10. 6. 2016 11:50:47
Presne tak, mela by bezet nova 14ti denni lhuta, takze to pravo ma, navic at te to stve jak chce, tak to ze to vezmes zpet je skoro vzdy nejlepsi reseni z pohledu toho jaky si kde delas jmeno... Proste spokojenost zakazniku by mela byt nadrazena tomu, ze zaplatis dvakrat naky postovny... Navic i nervy pro tebe to jsou nejmensi nez se dalsi dny hadat se zakaznikem kterej na tom trva a zacne o tobe jeste roznaset bludy :))
10. 6. 2016 11:50:47
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-zbozi-po-jiz-jednou-provedene-vymene/#reply1201289
xxxmitschxxx
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
10. 6. 2016 12:01:27
Napsal Aleš Jiříček;1298332
Presne tak, mela by bezet nova 14ti denni lhuta, takze to pravo ma, navic at te to stve jak chce, tak to ze to vezmes zpet je skoro vzdy nejlepsi reseni z pohledu toho jaky si kde delas jmeno... Proste spokojenost zakazniku by mela byt nadrazena tomu, ze zaplatis dvakrat naky postovny... Navic i nervy pro tebe to jsou nejmensi nez se dalsi dny hadat se zakaznikem kterej na tom trva a zacne o tobe jeste roznaset bludy :))
Tak ano, spokojenost zákazníků, pro mne je důležitá. Také jsem ji zboží vyměnil i přesto že jsem ji mohl poslat někam. Ale nezlob se na mne ve chvíli kdy někomu vyjdu vstříc a on toho zneužije tak si další slušnost nezaslouží.
Navíc právě s tou 14denní lhůtou si nejsem úplně jist. Ona zboží nevracela, neměnila. Ona ho reklamovala. (jasně uvedeno v jejím dopise) Nevím tedy ale o tom, že pokud ti při reklamaci vymění zboží a ty s tím souhlasíš, že ho potom můžeš jen tak do 14dní vrátit.
10. 6. 2016 12:01:27
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-zbozi-po-jiz-jednou-provedene-vymene/#reply1201288
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
10. 6. 2016 12:08:52
Pokud jsi se s ní dohodnul, že reklamaci nemuzes uznat, protoze je vyrobek v poradku, ale poskytnes ji nadstandardni sluzbu, ze ji posles jine s doplatkem a puvodni vezmes zpet, tak bezi nova lhuta, protoze zakaznik si i nove zbozi musi vyzkouset... To je muj nazor...
A to ze toho zneuzila... Tak jako kazdemu se muze stat, ze se psem chce neco delat, objedna si pro nej neco a pak proste najde jine reseni, psa uz nema a vyrobek tak chce vratit, nevidim na tom zadne zneuzivani, ale standardni situaci ktera se muze stat kazdemu... Nemej to zasrany cesky mysleni, ze kazdej te chce jen zneuzivat a neres co s tim delat, at budes delat cokoliv proti tomu, bude to kontraproduktivni... Tohle se proste obcas stane tak to proste prejdi... Jakymkoliv resenim jen ztratis cas a jeste ti to ma potencial uskodit.
10. 6. 2016 12:08:52
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-zbozi-po-jiz-jednou-provedene-vymene/#reply1201287
xxxmitschxxx
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
10. 6. 2016 12:09:11
Tak to beru zpet. Kdyz nad tim tak premyslim tak vlastne bylo puvodni zbozi dobropisovano, takze opravdu se jedna vlastne o novou koupi.
10. 6. 2016 12:09:11
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-zbozi-po-jiz-jednou-provedene-vymene/#reply1201286
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
10. 6. 2016 12:13:02
Napsal xxxmitschxxx;1298340
Navíc právě s tou 14denní lhůtou si nejsem úplně jist. Ona zboží nevracela, neměnila. Ona ho reklamovala. (jasně uvedeno v jejím dopise) Nevím tedy ale o tom, že pokud ti při reklamaci vymění zboží a ty s tím souhlasíš, že ho potom můžeš jen tak do 14dní vrátit.
Reklamuje se vadné zboží. Pokud původní ohrada byla v pořádku tak by se dalo tvrdit že jsi reklamaci zamítnul, vzal zboží zpět a s doplatkem poslal nové zboží. Takže limit běžel i podle mě od začátku.
... prostě, pro dobrotu na žebrotu :-(
10. 6. 2016 12:13:02
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-zbozi-po-jiz-jednou-provedene-vymene/#reply1201285
hor
verified
rating uzivatele
10. 6. 2016 12:42:44
Ano, typická česká vymrdávka, pro dobrotu na žebrotu. Ale co, takových ještě bude ... nad to se hold človět musí povznést, jinak by se zbláznil.
10. 6. 2016 12:42:44
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-zbozi-po-jiz-jednou-provedene-vymene/#reply1201284
xxxmitschxxx
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
10. 6. 2016 12:45:17
Tak já neříkám že to nepřežiju, jen mne to prostě štve, nechat ze sebe dělat blbce a ještě na to doplácet....
10. 6. 2016 12:45:17
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-zbozi-po-jiz-jednou-provedene-vymene/#reply1201283
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit