Zadejte hledaný výraz...

Vracení zboží eshopům a jejich obrana

Čistě teoreticky
Jak se můžou e-shopy bránit proti lidem, co si obednají zboží do 14 dnů vrátí, obdnají jiné a zase do čtrnácti dnů vrátí a takhle si ozkoušejí "půl sortimentu"?
Některým lidem stovka za poštovné nevadí, ale ten e-shop má náklady větší, na uvedení zobží do původního stavu, např. pokud pytlíky nejsou samootevírací, ale zatavené nebo je zboží v blistru (zboží je zataveno v průhledmém plastovém obalu).
11. 2. 2010 13:45:33
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-zbozi-eshopum-a-jejich-obrana#reply456271
To je čistě teoretické, protože jsem neslyšel, že by se to dělo v takovémto měřítku.
Zákazník má právo vyzkoušet na dálku koupené zboží. Obchodník má právo vrácenou cenu ponížit o náklady na uvedení zboží do původního stavu.
Je to neexistující problém.
11. 2. 2010 13:54:46
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-zbozi-eshopum-a-jejich-obrana#reply456270
JerryBestie
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
11. 2. 2010 13:54:48
Velmi tezko, maji na to narok. Nicmene plati, ze:
V souladu s ustanovením § 53 odst. 10 občanského zákoníku, dle kterého má dodavatel nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
A to zejména nákladů na:
* Vyčištění produktu (100,-Kč - 250,-Kč)
* Otestování produktu (150,-Kč - 500,-Kč)
* Administrativní poplatek (až 150,-Kč)
Takhle to mam ja. A moc se toho nevraci. Vlastne jsem to zazil jen jednou.
11. 2. 2010 13:54:48
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-zbozi-eshopum-a-jejich-obrana#reply456269
k tomu slouží blacklist
11. 2. 2010 13:55:10
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-zbozi-eshopum-a-jejich-obrana#reply456268
dracek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
11. 2. 2010 13:58:59
Normálka. Pokud by se jednalo o notorického vraceče, tak bych mu napálil poplatek za uvedení do původního stavu. Na což má eshop nárok. Ono by ho to brzo přešlo, když by se mu vrátila polovina částky kterou zaplatil.
hmm, už mě pár lidí předběhlo.
Karma_Marketing: jak to myslýš? Podle mě nemůžeš jen tak odmítnout někomu něco prodat z důvodu, že ti předtím vrátil zboží.
11. 2. 2010 13:58:59
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-zbozi-eshopum-a-jejich-obrana#reply456267
Moje nepozornost, zaměnil jsem si to s notorickýma "nevyzvedačema" dobírek.)
11. 2. 2010 14:28:48
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-zbozi-eshopum-a-jejich-obrana#reply456266
V souladu s ustanovením § 53 odst. 10 občanského zákoníku, dle kterého má dodavatel nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
A to zejména nákladů na:
* Vyčištění produktu (100,-Kč - 250,-Kč)
* Otestování produktu (150,-Kč - 500,-Kč)
* Administrativní poplatek (až 150,-Kč)
Takhle to mam ja. A moc se toho nevraci. Vlastne jsem to zazil jen jednou.
Paráda... sice něco o tom mám v obchodních podmínkách, ale přiznám se že tohle, takto hezky rozepsané, tam dopíši.;) Myslím že by to nějakou efektivitu mohlo mít.
12. 2. 2010 20:49:40
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-zbozi-eshopum-a-jejich-obrana#reply456265
ShocQ
verified
rating uzivatele
16. 2. 2010 11:40:29
Napsal Neregistrovaný;456126
Čistě teoreticky
Jak se můžou e-shopy bránit proti lidem, co si obednají zboží do 14 dnů vrátí, obdnají jiné a zase do čtrnácti dnů vrátí a takhle si ozkoušejí "půl sortimentu"?
Některým lidem stovka za poštovné nevadí, ale ten e-shop má náklady větší, na uvedení zobží do původního stavu, např. pokud pytlíky nejsou samootevírací, ale zatavené nebo je zboží v blistru (zboží je zataveno v průhledmém plastovém obalu).
Kdysi tady někdo dával odkaz na článek, že zákazník musí do 14 dnů poslat odstoupení od smlouvy. Kdyby to dělal jeden člověk pořád dokola a neposílal to odstoupení od smlouvy tak stačí jednou na něho přijít s tím že neposlal odstoupení od smlouvy a podle zákona mu nic nevrátíte a myslím že další věc by už nezkoušel ;)
16. 2. 2010 11:40:29
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-zbozi-eshopum-a-jejich-obrana#reply456264
Marek.B
verified
rating uzivatele
19. 2. 2010 18:00:27
Napsal Neregistrovaný;456126
Čistě teoreticky
Jak se můžou e-shopy bránit proti lidem, co si obednají zboží do 14 dnů vrátí, obdnají jiné a zase do čtrnácti dnů vrátí a takhle si ozkoušejí "půl sortimentu"?
Některým lidem stovka za poštovné nevadí, ale ten e-shop má náklady větší, na uvedení zobží do původního stavu, např. pokud pytlíky nejsou samootevírací, ale zatavené nebo je zboží v blistru (zboží je zataveno v průhledmém plastovém obalu).
Nejjednodušší je mu zavolat a zeptat se ho, jestli mu můžete poradit s výběrem, že už se od něj vrátila 3tí zásilka, že mu to zboží změříte/poradíte mu co je nejlepší.
Většina zákazníků se na to pak vykašle, pokud ne tak, mu pohrozit napařením výše uvedených poplatků.
To co psal ShocQ moc nedoporučuji, pokud to bude prudič, naprudí na vás SOSku
19. 2. 2010 18:00:27
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-zbozi-eshopum-a-jejich-obrana#reply456263
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit