Zadejte hledaný výraz...

Vrácení poštovného za nepřebranou zasilku

Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
8. 4. 2014 12:04:20
Zdravím,zajímalo by mě jak se řeší situace.Když si firma od nás objednala zboží,uhradila předem fakturu a zaplatila i paušal poštovného ve výši 500kč (reálná cena byla u DHL asi 1600kč).Zboží jí doručili ale oni si ho odmítli převzít že zboží je již používané.Což je nesmysl.Proto by mě zajímalo ,zda jim musím vrátit i cenu za poštovné ?díky
8. 4. 2014 12:04:20
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-za-neprebranou-zasilku/#reply1013437
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
8. 4. 2014 12:17:35
Jak máte psano obchodní podmínky? To je nejdůležitější.
8. 4. 2014 12:17:35
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-za-neprebranou-zasilku/#reply1013436
Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
8. 4. 2014 12:33:59
no ale co když firma řekne,že se s obchodními podmínkami neseznámila ,když to nebylo zakoupeno přes eshop
8. 4. 2014 12:33:59
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-za-neprebranou-zasilku/#reply1013435
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
8. 4. 2014 12:43:31
Napsal motoshop;1076539
Zdravím,zajímalo by mě jak se řeší situace.Když si firma od nás objednala zboží,uhradila předem fakturu a zaplatila i paušal poštovného ve výši 500kč (reálná cena byla u DHL asi 1600kč).Zboží jí doručili ale oni si ho odmítli převzít že zboží je již používané.Což je nesmysl.Proto by mě zajímalo ,zda jim musím vrátit i cenu za poštovné ?díky
Je to vztah firma - firma, tam žádné zákonné podmínky pro vrácení zboží nejsou. Je to jen na vzájemné dohodě obou stran. Jak to objednala je úplně jedno.
Takže bych jim napsal, že řádně objednané, zaplacené a vyfakturované zboží je u tebe připraveno k vyzvednutí a ať ti napíšou kdy si pro něj přijdou, jinak že jim budeš muset účtovat nějaký poplatek za skladování. A v případě, že pokud by chtěli od smlouvy odstoupit tak jedině s nějakým stornopoplatkem.
To všechno tedy za situace, kdy je zboží skutečně nové, nepoužívané a přesně podle jejich objednávky.
8. 4. 2014 12:43:31
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-za-neprebranou-zasilku/#reply1013434
Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
8. 4. 2014 16:03:00
no oni to právě nepřevzali od DHL s tím ,že má zboží drobné vady na kráse...což tedy nevím co tím přesně myslí...
8. 4. 2014 16:03:00
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-za-neprebranou-zasilku/#reply1013433
Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
10. 4. 2014 18:43:33
Já jsem jim zaslal fakturu ,kde je uvedeno ,že zboží po uhrazení této faktury se stává jejich majetkem ...oni jí uhradili a následně zboží nepřebrali ,z duvodu poškození zboží.Proto jsem jim navrhl že jim zboží vyměním ,ale to oni odmítli a chtějí vrátit peníze.Mají na to tedy právo?díky
10. 4. 2014 18:43:33
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-za-neprebranou-zasilku/#reply1013432
je zajimave, jak se takove prihody lepi na urcite lidi. Motoshop a Ja maji furt neco :)
Nicmene vy jste povinen dodat zbozi v jakosti, jak si objednali. Pokud jste to udelal a odmitaji to prevzit, je to jejich problem, ne vas. Nevim co a jak jste posilal, ze poznali i bez prevzeti, ze zbozi neni v poradku, ale pokud je smlouva tak, ze majetkova prava se prevadi okamzikem zaplaceni, tak ta vec je proste jejich. vyzval bych ej tedy k prevzeti zbozi a zaroven je upozornil, ze kazde nove zaslani budou opet hradit. A samozrejme, ze zbozi v pripade odmitnuti u sebe uskladnite. Idealne je vyzvat i dopisem s dodejkou, at mate v ruce nejaky papir.
10. 4. 2014 18:48:25
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-za-neprebranou-zasilku/#reply1013431
Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
10. 4. 2014 19:03:30
no já bych mohl vyprávět...není snad týden aby se něco nepřihodilo...Věc se má tak že ja jsem jim zaslal fakturu ,kde bylo v poznámkách uvedeno,že zboží až do uhrazení je majetkem dodavatele.tedy tím ,že faktura byla uhrazena ,tak tím se stali majitelem věci.Poslal jsem to spediční firmou ,kde došlo k drobnému poškození,proto firma odmítla zásilku převzít.Nicméně ihned jsem je kontaktoval a nabídnul jsem jim ,že zboží jim dopravím ja osobně uplně nové...na což oni nikterak nereagovali a chtějí vrátit celou částku.....
10. 4. 2014 19:03:30
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-za-neprebranou-zasilku/#reply1013430
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
10. 4. 2014 20:42:39
Napsal motoshop;1077512
no já bych mohl vyprávět...není snad týden aby se něco nepřihodilo...Věc se má tak že ja jsem jim zaslal fakturu ,kde bylo v poznámkách uvedeno,že zboží až do uhrazení je majetkem dodavatele.tedy tím ,že faktura byla uhrazena ,tak tím se stali majitelem věci.Poslal jsem to spediční firmou ,kde došlo k drobnému poškození,proto firma odmítla zásilku převzít.Nicméně ihned jsem je kontaktoval a nabídnul jsem jim ,že zboží jim dopravím ja osobně uplně nové...na což oni nikterak nereagovali a chtějí vrátit celou částku.....
Ne mají smůlu pokud ty neprojevíš dobrou vůli. Pravděpodobně to někde sehnali jinde a teď chtějí couvat.
10. 4. 2014 20:42:39
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-za-neprebranou-zasilku/#reply1013429
Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 4. 2014 10:03:24
nevíte nekdo ,kdo se zabývá obchodním právem ,kdo by mě to potvrdsil na 100%?nerad bych se zase s někým soudil....Samozřejmě bych mu to uhradil.na internetu ,když někomu napíšete ,tak chce hned 3 litry předem ,než vám vubec něco řeknou....nebo jestli je nějaká právní online poradna která opravdu funguje...že jim tam zašlete třeba dotaz 300kč a oni vam na to odpoví....
11. 4. 2014 10:03:24
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-za-neprebranou-zasilku/#reply1013428
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
11. 4. 2014 10:41:38
Napsal motoshop;1077512
no já bych mohl vyprávět...není snad týden aby se něco nepřihodilo...Věc se má tak že ja jsem jim zaslal fakturu ,kde bylo v poznámkách uvedeno,že zboží až do uhrazení je majetkem dodavatele.tedy tím ,že faktura byla uhrazena ,tak tím se stali majitelem věci.Poslal jsem to spediční firmou ,kde došlo k drobnému poškození,proto firma odmítla zásilku převzít.Nicméně ihned jsem je kontaktoval a nabídnul jsem jim ,že zboží jim dopravím ja osobně uplně nové...na což oni nikterak nereagovali a chtějí vrátit celou částku.....
No ale pokud jim skutečně došlo poškozené, tak je to jiná situace. Oni mají samozřejmě právo na nepoškozené zboží, proč by měli mít povinnost přebírat poškozené? Jestli k tomu došlo při přepravě tak bych to normálně reklamoval u přepravce, od toho mají pojistku.
11. 4. 2014 10:41:38
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-za-neprebranou-zasilku/#reply1013427
Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 4. 2014 10:53:18
tak to je jasné...proto jsem jim také navrhl ,že poškrábaný díl vyměním ,nebo ihned dovezeme celý nový kus na což ale oni nepřistoupili a chtějí vrátit pouze peníze....navíc tvrdí že je věc používana...což je ale nesmysl...nechapu to jeste jsem se stim nesetkal....
11. 4. 2014 10:53:18
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-za-neprebranou-zasilku/#reply1013426
Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
15. 4. 2014 10:59:53
Tak mě nyní už napsala právnička protistrany.Mj píše:
Chci upozornit, že od 1. 1. 2014 platí nový občanský zákoník, který se vztahuje jak na právní vztahy osob, tak i firem, a to, co označujete jako obchodní zákoník, tedy zákon č. 513/1991 Sb., byl tímto zákonem zrušen a tedy podle tohoto nového předpisu má i firma právo odstoupit od uzavřené kupní smlouvy, navíc, když jste dodal věc nikoliv ve sjednané kvalitě (tj. namísto nové věci , věc použitou).
15. 4. 2014 10:59:53
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-za-neprebranou-zasilku/#reply1013425
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit