Zadejte hledaný výraz...

Vrácení poštovného a jeho výše

radkamal
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 10. 2013 21:23:26
Dobrý den,
jak byste řešili tento případ? Paní vrací zboží, barva neodpovídala fotografii - ok, bereme zpátky. Domluvily jsme se i na vrácení poštovného. Zároveň poslala podací lístek z ČP na 103 Kč. Poštovné je vysoké, protože zvolila balík do ruky. Mohla poslat i jako cenný balík za 73 Kč. Co byste mi poradili, na jakou částku má nárok?
Děkuji.
2. 10. 2013 21:23:26
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-a-jeho-vyse/#reply951695
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
2. 10. 2013 21:33:48
103 Kč, pokud nebylo blíže specifikováno jak přesně to pošle. :-)
2. 10. 2013 21:33:48
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-a-jeho-vyse/#reply951694
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
2. 10. 2013 21:37:25
A můžeš mi vysvětlit proč bys jí měl vracet poštovné za cestu k tobě? :-D
2. 10. 2013 21:37:25
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-a-jeho-vyse/#reply951693
powerbook
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
2. 10. 2013 21:42:37
V pripade opravnene reklamace hradi postovne prodejce, nicmene se zde operuje s terminem „nejnizsi mozne naklady“. Myslim, ze pani ma narok na vyse zminenych 73 Kc.
Byt Vami, uhradim ji vynalozene postovne (tedy 103) Kc s upozornenim, ze je to Vase dobra vule. Zvysite tim sanci, ze se k Vam zakaznice vrati, i pres prvni nevydareny obchod...
2. 10. 2013 21:42:37
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-a-jeho-vyse/#reply951692
radkamal
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 10. 2013 21:44:21
Napsal dkoudela;1005437
A můžeš mi vysvětlit proč bys jí měl vracet poštovné za cestu k tobě? :-D
Byly to v podstatě zaslané kusy se špatnou barvou, chybu bereme jako na sebe.
2. 10. 2013 21:44:21
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-a-jeho-vyse/#reply951691
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
2. 10. 2013 21:46:02
Napsal radkamal;1005444
Byly to v podstatě zaslané kusy se špatnou barvou, chybu bereme jako na sebe.
Bere jiné zboží?
2. 10. 2013 21:46:02
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-a-jeho-vyse/#reply951690
radkamal
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 10. 2013 21:48:28
Napsal powerbook;1005443
V pripade opravnene reklamace hradi postovne prodejce, nicmene se zde operuje s terminem „nejnizsi mozne naklady“. Myslim, ze pani ma narok na vyse zminenych 73 Kc.
Byt Vami, uhradim ji vynalozene postovne (tedy 103) Kc s upozornenim, ze je to Vase dobra vule. Zvysite tim sanci, ze se k Vam zakaznice vrati, i pres prvni nevydareny obchod...
To se zdá jako hodně dobré řešení. Taky mám pořád v hlavě „nejnizsi mozne naklady“, které evidentně nevyužila, byť mohla. A docela si myslím, že z její strany docela spekulace, protože balík od nás k ní ji stál 140 Kč, vč. dobírky, takže chce dostat zpátky co nejvíc :-(
---------- Příspěvek doplněn 02.10.2013 v 21:49 ----------
Napsal dkoudela;1005446
Bere jiné zboží?
nebere
2. 10. 2013 21:48:28
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-a-jeho-vyse/#reply951689
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 10. 2013 22:29:18
Budto ji chcete udelat radost, tak ji poslete rovnou 150 Kc a jeste nejaky darek, ale pak tady nespekulujte nad tim, proc to neposlala jinak, nebo ji reklamaci zamitnete a basta, pripadne pokud to je vraceni zbozi v zakonne lhute, tak se muzete vyhnout i proplaceni postovneho od Vas k ni... Ale spis mi prijde, ze nemate ciste svedomi a jen si tady vzdychate, co by kdyby...
EDIT : ptate se jak bychom to resili my... ja bych to resil tak, pokud by byla slusna a opravdu zbozi bylo trochu jine barvy nez na fotce, ze bych ji poslal zpet postovne ode mne k ni.. Pokud by slusna nebyla, rozhodne bych to nebral jako reklamaci, protoze jestli je to cervena, nebo cervenejsi je subjektivni a muze mit jenom spatny monitor. Cili se jedna o klasicke vraceni v zakonne lhute. Navic, nerozumim lidem, kteri nakupuji neco pres internet, kdyz jim tak jde o barvu (odstin).
2. 10. 2013 22:29:18
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-a-jeho-vyse/#reply951688
Petr
verified
rating uzivatele
(47 hodnocení)
2. 10. 2013 22:42:38
Poslu ji co chce a dal neresim ani prd. Tu hodinu zivota co usetris je k nezaplaceni. No a lidi jsou proste nekdy c***ci. =)
2. 10. 2013 22:42:38
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-a-jeho-vyse/#reply951687
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
2. 10. 2013 22:45:41
Napsal radkamal;1005448
To se zdá jako hodně dobré řešení. Taky mám pořád v hlavě „nejnizsi mozne naklady“, které evidentně nevyužila, byť mohla. A docela si myslím, že z její strany docela spekulace, protože balík od nás k ní ji stál 140 Kč, vč. dobírky, takže chce dostat zpátky co nejvíc :-(
---------- Příspěvek doplněn 02.10.2013 v 21:49 ----------
nebere
Nebere? Tak jaképak vycháení vstříc až za hory? Odstupuje od smlouvy, nebo reklamuje?
2. 10. 2013 22:45:41
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-a-jeho-vyse/#reply951686
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
2. 10. 2013 23:59:43
Ako pise ptime...casom zistis ze ten cas je naozaj najvzacnejsi a nestoji to ani za zakladanie tohto vlakna.
2. 10. 2013 23:59:43
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-a-jeho-vyse/#reply951685
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
3. 10. 2013 10:08:42
Napsal radkamal;1005430
Dobrý den,
jak byste řešili tento případ? Paní vrací zboží, barva neodpovídala fotografii - ok, bereme zpátky. Domluvily jsme se i na vrácení poštovného. Zároveň poslala podací lístek z ČP na 103 Kč. Poštovné je vysoké, protože zvolila balík do ruky. Mohla poslat i jako cenný balík za 73 Kč. Co byste mi poradili, na jakou částku má nárok?
Děkuji.
Různé poštovné je za různé služby. To by ses na to mohl rovnou podívat stylem že to mohla poslat jako obyčejný balík za nějakých 40 korun a víc že jí nedáš... Zákaznice prostě měla pocit že balik do ruky odpovídá povaze zboží a tomu že chtěla aby to bylo druhý den doručeno, tak to tak poslala. Nebo jí to tak poradili na přepážce, řada lidí nemá vůbec ponětí jaké služby pošta nabízí. Nevidím na tom nic špatného - zvlášť pokud jste se předem na nějakém konkrétním poštovném nedomluvili.
---------- Příspěvek doplněn 03.10.2013 v 10:12 ----------
Napsal radkamal;1005448
To se zdá jako hodně dobré řešení. Taky mám pořád v hlavě „nejnizsi mozne naklady“, které evidentně nevyužila, byť mohla. A docela si myslím, že z její strany docela spekulace, protože balík od nás k ní ji stál 140 Kč, vč. dobírky, takže chce dostat zpátky co nejvíc :-(
A co dostane "zpátky"? Vždyť to poštovné zaplatila sama poště, nebude z toho mít "zpátky" ani kačku.
Mimochodem, pokud balík od vás stál 140 Kč tak předpokládám šel taky jako obchodňák - tedy taky ne za "nejnižší možné náklady". Za takové situace se mi zdá logické, že na vrácení zpět použila zákaznice stejnou poštovní službu, jakou používáte vy.
3. 10. 2013 10:08:42
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-a-jeho-vyse/#reply951684
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit