Zadejte hledaný výraz...

Vrácení poštovné vs. reklamace

kavecko
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 7. 2013 15:57:07
Dobrý den,
pokud má zákazník 3 stejné závady a vrací zboží. Má nárok na vrácení poštovného za tři předchozí reklamace?
Díky
20. 7. 2013 15:57:07
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovne-vs-reklamace/#reply924622
Tomas Kodyd
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
20. 7. 2013 16:05:51
Pokud jsou závady 3 stejné nebo 4 různé, pak má zákazník nárok na vrácení peněz nebo výměnu zboží. U Vodafone to ale například funguje tak že před odevzdáním na třetí reklamaci musíte zažádat o vrácení peněz nebo výměnu zboží. Počítal jsem s tím že mi po třetí stejné závadě automaticky vrátí peníze, ale telefon byl opravený a žádné vrácení peněz se nekonalo. Doporučuji přečíst obchodní podmínky společnosti. Například Vodafone to tak má opravdu napsané, že chcete-li nápravu za poškozené zboží, musíte to oznámit předem.
20. 7. 2013 16:05:51
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovne-vs-reklamace/#reply924621
Ja340
verified
rating uzivatele
20. 7. 2013 16:07:14
Napsal kavecko;975566
Dobrý den,
pokud má zákazník 3 stejné závady a vrací zboží. Má nárok na vrácení poštovného za tři předchozí reklamace?
Díky
zákazník má právo na úhradu všech nákladů které s uplatněním reklamace měl. Takže ano má na to právo.Ale netuším jestli se ho může domáhat i zpětně.
---------- Příspěvek doplněn 20.07.2013 v 16:08 ----------
Napsal Tomáš Kodyd;975567
Pokud jsou závady 3 stejné nebo 4 různé, pak má zákazník nárok na vrácení peněz nebo výměnu zboží. U Vodafone to ale například funguje tak že před odevzdáním na třetí reklamaci musíte zažádat o vrácení peněz nebo výměnu zboží. Počítal jsem s tím že mi po třetí stejné závadě automaticky vrátí peníze, ale telefon byl opravený a žádné vrácení peněz se nekonalo. Doporučuji přečíst obchodní podmínky společnosti. Například Vodafone to tak má opravdu napsané, že chcete-li nápravu za poškozené zboží, musíte to oznámit předem.
Občanský zákoník je v tomto jasný. Do reklamačního protokolu je prodejce povinen uvést jak si zákazník přeje reklamaci vyřešit. To že to nedělají je již věc jiná.
20. 7. 2013 16:07:14
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovne-vs-reklamace/#reply924620
kavecko
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 7. 2013 16:12:12
pokud ale zakaznik 3x posle zbozi letecky (je to prehnane) tak mu budu muset platit drahou prepravu? Zakaznika nikdo nenuti, muze to prinest osobne. Vodafone, taky nezaplati listek za autobus?
20. 7. 2013 16:12:12
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovne-vs-reklamace/#reply924619
Ja340
verified
rating uzivatele
20. 7. 2013 16:14:49
Napsal kavecko;975570
pokud ale zakaznik 3x posle zbozi letecky (je to prehnane) tak mu budu muset platit drahou prepravu? Zakaznika nikdo nenuti, muze to prinest osobne. Vodafone, taky nezaplati listek za autobus?
A to je chyba, protože lístek na autobus zaplatit MUSÍ. celkově vodafone má ve svých obchodních podmínkách nesmysly. Jako třeba že případné spory se budou řešit v Anglii podle jejich práva atd...
pokud budeš reklamovat flash disk je lístek na autobus adekvátní náhrada na dopravu, pokud už to bude 50" tv tak klidně projde i taxík nebo svoz kurýrní službou.
20. 7. 2013 16:14:49
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovne-vs-reklamace/#reply924618
kavecko
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 7. 2013 16:17:00
ok a jak to bude s drahou dopravou? Pokud to zákazník pošle opravdu třeba PPLkem za cenu 250kč, ale mohl to poslat ČP za 90kč. Jak postupovat zde, když bude neadekvátně vysoká doprava?!
20. 7. 2013 16:17:00
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovne-vs-reklamace/#reply924617
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
20. 7. 2013 16:20:56
taková situace nenastane, protože takový rozdíl v cenách neexistuje. Navíc jde o náklady v nezbytně nutné výši, což znamená, že na ponožky nemůže kupovat pozlacený sáček a poslat s ním osobně pikolíka, resp. může, ale nebude mu toto nahrazeno.
20. 7. 2013 16:20:56
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovne-vs-reklamace/#reply924616
Ja340
verified
rating uzivatele
20. 7. 2013 16:20:57
Napsal kavecko;975572
ok a jak to bude s drahou dopravou? Pokud to zákazník pošle opravdu třeba PPLkem za cenu 250kč, ale mohl to poslat ČP za 90kč. Jak postupovat zde, když bude neadekvátně vysoká doprava?!
Proplácí se nejlevnější adekvátní doprava. Ale je rozdíl mezi balíkem do ruky a svozem kurýra. Na tu poštu to nějak musí přece dopravit...
Proto většina větších obchodů má vlastní svoz aby toto nemuseli řešit.
Radši zaplatím 50Kč za balík který mi sveze můj svoz, než třeba těch 250Kč které by za stejnou dopravu dal zákazník.
20. 7. 2013 16:20:57
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovne-vs-reklamace/#reply924615
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
20. 7. 2013 16:22:56
nedávno jsem řešil reklamaci u Mall.cz, což je jeden z největších online prodejců u nás vůbec, a když jsem jim navrhnul, aby si poslali kurýra pro zásilku, protože je to jistě vyjde mnohem levněji, sdělili mi, že jim zásilku mám zaslat sám. Takže zaplatili 106 Kč za balík poštou místo třeba 35 Kč, které by jim pošta (nebo přepravka) v rámci smlouvy naúčtovala sama
20. 7. 2013 16:22:56
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovne-vs-reklamace/#reply924614
Ja340
verified
rating uzivatele
20. 7. 2013 16:26:54
Napsal Caesar;975575
nedávno jsem řešil reklamaci u Mall.cz, což je jeden z největších online prodejců u nás vůbec, a když jsem jim navrhnul, aby si poslali kurýra pro zásilku, protože je to jistě vyjde mnohem levněji, sdělili mi, že jim zásilku mám zaslat sám. Takže zaplatili 106 Kč za balík poštou místo třeba 35 Kč, které by jim pošta (nebo přepravka) v rámci smlouvy naúčtovala sama
Tak musím říct že já nakupuju jen u tsbohemia a tam na požádání posílají svůj svoz. A já to raději zákazníkům rovnou nabízím. Je to pro ně mnohem pohodlnější a mě to připisuje body k dobru:)
20. 7. 2013 16:26:54
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovne-vs-reklamace/#reply924613
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit