Zadejte hledaný výraz...

Vrácené balíky

Jarda F.
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
27. 10. 2008 13:21:24
Ahoj, provozujeme eshop poměrně krátkou dobu a už se nám vrátilo několik balíků. Jednou to bylo kvůli chybně zadané adrese, ale několikrát to bylo proto, že ti lidi se na to prostě vykašlali a to i přesto, že ještě před odesláním zboží je informujeme, že se jim to posílá. Pak jsme jim volali a pátrali, proč to nepřevzali. Důvody byly různé: jednou to bylo proto, že zrovna neměli peníze, jednou proto, že si to prostě rozmysleli, jednou proto, že zjistili, že jinde mají to zboží o pár korun levnější a jednou proto, že zjistili, že podobný typ zboží už doma mají a nevěděli to.
Vím, že každý zákazník má za určitých podmínek možnost vrátit zboží bez udání důvodů, ale tohle nepřebírání mě začíná už opravdu vytáčet a přijde mi to nefér. Jak to řešíte vy zkušenější? My si samozřejmě povedeme DB takovýchto nepřebíračů a příště se jim nebude posílat vůbec a nebo až na základě platby předem. Ale jak to řešíte vy, neexistuje nějaká sdílená DB takovýchto potížistů?
díky za tip
Jarda
27. 10. 2008 13:21:24
https://webtrh.cz/diskuse/vracene-baliky/#reply147004
Tomas1
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
27. 10. 2008 13:41:40
platby predem myslim nic nevyresi, jen se ti stane to, ze prevezmou balik a obratem ho poslou zpet a zazadaji o vraceni penez.
Proste klienti jsou dnes hodne rozmlsani a mysli si, ze muzou vsechno a stat je v tom podporuje.
Nemam nic proti rovnym pravidlum, ale toto je celkem ujete.
27. 10. 2008 13:41:40
https://webtrh.cz/diskuse/vracene-baliky/#reply147003
Pyrates GH
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
27. 10. 2008 13:54:05
tady se to řešilo....
http://webtrh.cz/10379-vracejici-zasilky-vyreseno
:nono:
27. 10. 2008 13:54:05
https://webtrh.cz/diskuse/vracene-baliky/#reply147002
Luboš Hájek
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
27. 10. 2008 13:55:11
Přesně tak, prostě stát zvýhodňuje kamenné prodejny a nic moc se s tím dělat nedá. Již se to řešilo párkrát a zatím nevím o žádném rozumném řešení situace.
27. 10. 2008 13:55:11
https://webtrh.cz/diskuse/vracene-baliky/#reply147001
Kuba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 10. 2008 18:02:26
Kdž to tu tak padlo - byl by zájem o službu ála "databáze nepřebíračů balíků" ? :) Pustil bych se do toho :)
27. 10. 2008 18:02:26
https://webtrh.cz/diskuse/vracene-baliky/#reply147000
satoo
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
27. 10. 2008 18:17:46
Napsal Kuba;134654
Kdž to tu tak padlo - byl by zájem o službu ála "databáze nepřebíračů balíků" ? :) Pustil bych se do toho :)
Klidne pust, ale narazis na zakon o ochrane osobnich udaju - nesmis proste uzverejnit toho trotla, kterej to neprevzal. Chtel jsem to na svem eshopu kdysi udelat. Ale pravnik me od toho odradil. V kazdem pripade - kdyz najdes skulinku v zakone, mas mou 1000% podporu!
27. 10. 2008 18:17:46
https://webtrh.cz/diskuse/vracene-baliky/#reply146999
Petr
verified
rating uzivatele
(47 hodnocení)
27. 10. 2008 18:21:27
tohle resi kazdej kdo ma chvilku eshop, ze zacatku ho to fakt hodne sere, ale pak se na to jednoduse vykasle, protoze je to holt riziko povolani...
databaze apod. jsou myslim ztrata casu, spis zapracujte na opetovnem upozornovani zakazniku ze maji na poste balicek..
vsechno ma sve mouchy, v normalnim kamennym kseftu ti zase lidi budou krast.
27. 10. 2008 18:21:27
https://webtrh.cz/diskuse/vracene-baliky/#reply146998
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
27. 10. 2008 18:31:42
Napsal satoo;134673
Klidne pust, ale narazis na zakon o ochrane osobnich udaju - nesmis proste uzverejnit toho trotla, kterej to neprevzal.
Já si ani nemyslím, že by šlo o ochranu osobních údajů, člověk, který to totiž nepřevezme, je vlastně neplatičem (objednal si službu - doručení zásilky) - v tom případě se snad údaje zveřejňovat dají. Problém bude spíš v možnosti nařčení nevinné osoby, tzn., že někdo zlomyslně tohle udělá na jiné jméno...
27. 10. 2008 18:31:42
https://webtrh.cz/diskuse/vracene-baliky/#reply146997
satoo
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
27. 10. 2008 18:40:58
Nasel jsem na webu sluzbu, ktera vymaha pohledavky prave od tech, kteri objednaji a neprevezmou. Staci pry do obchodnich podminek dopsat info o tom, ze v pripade neprevzati jiz odeslaneho baliku budou uctovany naklady na zpracovani zasilky (postovne, balne, prijeti a vyskladneni zbozi, atd.) ve vysi napr. 500,- Kč.
27. 10. 2008 18:40:58
https://webtrh.cz/diskuse/vracene-baliky/#reply146996
RayBan
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
17. 11. 2008 01:54:19
to Satoo: Kalašnikov a Ivana na ně :) to je ono ...
RayBan
17. 11. 2008 01:54:19
https://webtrh.cz/diskuse/vracene-baliky/#reply146995
slabikar
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 12. 2008 20:27:34
ake % vratenych zasielok mate? a co s tovarom, ktory sa Vam vrati. to sa moze predavat dalej nie? no samozrejme, ak ho zakaznik posle poskodeny, tak to je jeho smola, peniaze sa mu nevratia, len tovar. a ak platil tovar dobierkou a v cene mal aj postovne, vracia sa mu aj postovne, alebo len cena za tovar?
1. 12. 2008 20:27:34
https://webtrh.cz/diskuse/vracene-baliky/#reply146994
Ceske-tradice
verified
rating uzivatele
13. 2. 2009 10:34:41
Nám se vrací mizivé procento balíčků, za rok je to max 20 zásilek. S někým se dá rozumně domluvit na novém zaslání (vyžadujeme zaplacení zboží dopředu a úhradu dalšího poštovného), jsou ale i zákazníci, kteří neregují na maily ani telefonáty a milion výzev o zaplacení vynaloženého poštovného. No a ty největší černé ovce předáváme k vymáhání firmě Deredes, to už se pak dluh vyšplhá na nějakých skoro 900,- a je zajímavé, že většina lidí najednou začne komunikovat.
13. 2. 2009 10:34:41
https://webtrh.cz/diskuse/vracene-baliky/#reply146993
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit