Zadejte hledaný výraz...

Vracející se zásilky? Vyřešeno!

Napsal llook;161120
Přečti si ještě jednou, na co reaguješ. Ptime uvedl hypotetický případ, kdy si to zákazník nerozmyslel, něco mu v převzetí zabránilo.
Pokud bys ke všem lidem, kteří nepřevzali zboží, přistupoval a priori jako k vysíračům, tak by se ti to dřív nebo později vymstilo. Nezajímá tě, jestli jim to neobjednal někdo jiný, jestli to neposrala pošta, ani jestli se jim od objednání něco nestalo. To všechno se stává a když budeš po těchto lidech vymáhat smluvní pokuty, tak si přinejlepším vybuduješ podobnou pověst, jako Deredes...
Tohle všechno beru. Proto je podle mě nejlepší řešení to vymáhat jen z těch úplnejch ignorantů. Příklad: dřív jsem to praktikoval tak, že pokud se zásilka vrátila, tak jsem zavolal na telefon, kde mi řekli buď že ji mam odeslat znovu, nebo že zásilku rušej. Pokud ji zrušili nechal sem to bejt. Ovšem mnohokrát se stalo že ani podruhé to nevyzvedli a to už mě vytočilo natolik, že jsem to k vymáhání dal.
Btw společnosti typu deredes nemohou mít jinou než špatnou pověst ;-)
To se holt odráží v tom, co dělají. Ale nevyužíval jsem je, nýbrž Vanero s.r.o.
6. 12. 2008 15:24:17
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/9/#reply87318
Petr
verified
rating uzivatele
(47 hodnocení)
6. 12. 2008 15:55:57
a když si pujdu do obchodu vymenit rifle za vetsi nebo mensi, tak bys me rovnou zastrelil ne? pomsta je nastroj slabochu, proste se s tim smir, nebo nepodnikej, myslis ze uspesny zasilkovky pokutujou zakazniky???? NE, to jen ty maly zaprcany.
6. 12. 2008 15:55:57
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/9/#reply87317
marek.sacha
verified
rating uzivatele
6. 12. 2008 16:19:10
To lukassscze: Na pravni nazory se ptej pravniku, nikdo jiny Ti to odpovedne nevysvetli ani Ti neda garanci, jo stoji 2000,- za hodinu, ale na druhou stranu dostanes fundovanou a nekdy i garantovanou odpoved ci primo obchodni podminky. Zjistovat to tady na foru je jako delat predvolebni pruzkumy, zajimave, ale nakonec uplne k nicemu.
Uz vidim tu cervenou vetu pred objednavkou oznamujici potencialni pokutu, at uz cikoliv vinou.., okamzite bych zmenil shop.
Jinak pro parfemy jezdim do Makra ;-) a doporucuji (hlavne od te doby co zavedli platbu kartou).
6. 12. 2008 16:19:10
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/9/#reply87316
Napsal ptime;161161
a když si pujdu do obchodu vymenit rifle za vetsi nebo mensi, tak bys me rovnou zastrelil ne? pomsta je nastroj slabochu, proste se s tim smir, nebo nepodnikej, myslis ze uspesny zasilkovky pokutujou zakazniky???? NE, to jen ty maly zaprcany.
Tak nejdřív si zjisti co povídáš a pak to povídej šmudlo ;-)
Ano, znám spoustu hodně velikejch záslikovejch e-shopů co pokutujou ihned a bez vyptávání to po tobě vymáhaj. Viz třeba bontonland :)
A neni to žádná pomsta, je to prostě to, že chci aby obě strany které uzavírají kupní smlouvu dodrželi své povinnosti.
Samozřejmně že reklamovat to můžou ale už tisíckrát jsem zde říkal že nepřevzetí zboží není reklamace.
Tolik asi k tvé inteligenčně velice vyspělé "odpovědi".
6. 12. 2008 16:35:15
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/9/#reply87315
Napsal lukassscze;161180
Tak nejdřív si zjisti co povídáš a pak to povídej šmudlo ;-)
Ano, znám spoustu hodně velikejch záslikovejch e-shopů co pokutujou ihned a bez vyptávání to po tobě vymáhaj. Viz třeba bontonland :)
A neni to žádná pomsta, je to prostě to, že chci aby obě strany které uzavírají kupní smlouvu dodrželi své povinnosti.
Samozřejmně že reklamovat to můžou ale už tisíckrát jsem zde říkal že nepřevzetí zboží není reklamace.
Tolik asi k tvé inteligenčně velice vyspělé "odpovědi".
Rád bych viděl, kolik uděláš kšeftů, když máš takový přístup. A Bontonland ty považuješ za velký zásilkový e-shop? Kde žiješ?
Já to dělám tak, že kdo balík nepřevezme a nereaguje na e-mail, aby mi sdělil proč, tak tomu už nic neposílám. Dělám byznys a nemám čas se srát s pokutama.
6. 12. 2008 16:54:50
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/9/#reply87314
Napsal Premek;161196
Rád bych viděl, kolik uděláš kšeftů, když máš takový přístup. A Bontonland ty považuješ za velký zásilkový e-shop? Kde žiješ?
Já to dělám tak, že kdo balík nepřevezme a nereaguje na e-mail, aby mi sdělil proč, tak tomu už nic neposílám. Dělám byznys a nemám čas se srát s pokutama.
Taky proto sem s tim přestal, je to akorát vo nervy se s tim zdržovat. Jen tady všudypřírtomným mudrcům vysvětluju, že ten princip neni protizákonej.
6. 12. 2008 18:10:11
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/9/#reply87313
plamen
verified
rating uzivatele
8. 12. 2008 12:19:30
Teoreticky je to o ničem ... za mého cca 2 roky podnikání se mi přihodila taková situace třikrát!?! A důvod? E-mailem komunikuji se zákazníky třeba každý den, pokud je to potřeba, takže hlavní je komunikace!
8. 12. 2008 12:19:30
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/9/#reply87312
Zdeněk Handl
verified
rating uzivatele
(92 hodnocení)
8. 12. 2008 19:10:23
Napsal lukassscze;75959
Ahojte, myslím, že vracející se zásilky jsou obzvláště pak u české pošty stále více palčivým problémem. Já jsem ho vyřešil. Dle platného zákoníku se nevyzvednutí zboží nebere jako reklamace, nýbrž jako porušení kupní smlouvy a prodejce má právo na kupujícím vymáhat škody takto vzniklé spolu se smluvní pokutou, kterou si sám stanoví.
Takže jsem do obchodních podmínek připsal, že nevyzvednutí si zásilky u přepravce je porušení kupní smlouvy a že budu škodu vymáhat spolu se smluvní pokutou 500 Kč.
Na vymáhání jsem sepsal smlouvu s firmou, která si peníze vymůže, a mě zaplatí 30% z vymáhané částky, což je v tomto případě cca 200 Kč, což bohatě nahradí ztrátu poštovného.
Zboží si samozřejmně necháte pro další prodej. Jediné co vymahací firma chce, je důkaz, že zboží bylo objednáno a že zboží nebylo vyzvednuto - což je výpis s online poštovního sledování zásilek, případě vrácená obálka.
Co na to říkáte ?
Z právního hlediska to asi řešení je, ale...
Jak dokážeš dotyčnému - pokud se půjde do důsledku a on se postaví na zadní a řekne ti, že někdo zneužil jeho os. údaje a případně i PC (IP adresa atd)..... jsme namydlení furt stejně.. A ta smluvní pokuta - ikdyž, jak už tady někdo zmiňoval, se ve finále fakt obrátí proti tobě tím, že si to lidi mezi sebou rychle řeknou a "sežerou tě".
Museli by ti napřed podepsat a poslat kupní smlouvu s ověřeným podpisem a až pak jim poslat zboží - ale to je nereálný, že :)
8. 12. 2008 19:10:23
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/9/#reply87311
Napsal Dudyn;162681
Z právního hlediska to asi řešení je, ale...
Jak dokážeš dotyčnému - pokud se půjde do důsledku a on se postaví na zadní a řekne ti, že někdo zneužil jeho os. údaje a případně i PC (IP adresa atd)..... jsme namydlení furt stejně.. A ta smluvní pokuta - ikdyž, jak už tady někdo zmiňoval, se ve finále fakt obrátí proti tobě tím, že si to lidi mezi sebou rychle řeknou a "sežerou tě".
Museli by ti napřed podepsat a poslat kupní smlouvu s ověřeným podpisem a až pak jim poslat zboží - ale to je nereálný, že :)
JAsně no, to je o tom, že každá věc má svý mouchy, proto sem vymáhal pouze u lidí se kterejma sem telefonicky mluvil a věděl že objednali.
Jinak odeslánim objednávky se stvrzuje kupní smlouva :)
9. 12. 2008 00:05:30
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/9/#reply87310
Napsal plamen;162411
Teoreticky je to o ničem ... za mého cca 2 roky podnikání se mi přihodila taková situace třikrát!?! A důvod? E-mailem komunikuji se zákazníky třeba každý den, pokud je to potřeba, takže hlavní je komunikace!
Tak to si asi jedinek koho znam :)
Ja komunikuji se zakazniky velice dobře, o každé změně stavu jejich objednávky jsou informováni emailem a pokud dlouho balíček leží na poště tak jim posílam mejl, že ho tam mají. Zudíž myslím, že v komunikaci to nebude ;-)
Je to v tom, že lidé si z nakupování po netu neberou nic vážně a berou to jen jako hru no :) Chche to, aby byly trochu serioznejší.
9. 12. 2008 00:07:15
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/9/#reply87309
mates118
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
9. 12. 2008 20:12:59
pořad se tady mluví jak se zjistí že zboží neobjednal nekdi jiny na vasí adresu...ale vzdyt to se da lehce zjistit podle IP adresy pocitace od kad prisla objednavka-ne?
9. 12. 2008 20:12:59
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/9/#reply87308
Lukáš Hájek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
10. 12. 2008 12:19:35
Napsal mates118;163463
pořad se tady mluví jak se zjistí že zboží neobjednal nekdi jiny na vasí adresu...ale vzdyt to se da lehce zjistit podle IP adresy pocitace od kad prisla objednavka-ne?
Normálně to tak nezjistíš, ale kdyby náhodou došlou k nějakému soudnímu procesu nebo něčemu podobného, tak IP adresa hraje vskutku důležitou roli.
10. 12. 2008 12:19:35
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/9/#reply87307
mates118
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 12. 2008 00:12:45
tak samozřejmě je to jenom teorie,protože dotyčny muze říct že z daného počítače nic neobjednával že to byla nejspíš osoba blízká z rodiny a nebude k tomu dále nic vypovídat...bla bla bla...ale tak urcite alespon kdyz by se nekdo vykrucoval ze on to neobjednaval..tak máte věcný argument.
11. 12. 2008 00:12:45
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/9/#reply87306
Dnes jsem z tveho webshopu http://parfemy.e-korunky.cz/ objednal zbozi na cizi fiktivni ardesu. Jesm zvedav, jak to po mne budes vymahat.
Panove nulove naklady na webshopy by se vam libizi ze jo? No ze mate proti vasim kamennym kolegum 100 vyhod ketymi je nicie je super, ale kdyz se objevi jedna nevyhoda, tak je to pro mnohe neresitelny problem. J asi myslim, ze by jste meli byt radi, ze lide vubec posbirali odvahu pre net necood nekoho kupovat a mu za to platit (nekterym dosli uz i kameny nalisto mob. telefonu).
Jen tak pro poradek - nejsem majitelem zadneho obchodu, jsem vyrobce.
13. 12. 2008 21:55:43
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/9/#reply87305
Lukáš Hájek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
13. 12. 2008 22:04:10
V tom případě vyráběj a nedělej problémy lidem, který se ti snažej tvoje zboží prodávat.
Nevim esli ti to udělá radost, ale jak sem psal výše, nikdy jsem osobně vymáhání nerozjel. A ani nyní to nedělám, jen proto, že s tim nechci mít zbytečné starosti.
Nic to však nemění na tom, že s tím postupem souhlasím, protože čeští net zákazníci si myslí, že mohou všechno - což není pravda.
Nenavážej se do lidi s nulovymi naklady na eshopy, pokud ho chceš taky, tak si ho udělej, pokud ne, tak si ho nedělej. A pokud to uděláš, tak hodně štěstí s výdělky s malými provizemi a následném řešení co s vrácenými zásilkami.
Si pro mě obyčejnej blbeček. Pokud se tobě osobně něco nezdá, nevidím důvod proč to hned sabotovat. S timhle přístupem toho ale kamaráde taky moc nevyrobíš.
P.S. nejdřív čti a potom jednej borče ;-) Hodně štěstí.
13. 12. 2008 22:04:10
https://webtrh.cz/diskuse/vracejici-se-zasilky-vyreseno/strana/9/#reply87304
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit