Zadejte hledaný výraz...

Volba call to action

DMalis
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 3. 2013 21:22:12
Přemýšlím, jaký call to action použít u doporučeného zboží na úvodní stránce a v kategoriích, aby zákazník rozkliknul popis produktu a prohlédnul si dostupné barvy. U zboží nechci používat klasické Detail, Více nebo Zobrazit.
Uvažuji nad možnostmi:
Prohlédnout dostupné barvy
Zobrazit dostupné barvy
Vybrat barvu aplikace
Procházet dostupné barvy
Prosím o radu, který call to action bude nejvhodnější, popřípadě prosím o další návrhy.
Děkuji za odpověď.
6. 3. 2013 21:22:12
https://webtrh.cz/diskuse/volba-call-to-action#reply874703
Vyberte si barvu
6. 3. 2013 22:40:10
https://webtrh.cz/diskuse/volba-call-to-action#reply874702
Na toto je najlepsie sa opytat vasich zakaznikov pretoze akekolvek rady budu len dohady.
Urobte mutivariantne testovanie pomocou Google Analytics
Vytvorte niekolko variant stranok s popisovanymi call to action prvkami. Oznacte inetrakcie na strankch pomocou EventTracking
Vytvorte experiment cez rozhranie google analytics https://support.google.com/analytics/bin/answer.py?hl=cs&answer=1745147&topic=1745207&rd=1
Nastavte testovanie viac variant
Vysledky za urcite casove obdobie vyhodnotte porovnajte a mate odpoved, najlepsiu aku mozete dostat priamo od uzivatelov vasich stranok :)
Ono tazko sa radi ked to nikto nevidi, nepozna vas sortiment a hlavne vasu cielovku, takze ak niekto nahodne vybere jednu z moznosti co uvadzate moze sa trafit a nemusi. Tazko odhadnut niekoho reakciu ked ho nepoznate a neviete ako sa mu mate prihovorit.
6. 3. 2013 22:43:32
https://webtrh.cz/diskuse/volba-call-to-action#reply874701
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit