Zadejte hledaný výraz...

Voláte zpět zákazníkům při prozvonění?

Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
1. 1. 2014 16:31:30
Zdravím,zajímalo by mě jestli zavoláte zpět neznámemu volajícímu (případnému zákazníkovi) když vás prozvoní?Já i když mám volání zdarma,tak nevolám,myslímže byto byl jen ztracený čas když ani nemá kredit na hovor...
1. 1. 2014 16:31:30
https://webtrh.cz/diskuse/volate-zpet-zakaznikum-pri-prozvoneni/#reply980882
Gogan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 1. 2014 16:37:23
podobne. ak niekto niečo skutočne chce, tak zavolá/napíše a nemusí prezváňať
1. 1. 2014 16:37:23
https://webtrh.cz/diskuse/volate-zpet-zakaznikum-pri-prozvoneni/#reply980881
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
1. 1. 2014 16:39:53
volám, pouze na zmeškaná volání, nikoliv na prozvonění. Pokud mě "zákazník" prozvoní a čeká, až mu zavolám zpět, je to podle mého vrchol drzosti a sprostoty.
1. 1. 2014 16:39:53
https://webtrh.cz/diskuse/volate-zpet-zakaznikum-pri-prozvoneni/#reply980880
Michal Toma
verified
rating uzivatele
1. 1. 2014 16:44:17
Nemôžem si pomôcť ale myslím si, že aj komunikácia by mala mať nejaké základné pravidlá slušného správania, za čo prezváňanie rozhodne považovať nemôžem. Takisto už prezváňanie môže naznačovať že ide o zákazníka veľmi náročného, snažiaceho sa len ušetriť a ktorý môže byť do budúcna problémový. Tým sa samozrejme nechcem nikoho dotknúť ale tak sa mi to žiaľ javí.
1. 1. 2014 16:44:17
https://webtrh.cz/diskuse/volate-zpet-zakaznikum-pri-prozvoneni/#reply980879
P-ierre
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
1. 1. 2014 17:02:48
Dělám B2B a nevzpomínám si, že by mě zákazník někdy jen prozvonil. Ale pokud by se z toho nestalo pravidlo (tzn. nebyl bych prozváněný pravidelně od různých lidí), tak bych zavolal zpátky, protože bych to bral jako že to jen mohlo vypadnout nebo musel telefon rychle položit.
To s položeným telefonem se mi vlastně nedávno stalo, klient se pak omluvil, že volal při řízení a projížděl kolem policajtů :)
Ale teoreticky, kdyby mě ale pravidelně někdo prozváněl kvůli tomu, že něco chce, tak bych asi taky začal prozvánění ignorovat.
1. 1. 2014 17:02:48
https://webtrh.cz/diskuse/volate-zpet-zakaznikum-pri-prozvoneni/#reply980878
unlucky
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
1. 1. 2014 17:15:07
takovy zakaznik penize mit nebude, na co ho kontaktovat?
1. 1. 2014 17:15:07
https://webtrh.cz/diskuse/volate-zpet-zakaznikum-pri-prozvoneni/#reply980877
Ja340
verified
rating uzivatele
1. 1. 2014 17:18:20
hmm jo stává se mi že pouze prozvoní a volám zpět. Ikdyž u nás je velmi mizerný signám a tak nevím jestli to jen vypadlo, nebo prozvání...
Ale měl jsem nedávno jednoho zákazníka který mi volal vždy jen na účet volaného, nakonec z toho byla objednávky ale celková komunikace s ním byla strašná.
1. 1. 2014 17:18:20
https://webtrh.cz/diskuse/volate-zpet-zakaznikum-pri-prozvoneni/#reply980876
Jednou nám přišla do firmy na pevnou linku...Zákazník z čísla xxxx Vám posílá tuto sms zprávu. Dobrý den, zavolejte mi zpět. Nemám kredit, abych Vám zavolala. ....Docela nás to pobavilo
1. 1. 2014 17:29:13
https://webtrh.cz/diskuse/volate-zpet-zakaznikum-pri-prozvoneni/#reply980875
Ja340
verified
rating uzivatele
1. 1. 2014 17:34:08
Napsal hrncal.junior;1038642
Jednou nám přišla do firmy na pevnou linku...Zákazník z čísla xxxx Vám posílá tuto sms zprávu. Dobrý den, zavolejte mi zpět. Nemám kredit, abych Vám zavolala. ....Docela nás to pobavilo
Pochopím to při objednávce, naštvu při reklamaci:-)
1. 1. 2014 17:34:08
https://webtrh.cz/diskuse/volate-zpet-zakaznikum-pri-prozvoneni/#reply980874
Bůh ví co ten dotyčný chtěl. Na tohle opravdu nereaguji
1. 1. 2014 17:38:44
https://webtrh.cz/diskuse/volate-zpet-zakaznikum-pri-prozvoneni/#reply980873
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
1. 1. 2014 17:50:55
Zatím jsem takovou zkušenost neměl. Nicméně někteří klienti mi můj telefon típnou a naopak oni volají mě. Prý abych neměl výdaje. :-) Ok. Na prozvánění, ani zmeškané volání nereaguji. Pokud se mnou dotyčný chce opravdu mluvit, zavolá znova, případně napíše. Dnes je tolik způsobů, jak komunikovat, že v tom nevydím žádnou bariéru. Některé prozvonění znamená to, že jen nějaký chytráček zkouší aktivitu čísla a pak světe div se, do pár dnů otravuje nějaká bláznivá baba s nabídkami, které mi určitě zvednou živtoní úrověň.
1. 1. 2014 17:50:55
https://webtrh.cz/diskuse/volate-zpet-zakaznikum-pri-prozvoneni/#reply980872
Matúš
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
1. 1. 2014 19:18:22
Neragujem ani ked volaju moc skoro rano alebo neskoror vecer.
1. 1. 2014 19:18:22
https://webtrh.cz/diskuse/volate-zpet-zakaznikum-pri-prozvoneni/#reply980871
on jeste dneska nekdo pouziva kredity ? :D
1. 1. 2014 19:19:55
https://webtrh.cz/diskuse/volate-zpet-zakaznikum-pri-prozvoneni/#reply980870
Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
1. 1. 2014 19:23:35
...mě se to stava celkem často...Prozvanění občas ale co hodně píšou maily s telefonním číslem že jim mám zavolat ,nebo píšou sms....Já jim odepisuji at volají na moje číslo.
Pak když jim náhodou volám ,tak se každej chce vykecávat a na to není čas....
1. 1. 2014 19:23:35
https://webtrh.cz/diskuse/volate-zpet-zakaznikum-pri-prozvoneni/#reply980869
Macecha
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
1. 1. 2014 19:50:47
nechàpu vàs že ignorujete prozvonènî, navîc pokud mate neomezene volani, tak je to nejlevnejsi zpusob jak ziskat zakaznika, kdyz nepocitam cas... navic to neni pravda, ze to znamena ze prozvanejici nema penize na objednavku... ono treba u realitnich makleru je to dulezitejsi nez u prodeje nejakeho zbozi
zrovna před 2 mesici, omylem se mi stalo, ze jsem prozvonil cislo na prodejce/autobazar a ihned volal zpatky a hned po më hnusně vyjel proč ho prozvàním... že jsem měl pochuti se o auto dàle zajimat s tak nepřijemnym clovekem, a obdobny auto jsem koupil u jineho bazaru 10km od sebe... kde call centrum a příjemnost byla úplně někde jinde
tím chci říct... že bych nepodceňoval call servis... už jsem se také dostal do situace kdy jsem měl mobil na kartu bez kreditu a v teto situaci kdyz potrebujete neco vyridit to ani jinak nejde nez prozvonit...
naopak si myslim, že solventnejsi zakaznik je ktery komunikuje pres telefon ikdyz prozvoni nez ten co jen pise email a skryva se...
1. 1. 2014 19:50:47
https://webtrh.cz/diskuse/volate-zpet-zakaznikum-pri-prozvoneni/#reply980868
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit