Zadejte hledaný výraz...

VoIP telefonování -> po zavěšení provést akci

Marek Zak
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
5. 9. 2012 16:14:59
Dobrý den,
pro jednoho našeho klienta, sháním VoIP program, který dokáže po zavěšení, vyvolat nějakou akci a to ideálně zavolat URL adresu.
Konkrétně => operátor zavolá na číslo 123 456 789. Hovor bude mít 2min a po zavěšení bude operátor pomocí URL adresy odkázán na intranet, kde se otevře v prohlížeči karta volaného čísla a operátor bude naklikávat patřičné volby.
Řešil toto někdo? Je vůbec možnost nastavit toto na svém VoIP programu?
Děkuji.
5. 9. 2012 16:14:59
https://webtrh.cz/diskuse/voip-telefonovani-po-zaveseni-provest-akci#reply804722
Dominique
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
5. 9. 2012 17:04:30
VOIP servery jsou ruzny, ale toto je spis dotaz na VOIP klienta. Mame jako firma zkusenosti i s mobilnimi VOIP klienty s napojenim na CRM a odpovidam, ze to jde.
5. 9. 2012 17:04:30
https://webtrh.cz/diskuse/voip-telefonovani-po-zaveseni-provest-akci#reply804721
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 9. 2012 18:22:26
Dříve to šlo propojit s MS Outlook, ale už jsem takové řešení neviděl 8 let. EDIT: my jsme to měli propojené s ISDN telefony, ale po mé aplikaci v roce 2004 už jsem u nikoho nic podobného neviděl. Budeš muset pohledat jestli existuje ovladač, který komunikuje se sw telefonem a Outlookem.
Nyní se to v praxi dělá jinak, než že bys donutil telefon spustit aplikaci, protože existuje velké množství telefonů VOIP (sw i hw). Ten trik spočívá v aplikaci (datovém mostu, službě), která komunikuje s API telefonní ústředny resp. odchytává jednotlivé stavy hovorů na všech klapkách (obvykle odchozí/příchozí SIP v ČR). Tato aplikace je pak schopna komunikovat s jakýmkoliv online i offline software (offline do zásoby v nějaké online DB).
5. 9. 2012 18:22:26
https://webtrh.cz/diskuse/voip-telefonovani-po-zaveseni-provest-akci#reply804720
Martin
verified
rating uzivatele
5. 9. 2012 18:27:58
jj, řešili jsem podobné věci dokonce ve dvou firmách, ale jen pro info, nebude to levné, tohle se vyplatí řešit když máš stovky uživatelů, je to tvůj případ? Jestli ne, tak je lepší aby si to tam uživatel doklikal sám, to číslo co vytočil.
5. 9. 2012 18:27:58
https://webtrh.cz/diskuse/voip-telefonovani-po-zaveseni-provest-akci#reply804719
Marek Zak
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
5. 9. 2012 18:36:36
Napsal markoniuss;840911
jj, řešili jsem podobné věci dokonce ve dvou firmách, ale jen pro info, nebude to levné, tohle se vyplatí řešit když máš stovky uživatelů, je to tvůj případ? Jestli ne, tak je lepší aby si to tam uživatel doklikal sám, to číslo co vytočil.
Díky za zprávu. Můžete mi prosím do zpráv zaslat cenovou hranici? Resp. za kolik jste to dříve vyhledal? Toto není vyloženě pro mě, jen něco podobného nyní chce jeden klient.
Bluemoon: A máte prosím někde odkaz na firmu, která toto poskytuje?
Bedříšek: Díky za zprávu, v podstatě mi nejde tolik o Outlook, jako o to, aby se poté spustila webová aplikace, resp. zavolala URL adresa s parametrama a ty si poté zpracuji já sám.
Nejde mi o nic složitého, ale pouze o to, aby VoIP SW po ukončení hovoru (musí to být voláno přes PC) dokázal po ukončení hovoru automaticky zavolat URL adresu s parametrama. Jestli mi nabídne možnost i k uložení daného hovoru, tak je to jenom plus a věřím, že si klient za to rád připlatí.
5. 9. 2012 18:36:36
https://webtrh.cz/diskuse/voip-telefonovani-po-zaveseni-provest-akci#reply804718
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 9. 2012 18:40:34
Napsal markoniuss;840911
jj, řešili jsem podobné věci dokonce ve dvou firmách, ale jen pro info, nebude to levné, tohle se vyplatí řešit když máš stovky uživatelů, je to tvůj případ? Jestli ne, tak je lepší aby si to tam uživatel doklikal sám, to číslo co vytočil.
Dovolím si oponovat. Na přistavený čistý linux server (např. VPS) to aplikuji za méně než 2 hodiny. Ústředna, telefonní účty, propojení s CRM a open source CRM s požadovanou funkcí a libovolnými telefony VOIP. Mám to otestované, takže ne že mi tu zase bude někdo psát o trolování ;o)
5. 9. 2012 18:40:34
https://webtrh.cz/diskuse/voip-telefonovani-po-zaveseni-provest-akci#reply804717
Martin
verified
rating uzivatele
6. 9. 2012 08:36:53
Napsal Bedříšek;840918
Dovolím si oponovat. Na přistavený čistý linux server (např. VPS) to aplikuji za méně než 2 hodiny. Ústředna, telefonní účty, propojení s CRM a open source CRM s požadovanou funkcí a libovolnými telefony VOIP. Mám to otestované, takže ne že mi tu zase bude někdo psát o trolování ;o)
No my podobné věci řešili v call centru, kde na to byly interní vývojáři a taky v británii u telco operátora, kde na podobné věci byly interní vývojáři. A jak znám vývojáře, těm všem dlouho trvá, ale jestli to máš už naimplementované, tak do toho běž, za 2 hodiny tvého času, řekněme že si řekneš o 1.000 Kč / hod, takže 2.000 Kč, ti lidi budou trhat ruce :D
6. 9. 2012 08:36:53
https://webtrh.cz/diskuse/voip-telefonovani-po-zaveseni-provest-akci#reply804716
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 9. 2012 09:02:31
Napsal markoniuss;841107
No my podobné věci řešili v call centru, kde na to byly interní vývojáři a taky v británii u telco operátora, kde na podobné věci byly interní vývojáři. A jak znám vývojáře, těm všem dlouho trvá, ale jestli to máš už naimplementované, tak do toho běž, za 2 hodiny tvého času, řekněme že si řekneš o 1.000 Kč / hod, takže 2.000 Kč, ti lidi budou trhat ruce :D
;o))) Tak jsem to nemyslel a ani jsem nechtěl shazovat práci na velkém callcentru. Pokud budu stavět callcentrum pro stovky lidí, tak se tam bude muset ošetřit mnohem více situací a jen ta analýza s projektem by několikanásobně převýšily cenu implementace, protože vlastní implementace v ústředně (např. Asterisk) je skutečně jednoduchá. Propojení s API už je horší a pokud není již naprogramováno a dělá se na zakázku, tak to pár chvil zabere, ale také to není nějaká tragédie.
Já se bavil o tom, že v dnešní době existují malé CRM pro malé firmy, které umí komunikovat s Asteriskem. Asterisk, ač opensource, běhá na mnoha amerických školách, nezřídka, s desítkami tisíci klapek. Nastavení Asterisku je pak naprostá radost, protože je tam vše jednoduché, přímé a rychlé. Opět se bavím o několika klapkách (do 50) a SIP účtům nebo SIP trunku. To je pro dané účely zcela dostačující.
6. 9. 2012 09:02:31
https://webtrh.cz/diskuse/voip-telefonovani-po-zaveseni-provest-akci#reply804715
Martin
verified
rating uzivatele
6. 9. 2012 10:29:55
Napsal Bedříšek;841113
Já se bavil o tom, že v dnešní době existují malé CRM pro malé firmy, které umí komunikovat s Asteriskem. Asterisk, ač opensource, běhá na mnoha amerických školách, nezřídka, s desítkami tisíci klapek. Nastavení Asterisku je pak naprostá radost, protože je tam vše jednoduché, přímé a rychlé. Opět se bavím o několika klapkách (do 50) a SIP účtům nebo SIP trunku. To je pro dané účely zcela dostačující.
Nevím jak dneska, ale před lety když jsem dělal u Telco operátora a jeli jsme na Broadsoftu, tak když jsme někomu zavolali a jemu to podivně šumělo v telefonu a ozývaly se u toho různé prapodivné zvuky jsme říkaly "jééé, vy máte určitě Asterisk" a oni:"ano, jak jste to poznali?" :)
Ono je to takhle, jak je v tom PC spínaný zdroj a spousta elektroniky, tak to ruší, stačí pak jen koupit levnou ISDN kartu, narvat jí do PC a člověk má na problémy zaděláno.
Ono obecně, pokuď chcete Asterisk, tak si pořiďte SIP trunk, vyjde to levněji a při problémech s kvalitou lze změnit na lepší provozovatele. Co se týká provozovatelů, tak doporučuji domluvit se třeba s Interoute.
6. 9. 2012 10:29:55
https://webtrh.cz/diskuse/voip-telefonovani-po-zaveseni-provest-akci#reply804714
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 9. 2012 13:43:51
Napsal markoniuss;841130
Nevím jak dneska, ale před lety když jsem dělal u Telco operátora a jeli jsme na Broadsoftu, tak když jsme někomu zavolali a jemu to podivně šumělo v telefonu a ozývaly se u toho různé prapodivné zvuky jsme říkaly "jééé, vy máte určitě Asterisk" a oni:"ano, jak jste to poznali?" :)
Ono je to takhle, jak je v tom PC spínaný zdroj a spousta elektroniky, tak to ruší, stačí pak jen koupit levnou ISDN kartu, narvat jí do PC a člověk má na problémy zaděláno.
Ono obecně, pokuď chcete Asterisk, tak si pořiďte SIP trunk, vyjde to levněji a při problémech s kvalitou lze změnit na lepší provozovatele. Co se týká provozovatelů, tak doporučuji domluvit se třeba s Interoute.
No řekněme,že se Asterisk trochu posunul. Zádrhel je v 99% v kodecich a kvalitě linky. Co se týká pc je možné že některé mají problém se zdrojem,ale za to nemůže Asterisk. Osobně doporučuji telefony Cisco místosw telefonů, ale jelikož mi běží voip na mobilu, tak vím že sw telefony se také posunuli dopředu.
6. 9. 2012 13:43:51
https://webtrh.cz/diskuse/voip-telefonovani-po-zaveseni-provest-akci#reply804713
Coudy
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
7. 9. 2012 02:48:20
Musim jen doporucit firmu Daktela, ktera v ramci svych virtualnich ustreden nebo callcenter nabizi notifikacni centrum, pres ktere si muzete nahookovat ruzne akce (zavolani URL, poslani emailu nebo SMS...) na nejakou udalost (rozezvoneni telefonu, zaveseni telefonu...).
A pokud vam jde pouze o otevreni karty zakaznika pres URL adresu, do ktere pri otevirani doplni cislo volajiciho tak to lze samozrejme taky.
Firma dokaze zajistit i SIP trunk s vyhodym volanim. A nebo si muzete nechat hostovat SIM kartu v GSM brane, pres kterou pak budete volat i posilat SMS dle tarifu vaseho mobilniho opeatora...
7. 9. 2012 02:48:20
https://webtrh.cz/diskuse/voip-telefonovani-po-zaveseni-provest-akci#reply804712
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit