Zadejte hledaný výraz...

Vodafone – vypovězení smlouvy

misova3
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
17. 10. 2013 21:48:19
Máte ve smlouvě minimální měsíční plnění, které musíte zaplatit. Tzn. že ho máte např. 500,- , do konce smlouvy zbývá 10 měsíců, tak zaplatíte 5 000,-
17. 10. 2013 21:48:19
https://webtrh.cz/diskuse/vodafone-vypovezeni-smlouvy/strana/2#reply916335
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
17. 10. 2013 22:21:31
Někdo tu jednou psal, e stačí napsat dopis, že rušíte svůj souhlas se spracováním osobních údajů a že prý v takovém případě musí ukončit smlouvu oni. Ale co je na tom pravdy......
17. 10. 2013 22:21:31
https://webtrh.cz/diskuse/vodafone-vypovezeni-smlouvy/strana/2#reply916334
Napsal obchodniuspech;966040
ale nakonec pohrozte právníkem a telekomunikačním úřadem, zavolejte jim, ale vše vždy písemně... :)
Tam vidim problem...
17. 10. 2013 23:03:11
https://webtrh.cz/diskuse/vodafone-vypovezeni-smlouvy/strana/2#reply916333
Ipanema
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 11. 2013 11:29:26
Ahoj, řešil někdo toto zrušení smlouvy s Vodafone?
Příklad:
- klasické stávající číslo, nabídka smlouvy s výhodou (bez mobilního telefonu) od operátora
- vzájemná dohoda a nastavení služeb (minulý týden)
- přijetí smlouvy pošto, podpis Smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek a poskytování služeb
- odeslání této smlouvy zpět (minulý týden)
Ve smlouvě je napsané, že "...pokud byla smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, je Zákazník oprávněn od této smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění. To neplatí, pokud již bylo se souhlasem Zákazníka započato s plněním Služeb (aktivací SIM karty)."
Děkuji za radu nebo vlastní zkušenost.
4. 11. 2013 11:29:26
https://webtrh.cz/diskuse/vodafone-vypovezeni-smlouvy/strana/2#reply916332
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
19. 2. 2017 16:41:51
Pakárna s Vodafone může způsobit i problémy do budoucna
Mě například zaujal nedávno veřejný tarif
Wi-Fi internet doma i na chatě nyní už od 1 Kč - Vodafone.cz
ale když jsem si zkusil objednat tarif+zařízení, chtěli po mě zálohu 10.000 Kč. Nejprve jsem se vyděsil, že mám u nich nějaký nedoplatek a/nebo negativní záznam v Solusu, ale ani jedno se nepotvrdilo. Pak jsem zaslechl na prodejně něco o "zneužití", což mi bylo divné. V minulosti jsem měl u Vodafone tarif se závazkem, který jsem předčasně ukončil kvůli problémům s pokrytím; zaplatil jsem výpalné za předčasné ukončení a pak jsem se divil, že mi zase přišel účet. Na prodejně jsem se dozvěděl, že mi prý zrušili závazek, ale nikoli tarif. Zrušil jsem proto tarif ještě jednou a zaplatil poslední fakturu.
Takže Vodafone asi nepůjde. A už bych patrně nechtěl znova zažít další kafkárnu.
19. 2. 2017 16:41:51
https://webtrh.cz/diskuse/vodafone-vypovezeni-smlouvy/strana/2#reply916331
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit