Zadejte hledaný výraz...

Vliv přesměrování na optimalizaci

Gul
verified
rating uzivatele
26. 11. 2008 22:51:27
Měl bych jeden asi odbornější dotaz pro více znalé.
Optimalizuji na klíčové slovo, řekněme: "telefony". Fima má stránky www.nazevfirmy.cz. V URL se tedy NEnachází klíčové slovo, čož může mít nějaký vliv na pozici v serpu. Firma se tedy rozhodla po něčí radě, že na www.nazevfirmy.cz udělá redirect (nejspíš v podobě permanently moved) na www.nazevfirmy.cz/telefony/.
Další podstránky mají url:
www.nazevfirmy.cz/telefony/telefony.php
www.nazevfirmy.cz/telefony/kontaky.php
atd.
Google po hledání názvu telefony najde tuto firmu pod odkazem: www.nazevfirmy.cz
Seznam ji najde pod nazvem www.nazevfirmy.cz/telefony
PR stránky www.nazevfirmy.cz je 3
SR stránky www.nazevfirmy.cz je 0
přitom
PR stránky www.nazevfirmy.cz/telefony je 3
SR stránky www.nazevfirmy.cz/telefony je 30
Z toho mi vyplývá, že Google a Seznam si redirect stránek vysvětluje po svém a úplně jinak řeší vyhodnocení přesměrování. Copak nějaké ranky mě moc nezajímají, ale nemůže to mít zásadní vliv na pozici?
Nejraději bych opustil tyto taktiky s přesměrováním homepage na url s přidaným klíčovým slovem. Jenže pak zase zaindexované url nebudou platit, takže bych musel řešit navázání starých a nových url.
Nebo bych to mohl nechat tak, ale asi bych při přeindexování ztratil hodnocení u nových podstránek.
Chápu rewrite mode u podstránek při řešení dynamických adres.
Nechápu ale, kdo jim poradil tento rádoby trik, přece se dá optimalizovat i bez těchto prasečin, ne?
Nerad bych firmě uškodil, ale jasná struktura webu může mít v konečném důsledku (také s ohledem do budoucna) lepší vliv než nějaké triky s přesměrováním.
Jaký na to máte názor a jak byste postupovali s co nejmenšíma škodama.
Díky za reakce...
26. 11. 2008 22:51:27
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-presmerovani-na-optimalizaci#reply171645
franta
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
27. 11. 2008 01:12:23
je to sice divna technika, ale zrejme pro seznam funkcni. Dokonce u nekterych hodne konkurencnich frazi ani nema smysl optimalizovat(pro seznam) na frazi ktera neni v domene. Pokud se nejedna o opravdu hodne konkurencni slovo, asi bych tim web nerozbijel. Navic keyword v adresari nema takovy vliv jako v domene, aby se to extremne vyplatilo.
takze:
1) funkcni to je(pro seznam, myslim ze pro google spis do zaporu)
2) nedelal bych to
Jak postupovat u takto zarizeneho webu. Osobne bych zrusil presmerovani homepage, podstranky bych nechal tak, ale pri aktualizaci(pridani dalsich) uz bych se tomu vyhl. Duvodem proc to nechat tak je pomaly seznam, ktery by pravdepodobne pomerne dlouho web preindexovaval.
27. 11. 2008 01:12:23
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-presmerovani-na-optimalizaci#reply171644
Pachollini
verified
rating uzivatele
27. 11. 2008 19:40:47
Doporučuju žádné přesměrování na /telefony/ nedělat, nevyplatí se to a akorát to přidělá problémy.
Co se týče konkurenčních frází – podívejte se na letenky nebo hotely v praze – většina webů na 1. stránce to v doméně nemá…
27. 11. 2008 19:40:47
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-presmerovani-na-optimalizaci#reply171643
Gul
verified
rating uzivatele
27. 11. 2008 21:04:46
Doporučuju žádné přesměrování na /telefony/ nedělat
.
Ano potíž je, že už to udělal někdo přede mnou a zadělal mi na problém. Ale jsem rád, že mi potvzujete můj názor o této praktice. Otázka, jestli to pochopí i vedení firmy :-)
27. 11. 2008 21:04:46
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-presmerovani-na-optimalizaci#reply171642
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit