Zadejte hledaný výraz...

Vliv mazání produktů a zmenšování počtu stánek na SEO

Ony zaindexované už jsou přece, z té doby kdy tam ještě produkt dostupný byl a dokud budou indexované tak je chceš ždímat co to jde. Dokud jsou v indexu, chodí ti organika, dokud na ně vedou externí odkazy, chodí ti traffic z odkazů. Vůbec neřeš konverzní poměr, tobě jde o ten traffic, o který bys jinak přišel. Stává se velmi často, že někdo hledá produkt, který už není v nabídce a přijde k tobě a ty mu doporučíš podobný. Tak ho ten jeden krok nenaštve, protože jinak by musel znova vyhledávat alternativy a ztratil by čas. Jak jsem psal výše, dokud jsou na ně odkazy a chodí traffic, nech si je. Mrtvé trvale přesměruj přes 302. Jediná věc co ti uškodí, jsou 404, ty prostě nechceš. Proto si necháváš ty s trafficem a ostatní mrtvé přesměruješ. Jak nahoře píše Ulan, podíval bych se jak to řeší Alza a další velké obchody.
23. 10. 2018 21:19:45
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-mazani-produktu-a-zmensovani-poctu-stanek-na-seo/strana/2#reply1370722
zlatomil
verified
rating uzivatele
23. 10. 2018 23:45:04
Napsal beraniste;1491361
Ok, dejme teda tomu, že tam ty stránky budu nechávat a lidem tam nějakým způsobem vysvětlím, co si místo toho mají koupit. Ten konverzní poměr bude mnohem menší, než kdyby dostali to co hledají.
Nemůžou přeci nijakým způsobem dostat to, co hledají. Pokud nemáš křišťálovou kouli, tak jim to nemůžeš dát. Protože hledají produkt A a ten se již nevyrábí. Nejblíž mu jsou třeba produkt B a produkt C, ale žádný není stejný a třeba pro polovinu je vhodnější náhrada ten "B" a pro dtuhou polovinu ten "C".
Samozřejmě, že někdo může mít typ podnikání, že vždy novým produktem nahrazuje PRÁVĚ jeden předchozí. Ale časté to není, natož aby to platilo obecně.
23. 10. 2018 23:45:04
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-mazani-produktu-a-zmensovani-poctu-stanek-na-seo/strana/2#reply1370721
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
24. 10. 2018 08:04:26
Mě je to už úplně trapné, ale zeptám se ještě na jednu věc. Na web mi směřuje půl milionu odkazů a já se budu rozhodovat mezi tím
1) ponechat stránky
2) přesměrovat
jaký to bude mít vliv na traffic z organiky? Pokud ponechám stránky, bude se vliv dokazů z venku přerozdělovat i na ně, pokud je přesměruji na to co je skutečně skladem, přerozdělí se vliv zpětných odkazů mezi menší počet kvalitních stránek. Co mi přinese více užitku? Dá se to nějak ověřit jinak, než to zkusit a něco si rozjebat?
24. 10. 2018 08:04:26
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-mazani-produktu-a-zmensovani-poctu-stanek-na-seo/strana/2#reply1370720
Nejak, velmi priblizne to lze vyhodnotit jen experimentem. Zadne cislo vam nikdo neda. Na druhou stranu je to hodne filozoficke rozhodnuti, jak to pojmete. Mi z logicky vyplyva to, ze stranku nepresmerovavam, ale ponecham, protoze clovek tento produkt hledal a ze neni tak nevadi a dam mu info, ze se uz nevyrabi apod. a nabidnu mu alternativu. Samozrejme to muze zpusobit to, ze odejde, ale to stejne muze zpusobit to, ze hleda produkt A a dostane se na B, rekne si co to je a jde pryc.
24. 10. 2018 08:06:55
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-mazani-produktu-a-zmensovani-poctu-stanek-na-seo/strana/2#reply1370719
vikin
verified
rating uzivatele
24. 10. 2018 17:42:28
stránky nechám se sdělením prodej produktu již skončil + alternativy
pod tím mám banner:
vyhráli jste
našli jste nedostupný produkt
Váš slevový kod je ---
24. 10. 2018 17:42:28
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-mazani-produktu-a-zmensovani-poctu-stanek-na-seo/strana/2#reply1370718
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
24. 10. 2018 23:40:59
Ale Polreich říká, že sleva je sprosté slovo.
24. 10. 2018 23:40:59
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-mazani-produktu-a-zmensovani-poctu-stanek-na-seo/strana/2#reply1370717
dusivk
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
25. 10. 2018 07:38:17
Dávat slevu tomu, kdo už nakupuje nebo nakoupil je IMHO nesmysl. Sleva má sloužit k přilákání zákazníka, ne jako dodatečná odměna (a čistá ztráta).
25. 10. 2018 07:38:17
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-mazani-produktu-a-zmensovani-poctu-stanek-na-seo/strana/2#reply1370716
Napsal dusivk;1491633
Dávat slevu tomu, kdo už nakupuje nebo nakoupil je IMHO nesmysl. Sleva má sloužit k přilákání zákazníka, ne jako dodatečná odměna (a čistá ztráta).
Tak může jít o slevu na další nákup, to funguje dobře na vracející se zákazníky.
30. 10. 2018 16:11:10
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-mazani-produktu-a-zmensovani-poctu-stanek-na-seo/strana/2#reply1370715
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit