Zadejte hledaný výraz...

Vliv keywords a key phrases na SEO a jak se na ne divaji vyhledavace?

xjessie007
verified
rating uzivatele
3. 12. 2008 00:01:27
Ahojte,
kdyz clovek pise nejakou HTML stranku, tak velice dulezity tag je TITLE, zejo. Krome toho mame pak META tagy.
meta name="keywords"
Nevite nekdo, jak se Google a jine vyhledavace diva na pouziti kombinaci slov? Napriklad "brambora je tepla".
Jde mi presne o tohle. Pokud budu mit na webu dve stranky a kazda z nich bude mit slovo "brambora" v keywords, tak me budou vyhledavace penalizovat za duplicitni obsah.
Pokud ale na jedne strance budu mit keywords="brambora" a na druhe strance keywords="brambora je tepla", budou me vyhledavace slate penalizovat, protoze obe stranky obsahuji slovo "brambora" v keywords nebo to budou brat jako dva totalne odlisne vyrazy a zjednodusene receno budu mit dve individualni stranky, z nichz kazda bude optimalizovana na (z pohledu vyhledavace) cosi odlisneho?
Dik.
t.
3. 12. 2008 00:01:27
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-keywords-a-key-phrases-na-seo-a-jak-se-na-ne-divaji-vyhledavace#reply175590
lukaspulda
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
3. 12. 2008 00:07:18
Hlavně bys měl vědět, že vyhledávače už relativně dlouho neberou na obsah tagu meta name="keywords" žádný ohled! Místo toho se dívají, co na stránce skutečně je.
3. 12. 2008 00:07:18
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-keywords-a-key-phrases-na-seo-a-jak-se-na-ne-divaji-vyhledavace#reply175589
Pojednává o tom tento článek: http://www.seokniha.cz/blog/posts/jak-dostat-novou-stranku-na-serp-do-druheho-dne13.php
3. 12. 2008 08:18:37
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-keywords-a-key-phrases-na-seo-a-jak-se-na-ne-divaji-vyhledavace#reply175588
xjessie007
verified
rating uzivatele
3. 12. 2008 11:37:53
Napsal lukaspulda;158908
Hlavně bys měl vědět, že vyhledávače už relativně dlouho neberou na obsah tagu meta name="keywords" žádný ohled! Místo toho se dívají, co na stránce skutečně je.
Aha, ze na keywords neberou 100% ohled vim, ale alespon nejakou vahu (byt treba minimalni) alespon nektere vyhledavace tomu pry stale davaji (tusim, ze snad Yahoo?).
Dobra, tak postavim svoji otazku jinak. Pokud chci mit jednu stranku optimalizovanou na "brambora" a druhou stranku na "brambora je tepla", jak na to? Jak vyhledavac pozna, ze ta druha stranka neni duplicitni obsah k te prvni?
3. 12. 2008 11:37:53
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-keywords-a-key-phrases-na-seo-a-jak-se-na-ne-divaji-vyhledavace#reply175587
Duplicitní obsah znamená, že je na tý stránce zhruba totožný text. Pokud optimalizací na "brambora" vs. optimalizací na "brambora je teplá" nemyslíš to, že použiješ tentýž text a místo brambory použiješ teplobramborovou frázi, ale standardní případ, kdy je text jiný a o něčem trochu jiném, tak o žádnou duplicitu nejde.
V případě, že vyhledávač stránky vyhodnotí jako duplicitní, nepenalizuje je, pouze tu druhou bude ignorovat.
3. 12. 2008 12:06:21
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-keywords-a-key-phrases-na-seo-a-jak-se-na-ne-divaji-vyhledavace#reply175586
Seznam v nový verzi občas zobrazuje jako popisek stránky její meta tag keywords, jestli jim taky dává nějakou váhu, to netušim.
3. 12. 2008 16:22:14
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-keywords-a-key-phrases-na-seo-a-jak-se-na-ne-divaji-vyhledavace#reply175585
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit