Zadejte hledaný výraz...

Vliv grafiky na počet návratu zákazníků na e-shop

Lukáš Benda
verified
rating uzivatele
8. 3. 2012 16:21:11
Napsal musil.david;769413
Podle mě třeba http://knihy.cpress.cz/ taky není designově dobrý. Ale ten asi prodává svým známým jménem, nebo se pletu?
CPress je hlavně nakladatelství s svůj shop má jako prezent a řekl bych vedlejší činnost. Určitě se jim tam knihy prodávají, ale je to jiný případ knihkupectví. Jinak graficky se mi také líbí. Jediné co mě moc nebere je hodně grafických bannerů na MP...
8. 3. 2012 16:21:11
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-grafiky-na-pocet-navratu-zakazniku-na-e-shop/strana/2#reply741002
Petr
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
8. 3. 2012 16:42:55
Napsal Exitek;769389
Na ošklivých stránkách také nenakupuji, ale naše ošklivá není, na druhou stranu to také není žádný zázrak. Proto se ptám a přičítám pro a proti. Každopádně díky za názor
nerekl jsem ze Vase stranka je oskliva :) jen jsem rikal ze by urcite sla vylepsit ;)
8. 3. 2012 16:42:55
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-grafiky-na-pocet-navratu-zakazniku-na-e-shop/strana/2#reply741001
Lukáš Benda
verified
rating uzivatele
8. 3. 2012 16:46:37
Napsal NSBM;769428
nerekl jsem ze Vase stranka je oskliva :) jen jsem rikal ze by urcite sla vylepsit ;)
Jasný, já jsem to tak i pochopil, ale jak správně říkáš určitě by se dala hodně vylepšit. Zvažuji ale, zda je ta investice nutná, nebo doporučená...
8. 3. 2012 16:46:37
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-grafiky-na-pocet-navratu-zakazniku-na-e-shop/strana/2#reply741000
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
8. 3. 2012 17:06:08
Vzhled webu je obalem produktu, což je mnohdy důležitější než samotný produkt. A co se týče knih, tak si místo kde jí koupím vybírám podle nejnižší ceny včetně poštovného.
8. 3. 2012 17:06:08
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-grafiky-na-pocet-navratu-zakazniku-na-e-shop/strana/2#reply740999
Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
9. 3. 2012 23:21:05
mno, určitě jsem viděla povedenější grafiku :-). Ale osobně zcela souhlasím s Kovbojem - za mne jako zákazníka, když pominu cenu, je to hlavně o přehlednosti. Jestli se grafika zdá někomu neprofesionální / úžasná / stará atd. je stejně tak trochu i individuální záležitost a podle mně není potřeba její význam přeceňovat. Samozřejmě, aby byla příjemná a hlavně přehledná - Kovboj už zmínil ty náhledy fotografií, abych si pro bližší obrázek nemusela pokaždé rozkliknout do detailu, trošku ty popisky. Já bych jen ještě zvýraznila a nějak vylepšila ty kategorie v levém menu. To mi přijde jako nejdůležitější část e-shopu a zbytečně je to u vás nevýrazné, zapadlé. Mám ráda e-shopy, kde ihned vidím kolik mně bude stát doprava a perfektně zpracované, zvýrazněné kategorie = podle čeho budu hledat. Na takovém webu zůstanu, probrouzdám si jej a třeba nakoupím víc, než jen to, co jsem přímo hledala. Z ostatních znechuceně uteču (za předpokladu tedy, že se ceny diametrálně neliší). Takže pokud investovat a budete mít možnost, rozhodně doporučuji do jakýchkoliv těchto záležitostí zpříjemňujících život zákazníkovi. Jestli budete mít barvu takovou, nebo makovou bych brala až na druhém místě. Jo a mně se tedy konkrétně ty stránky neoluxoru nelíbí - zbytečně ponuré a především rušivé pozadí (a to jsem jinak StarWars fanda velký :-)). Odtrhuje mi to oči od toho hlavního. Jediný velký plus - mají dost velké fotografie.
9. 3. 2012 23:21:05
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-grafiky-na-pocet-navratu-zakazniku-na-e-shop/strana/2#reply740998
Když jdu po nejnižší ceně, pak mě nezajímá nic okolo (z designu). Pokud najdu tlačítko koupit a košík, pak je to u mě OK.
9. 3. 2012 23:33:02
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-grafiky-na-pocet-navratu-zakazniku-na-e-shop/strana/2#reply740997
Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
9. 3. 2012 23:57:16
Napsal vodička;769992
Když jdu po nejnižší ceně, pak mě nezajímá nic okolo (z designu). Pokud najdu tlačítko koupit a košík, pak je to u mě OK.
a to vždy nakupujete jen tu jednu konkrétní věc ? Já tedy mám tendenci koukat, co ještě k tomu (a kolem mne je takových hodně, možná je to ale spíše taková "ženská" záležitost, nevím). A tady právě vstupuje do hry ta přehlednost a pak i přívětivost grafiky (tím myšleno, že nesmí být agresivní a rušivá) - pokud mám pocit, že se tam ztrácím, tak nic dalšího nekupuju, brouzdání vzdávám a buď rovnou objednám danou jednu věc-knihu, nebo zkusím jiný e-shop (málokdy by byl s tou nejlevnější cenou jen jeden, nebo se třeba liší o velmi málo - řádově pár korun fakt řešit nebudu). Tedy alespoň, pokud se jedná o knihy, jako má Exitek a podobné záležitosti. Nějakou drahou technickou věc asi budu kupovat jen jednu, tak tam jdu po ceně + referencích (hodnocení, doporučení apod.) a přesně jak píšete - grafika je v tomto případě absolutně okrajová záležitost.
9. 3. 2012 23:57:16
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-grafiky-na-pocet-navratu-zakazniku-na-e-shop/strana/2#reply740996
Beru to všeobecně (nehledě na zboží) po přečtení prvního příspěvku. Samozřejmě je pravda, že když hledám na eshopu dále, design a umění přimět mě nakoupit už řeším.
10. 3. 2012 00:01:52
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-grafiky-na-pocet-navratu-zakazniku-na-e-shop/strana/2#reply740995
AjaXx
verified
rating uzivatele
11. 3. 2012 22:58:22
Napsal Exitek;769431
Jasný, já jsem to tak i pochopil, ale jak správně říkáš určitě by se dala hodně vylepšit. Zvažuji ale, zda je ta investice nutná, nebo doporučená...
Investice do podnikání, ve kterým chceš alespoň trochu něčeho dosáhnout, JE NUTNÁ!
11. 3. 2012 22:58:22
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-grafiky-na-pocet-navratu-zakazniku-na-e-shop/strana/2#reply740994
Lukáš Benda
verified
rating uzivatele
12. 3. 2012 14:59:08
Napsal Táňa Svobodová;769988
mno, určitě jsem viděla povedenější grafiku :-). Ale osobně zcela souhlasím s Kovbojem - za mne jako zákazníka, když pominu cenu, je to hlavně o přehlednosti. Jestli se grafika zdá někomu neprofesionální / úžasná / stará atd. je stejně tak trochu i individuální záležitost a podle mně není potřeba její význam přeceňovat. Samozřejmě, aby byla příjemná a hlavně přehledná - Kovboj už zmínil ty náhledy fotografií, abych si pro bližší obrázek nemusela pokaždé rozkliknout do detailu, trošku ty popisky. Já bych jen ještě zvýraznila a nějak vylepšila ty kategorie v levém menu. To mi přijde jako nejdůležitější část e-shopu a zbytečně je to u vás nevýrazné, zapadlé. Mám ráda e-shopy, kde ihned vidím kolik mně bude stát doprava a perfektně zpracované, zvýrazněné kategorie = podle čeho budu hledat. Na takovém webu zůstanu, probrouzdám si jej a třeba nakoupím víc, než jen to, co jsem přímo hledala. Z ostatních znechuceně uteču (za předpokladu tedy, že se ceny diametrálně neliší). Takže pokud investovat a budete mít možnost, rozhodně doporučuji do jakýchkoliv těchto záležitostí zpříjemňujících život zákazníkovi. Jestli budete mít barvu takovou, nebo makovou bych brala až na druhém místě. Jo a mně se tedy konkrétně ty stránky neoluxoru nelíbí - zbytečně ponuré a především rušivé pozadí (a to jsem jinak StarWars fanda velký :-)). Odtrhuje mi to oči od toho hlavního. Jediný velký plus - mají dost velké fotografie.
Dobrý den,
děkuji za tento názor a náměty. Ohledně náhledů jsme již zadal námět na vylepšení uvidíme co s tím vykouzlí.
Pokud jde o kategorie, myslím že Váš názor není úplně přesný. Dle mého názoru jsou šílené nepřehledné. Již se na tom pracuje, ale u vývoje e-shopu je to vždy na delší lokte. Celková struktura je nepřehledná a myslím, že jako knižní e-shop z pohledu zákazníka, který musí rozkliknout kategorii knihy aby se někam dostal je šílené..... proto se to také již předělává.
---------- Příspěvek doplněn 12.03.2012 v 15:03 ----------
Díky všem za náměty a názory, pokud by měl kdokoliv ještě nějaký názor, budu rád
12. 3. 2012 14:59:08
https://webtrh.cz/diskuse/vliv-grafiky-na-pocet-navratu-zakazniku-na-e-shop/strana/2#reply740993
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit