Zadejte hledaný výraz...

VIKIPID – komplexní řešení dopravy a profinancování dobírek

VIKIPID
verified
rating uzivatele
6. 11. 2013 21:20:00
Napsal JKHouba;1018510
Díky za odpověď.
Jak by to bylo, ale v případě vícekusové zásilky? Dejme tomu, že hmotnost zboží je 50 kg, tedy např. jeden balík cca 30kg a druhý 20, nebo cca 2x 25 kg. Umí systém s touto eventualitou počítat, jako např. podání on-line u ČP? Pokud je objednávka placena převodem na účet, nehraje vícekusová zásilka takovou roli, pokud je dobírkou, ta je jen jedna a zásilka je vydaná jen kompletní po zaplacení...
Troufnu si napsat, že náš systém počítá se všemi eventualitami, které jsme konzultovali s odbornými pracovníky daných dopravců.
Váhový limit se vztahuje vždy k balíku, nikoli k zásilce. V případě vícekusové zásilky je tak možné poslat třeba i dva 30 kg balíky, bez ohledu na to, zda se jedná o doporučenou zásilku, či ne. Navíc je v případě České pošty u vícekusové zásilky uplatněna sleva ve výši 15 procent na cenu každého jednotlivého balíku vícekusové zásilky.
Vše dle VOP daného dopravce.
6. 11. 2013 21:20:00
https://webtrh.cz/diskuse/vikipid-komplexni-reseni-dopravy-a-profinancovani-dobirek/strana/2#reply962466
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 11. 2013 21:34:03
Napsal VIKIPID;1018517
Troufnu si napsat, že náš systém počítá se všemi eventualitami, které jsme konzultovali s odbornými pracovníky daných dopravců.
Váhový limit se vztahuje vždy k balíku, nikoli k zásilce. V případě vícekusové zásilky je tak možné poslat třeba i dva 30 kg balíky, bez ohledu na to, zda se jedná o doporučenou zásilku, či ne. Navíc je v případě České pošty u vícekusové zásilky uplatněna sleva ve výši 15 procent na cenu každého jednotlivého balíku vícekusové zásilky.
Vše dle VOP daného dopravce.
Vypadá to, že jste si dali záležet.:-)
Díky dnes za odpověď. Ještě se na vás (vikipid) mrknu, Doprava a Dobírka standard vypadá zajímavě. Pokud s poštou "neuhádám" lepší cenu, než mám nyní, tak jsem potencionální zákazník. :-)
Hezký večer všem.
6. 11. 2013 21:34:03
https://webtrh.cz/diskuse/vikipid-komplexni-reseni-dopravy-a-profinancovani-dobirek/strana/2#reply962465
dave67
verified
rating uzivatele
6. 11. 2013 21:36:56
Umožňujete i import údajů z csv ? K implementaci modulu do eshopu i ručnímu zadávání údajů bych měl trochu odpor.
Pozná zákazník, že eshop využívá vašich služeb ?
6. 11. 2013 21:36:56
https://webtrh.cz/diskuse/vikipid-komplexni-reseni-dopravy-a-profinancovani-dobirek/strana/2#reply962464
Super... takhle to mělo být hned od začátku a ne po dlouhém přemlouvání :-)
Zatím ta čísla nevycházejí úplně zle pokud beru například startup eshop - při malém počtu balíků na dopravném spíše ušetří než prodělá. A těch 1,9% je také konkurenceschopných - viz můj příspěvek o DPD a 2%.
Bohužel já mám při plánovaném malém počtu balíků od DPD mnohem lepší cenu (individuální nabídka díky dosavadní spolupráci na jiných projektech), takže budu muset dost počítat...
Ještě se poptám (nejspíše to bude zajímat i ostatní): jak řešíte nepřevzaté / vrácené ?
Jak to funguje reálně? Data zadávám do Vašeho systému - štítky tedy jsou Vaše a svážíte vy? Nebo rovnou dotyčný přepravce?
---------- Příspěvek doplněn 07.11.2013 v 07:01 ----------
Jak to funguje reálně? Data zadávám do Vašeho systému - štítky tedy jsou Vaše a svážíte vy? Nebo rovnou dotyčný přepravce?
Aha na toto jsem našel odpověď na stránkách :-)
7. 11. 2013 07:00:41
https://webtrh.cz/diskuse/vikipid-komplexni-reseni-dopravy-a-profinancovani-dobirek/strana/2#reply962463
VIKIPID
verified
rating uzivatele
7. 11. 2013 10:57:40
Napsal JKHouba;1018521
Vypadá to, že jste si dali záležet.:-)
Díky dnes za odpověď. Ještě se na vás (vikipid) mrknu, Doprava a Dobírka standard vypadá zajímavě. Pokud s poštou "neuhádám" lepší cenu, než mám nyní, tak jsem potencionální zákazník. :-)
Hezký večer všem.
Dobrý den,
záležet jsme si opravdu dali a pevně věřím, že budete náš potencionální zákazník i v případě, že si s poštou uhádáte lepší cenu, než kterou máte nyní.
Výhody našeho systému nejsou pouze v lepší ceně za dopravu.
S námi nemusíte řešit váhu zásilky. Cena je stanovena pro celé váhové spektrum, v případě České pošty od 0-30 kg, cena je tedy vždy stejná, ať pošlete balík, který má 2 nebo 30 kg.
Nesporná výhoda je také v ceně svozu, kdy si Česká pošta účtuje poplatek za svoz v případě počtu zásilek do 50/měsíc. S námi máte svoz vždy zdarma.
Ceník VIKIPID je navíc motivační. Vždy přesně víte, jakou budete mít cenu balíku pro případ, že nesplníte nebo naopak překročíte rozmezí počtu zásilek (například 100-200/měsíc) sjednané při sepsání smlouvy. Fixační období je u nás již standardně nastaveno na období jednoho měsíce (lze nastavit dle potřeby klienta) a v případě růstové tendence se další měsíc automaticky dostanete na lepší ceny. Samozřejmě to platí i opačně, ale vždy víte dopředu, do které cenové hladiny se dostanete. Vše je naprosto průhledné a jasné.
V neposlední řadě, s námi máte možnost jezdit nejenom s Českou poštou, ale také i s DPD, přičemž pro kalkulaci ceníku zohledňujeme počet zásilek za měsíc bez ohledu na to, kolik dopravců budete používat. Zda pouze Českou poštu, DPD nebo všechny, se kterými spolupracujeme nebo spolupracovat budeme.
Nemůžu opomenout také komfort poštovní agendy a kompletní administrace objednávek, který nabízíme - VIKIPID účet.
Jedním kliknutím vygenerujete štítek/štítky, zavedete objednávku do systému dopravce a sjednáte svoz, který už si řešíte individuálně s daným dopravcem. Zda chcete pravidelný svoz, nebo jen v případě, že budete potřebovat. Poté již stačí štítky vytisknout, umístit je na balík a je hotovo. Stejný systém pro všechny dopravce.
Jestliže nepotřebujete náš systém do Vašeho objednávkového systému importovat, tak vám VIKIPID účet nabízí vlastní objednávkový systém, kde můžete objednávky zadávat ručně nebo je importovat prostřednictvím datového souboru.
A co je hlavní - máte možnost využít proplácení dobírek a mít tak k dispozici maximální množství peněz pro vaše obchody.
Těch výhod, které systém VIKIPID nabízí, je opravdu spousta. Pro se vrátím na začátek a dovolím si znovu napsat, že pevně věřím v to, že našim potencionálním klientem budete i v případě, že vyhádáte lepší cenu u pošty, než máte doposud. Navíc ceník, který uvádíme na našich internetových stránkách, je pouze základním ceníkem, ze kterého se dle všech ostatních kritérií vypočítá konečná cena.
Ještě jednou děkuji za Váš zájem a přeji Vám hezký a úspěšný den.
S pozdravem
Jiří Podraský
---------- Příspěvek doplněn 07.11.2013 v 11:14 ----------
Napsal inet-creative;1018561
Super... takhle to mělo být hned od začátku a ne po dlouhém přemlouvání :-)
Zatím ta čísla nevycházejí úplně zle pokud beru například startup eshop - při malém počtu balíků na dopravném spíše ušetří než prodělá. A těch 1,9% je také konkurenceschopných - viz můj příspěvek o DPD a 2%.
Bohužel já mám při plánovaném malém počtu balíků od DPD mnohem lepší cenu (individuální nabídka díky dosavadní spolupráci na jiných projektech), takže budu muset dost počítat...
Ještě se poptám (nejspíše to bude zajímat i ostatní): jak řešíte nepřevzaté / vrácené ?
Jak to funguje reálně? Data zadávám do Vašeho systému - štítky tedy jsou Vaše a svážíte vy? Nebo rovnou dotyčný přepravce?
---------- Příspěvek doplněn 07.11.2013 v 07:01 ----------
Aha na toto jsem našel odpověď na stránkách :-)
Dobrý den,
děkuji za Váš čas strávený nad hledáním odpovědi a za zájem o naše služby.
Jednoduše řečeno/napsáno je naše společnost VIKIPID a.s. zprostředkovatelem dopravy mezi našim klientem (eshopem/prodejcem) a dopravcem.
Faktická doprava se tedy chová naprosto stejně, jako byste spolupracovali přímo s dopravcem. Komunikace s dopravcem, sjednání času svozu, atd, řešíte standardním způsobem, na který jste byli zvyklí nebo v případě, že začínáte, tak standardním způsobem daného dopravce.
Rozdíl je v datové komunikaci. Data o objednávce nezadáváte přímo do systému dopravce, ale do našeho systému VIKIPID. Náš systém VIKIPID pak data rozesílá do systémů daných dopravců a generuje adresní štítky, které si náš klient stáhne ve svém VIKIPID účtu. Obrovská výhoda je v tom, že jsme tímto sjednotili poštovní aplikace všech námi nabízených dopravců (současných i budoucích) do jednoho systému. Vy si tak jednoduše můžete zvolit, které dopravce budete používat. Zda jednoho nebo všechny. Je to zcela na vás. Také platí, že výpočet ceny za dopravu se odvíjí od celkového počtu odeslaných balíků. A nezáleží na tom, s kolika dopravci tohoto počtu dosáhnete.
K Vámi zmínce o cenách u DPD bych chtěl pouze napsat, že ceník uvedený na našem webu je pouze základní. Konečná cena totiž podléhá mnohým kritériím, které v základním ceníku nejsou zohledněny. Konečná cena sjednaná individuálně s klientem se tak od ceny v základním ceníku může lišit. Navíc s námi můžete svým zákazníkům nabídnout i Českou poštu, kterou máte v rámci služeb VIKIPID automaticky sjednanou, navíc vždy se svozem zdarma, bez ohledu na počet zásilek za měsíc.
A hlavně - v případě využití služby VIKIPID dobírka financování Vám profinancujeme dobírky v den odeslání dobírkové zásilky.
---------- Příspěvek doplněn 07.11.2013 v 11:48 ----------
Napsal dave67;1018522
Umožňujete i import údajů z csv ? K implementaci modulu do eshopu i ručnímu zadávání údajů bych měl trochu odpor.
Pozná zákazník, že eshop využívá vašich služeb ?
Dobrý den,
děkuji za podnětný dotaz. S ohledem na zájem o import údajů z csv, bude ve VIKIPID účtu k dispozici začátkem příštího týdne.
S dovolením již tedy nyní odpovím ano - import z csv je, resp. bude možný.
Co se zákazníka týče, zda pozná, že využívá našich služeb, tak během volby dopravy to pozná pouze z označení dopravce, kdy se před název dopravce uvede název VIKIPID.
Pro příklad - označení dopravce DPD bude vypadat: VIKIPID DPD.
Následně naši službu VIKIPID Váš zákazník pozná z emailu, který mu přijde po vytvoření objednávky, kdy mu je sděleno číslo zásilky a odkaz na Sledování zásilky. Dále je informován o stavu zásilky. Výhodou pro zákazníka je, že naše služba Sledování zásilky je určena pro všechny zásilky bez ohledu na dopravce.
Pro zákazníka jinak vše zůstane nezměněno.
Jednoduše napsáno, pokud bychom zákazníka neinformovali o stavu zásilky a nebyl by při objednávce před názvem dopravce název VIKIPID, zákazník by nepoznal nic.
7. 11. 2013 10:57:40
https://webtrh.cz/diskuse/vikipid-komplexni-reseni-dopravy-a-profinancovani-dobirek/strana/2#reply962462
VIKIPID
verified
rating uzivatele
19. 11. 2013 08:38:36
Zahájili jsme akci, kdy je zřízení VIKIPID účtu a zpřístupnění všech služeb VIKIPID nyní zcela ZDARMA!
Financování dobírek, výhodné ceny dopravy a komfort služeb VIKIPID tak můžete v rámci této akce začít využívat bez počátečních investic.
Následná správa VIKIPID Účtu a služeb VIKIPID je po celou dobu spolupráce bezplatná.
19. 11. 2013 08:38:36
https://webtrh.cz/diskuse/vikipid-komplexni-reseni-dopravy-a-profinancovani-dobirek/strana/2#reply962461
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 11. 2013 09:15:07
Napsal VIKIPID;1023054
Zahájili jsme akci, kdy je zřízení VIKIPID účtu a zpřístupnění všech služeb VIKIPID nyní zcela ZDARMA!
Financování dobírek, výhodné ceny dopravy a komfort služeb VIKIPID tak můžete v rámci této akce začít využívat bez počátečních investic.
Následná správa VIKIPID Účtu a služeb VIKIPID je po celou dobu spolupráce bezplatná.
:-) Už vím, mám zájem a již to "řeším".
19. 11. 2013 09:15:07
https://webtrh.cz/diskuse/vikipid-komplexni-reseni-dopravy-a-profinancovani-dobirek/strana/2#reply962460
Jiří Rambousek
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
19. 11. 2013 09:24:41
Napsal VIKIPID;1023054
Zahájili jsme akci, kdy je zřízení VIKIPID účtu a zpřístupnění všech služeb VIKIPID nyní zcela ZDARMA!
Financování dobírek, výhodné ceny dopravy a komfort služeb VIKIPID tak můžete v rámci této akce začít využívat bez počátečních investic.
Následná správa VIKIPID Účtu a služeb VIKIPID je po celou dobu spolupráce bezplatná.
Palec nahoru za tuto akci..
19. 11. 2013 09:24:41
https://webtrh.cz/diskuse/vikipid-komplexni-reseni-dopravy-a-profinancovani-dobirek/strana/2#reply962459
dave67
verified
rating uzivatele
8. 6. 2014 23:43:36
VIKIPID umřel.
8. 6. 2014 23:43:36
https://webtrh.cz/diskuse/vikipid-komplexni-reseni-dopravy-a-profinancovani-dobirek/strana/2#reply962458
addamz
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
9. 6. 2014 08:53:36
Len či s ním neumreli aj peniaze zákazníkov.
9. 6. 2014 08:53:36
https://webtrh.cz/diskuse/vikipid-komplexni-reseni-dopravy-a-profinancovani-dobirek/strana/2#reply962457
truemedia
verified
rating uzivatele
10. 6. 2014 00:11:09
To jsem zvědav, kdy chtějí začít splácet své pohledávky. Mě dluží už přes půl roku.
---------- Příspěvek doplněn 10.06.2014 v 00:23 ----------
Pakliže jste se někdo ocitl v podobné situaci, kontaktujte mne na emailu jhajdusek@true-media.cz. Chci podat na tuto společnost hromadnou žalobu za nezaplacené pohledávky.
10. 6. 2014 00:11:09
https://webtrh.cz/diskuse/vikipid-komplexni-reseni-dopravy-a-profinancovani-dobirek/strana/2#reply962456
Josef Sojka
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
30. 11. 2015 22:38:16
VikiPID - Platba, která platí :-)
30. 11. 2015 22:38:16
https://webtrh.cz/diskuse/vikipid-komplexni-reseni-dopravy-a-profinancovani-dobirek/strana/2#reply962455
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit