Zadejte hledaný výraz...

Vhodné nastavení emailů pro callcentrum

David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
23. 12. 2024 08:24:17
Ahoj,
jeden klient nám vyrostl pod rukama do takových rozměrů, že mě to sice těší, ale nedokážeme mu dál poradit v řešení emailů. Mají mail schránky zakazky@ a přistupuje do ní už třeba 7 zařízení. Je tam nastaven IMAP protokol, aby se všude propisoval aktuální stav přečtení emailů a samozřejmě schránka už výrazně přesáhla 5 GB na které je to cca stavěné (IMAP je dle podpory spolehlivý cca pro 5 GB). Máme tam automatické zálohování do Mailstore emailů, co jsou starší než dva tři měsíce, aby pošta ubývala, ale je to pořád nedostatečné a neřeší to problém. Ani zálohování po měsíci by ho asi neřešilo.
Scénář je za mě jako klasické callcentrum. Měla by být jedna příchozí (asi i odchozí mailovka) a ta by se měla zřejmě asi třídit do jakoby soukromých/jednotlivých emailů, ale nemusí to tak být. Já jen potřebuji vyřešit stav, že má schránka 15 GB a jednou za měsíc se poruší index na serveru (nebo něco takového) a najednou se několik tisíc zpráv tváří jako Doručené/Nepřečtené a je v tom šílený bordel a nedá se s tím moc fungovat.
Klasický mail na VPS to podle mě neřeší, protože to pořád naráží na možnosti IMAPu. Už mi poskytovatel nabízel Exchange, ale čekám k tomu ještě na další podrobnosti.
Kdybyste mi s tím někdo dokázal pomoci, nebo něco doporučit, budu rád, když zde zareagujete, nebo mi prosím napište do zprávy nebo na email.
Moc díky a všem přeji klidné svátky.
Editováno 23. 12. 2024 08:25:38 uživatelem David Musil
23. 12. 2024 08:24:17
https://webtrh.cz/diskuse/vhodne-nastaveni-emailu-pro-callcentrum#reply1533441
das
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
23. 12. 2024 14:14:40
Problém je tedy v tom, že se pokazí ty indexy?
Kdo je poskytovatelem mailu a proč právě on? Je možnost změny?  
Schránka slouží pouze na příjem nebo i odesílání?
My máme na imapu schránky 30,40,50 ale i 90GB a fungují spolehlivě.  
Za mě je tedy problém v poskytovateli - buď vyměnit, např. Gmail na vlastní doméně funguje skvěle nebo vlastní řešení - ale do toho se pustit je v případě dostatku zkušeností - za určitých okolností funguje velmi dobře  
23. 12. 2024 14:14:40
https://webtrh.cz/diskuse/vhodne-nastaveni-emailu-pro-callcentrum#reply1533447
Pavel Mareš
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
23. 12. 2024 15:20:05
Obecně bych určitě doporučil Gmail, idealka. Nicméně mailcheap borci umí docela dost a i custom na míru když má člověk server pro sebe. Tak bych zkusil napsal na support, reaguji rychle.
23. 12. 2024 15:20:05
https://webtrh.cz/diskuse/vhodne-nastaveni-emailu-pro-callcentrum#reply1533448
wt_kaspy
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
24. 12. 2024 01:40:04
Opustit mail a prejit na ticketovaci system - 7 lidi v jedny schrance musi byt desnej bordel.
Nevidim duvod, proc by nemel IMAP zvladat vice nez 5GB, ale pripadne i to by v ramci ticketaku bylo jednoduse resitelny. 
24. 12. 2024 01:40:04
https://webtrh.cz/diskuse/vhodne-nastaveni-emailu-pro-callcentrum#reply1533458
McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
24. 12. 2024 11:04:38
IMAP určitě zvládá i víc než jen 5GB schránky a bez problémů. Problém vidím v tom poskytovateli, že má nějaký problém se svým serverem, pokud se pravidelně rozbíjí indexy... A evidentně není schopen to vyřešit/opravit. Rychle od nich pryč.
24. 12. 2024 11:04:38
https://webtrh.cz/diskuse/vhodne-nastaveni-emailu-pro-callcentrum#reply1533459
Normálně provozuji mailserver s IMAPem kde je běžně i mnohem víc než 5GB a bez problémů....
25. 12. 2024 09:42:56
https://webtrh.cz/diskuse/vhodne-nastaveni-emailu-pro-callcentrum#reply1533464
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
26. 12. 2024 21:20:12
Dekuju vsem za informace. Zasadni informace, protoze nekteri to podle reakce spatne nepochopili.
Vyvratili jste fakt ohledne mozneho omezeni funkcnosti protokolu IMAP na 5GB schranku, ktery mi byl prezentovan poskytovatelem. Ja sam to pouzivam a mam tam asi 15 GB posty. Nicmene pristupuju tam na tri zarizeni. Taky mi to funguje bez problemu a v zivote jsem ten problem s chybnym oznacenim zprav nemel. Proto zminuji i dalsi cast problemu, kde je fakt treba 12 zarizeni, ktere se pripojuji a v tom ja ten zasadni problem vidim.
Opravdu i Gmail za vas zvladne treba 30 GB posty a tolik zarizeni, ktere do schranky pristupuji? Ja bych urcite pak casem zalohoval, to asi take nejak pujde, ale musim to prozkoumat. Ze schránky se i odesílá.
Za tip na Mailcheap dekuju.
26. 12. 2024 21:20:12
https://webtrh.cz/diskuse/vhodne-nastaveni-emailu-pro-callcentrum#reply1533488
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit