Zadejte hledaný výraz...

Vhodné nastavení emailů pro callcentrum

David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
23. 12. 2024 08:24:17
Ahoj,
jeden klient nám vyrostl pod rukama do takových rozměrů, že mě to sice těší, ale nedokážeme mu dál poradit v řešení emailů. Mají mail schránky zakazky@ a přistupuje do ní už třeba 7 zařízení. Je tam nastaven IMAP protokol, aby se všude propisoval aktuální stav přečtení emailů a samozřejmě schránka už výrazně přesáhla 5 GB na které je to cca stavěné (IMAP je dle podpory spolehlivý cca pro 5 GB). Máme tam automatické zálohování do Mailstore emailů, co jsou starší než dva tři měsíce, aby pošta ubývala, ale je to pořád nedostatečné a neřeší to problém. Ani zálohování po měsíci by ho asi neřešilo.
Scénář je za mě jako klasické callcentrum. Měla by být jedna příchozí (asi i odchozí mailovka) a ta by se měla zřejmě asi třídit do jakoby soukromých/jednotlivých emailů, ale nemusí to tak být. Já jen potřebuji vyřešit stav, že má schránka 15 GB a jednou za měsíc se poruší index na serveru (nebo něco takového) a najednou se několik tisíc zpráv tváří jako Doručené/Nepřečtené a je v tom šílený bordel a nedá se s tím moc fungovat.
Klasický mail na VPS to podle mě neřeší, protože to pořád naráží na možnosti IMAPu. Už mi poskytovatel nabízel Exchange, ale čekám k tomu ještě na další podrobnosti.
Kdybyste mi s tím někdo dokázal pomoci, nebo něco doporučit, budu rád, když zde zareagujete, nebo mi prosím napište do zprávy nebo na email.
Moc díky a všem přeji klidné svátky.
Editováno 23. 12. 2024 08:25:38 uživatelem David Musil
23. 12. 2024 08:24:17
https://webtrh.cz/diskuse/vhodne-nastaveni-emailu-pro-callcentrum#reply1533441
das
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
23. 12. 2024 14:14:40
Problém je tedy v tom, že se pokazí ty indexy?
Kdo je poskytovatelem mailu a proč právě on? Je možnost změny?  
Schránka slouží pouze na příjem nebo i odesílání?
My máme na imapu schránky 30,40,50 ale i 90GB a fungují spolehlivě.  
Za mě je tedy problém v poskytovateli - buď vyměnit, např. Gmail na vlastní doméně funguje skvěle nebo vlastní řešení - ale do toho se pustit je v případě dostatku zkušeností - za určitých okolností funguje velmi dobře  
23. 12. 2024 14:14:40
https://webtrh.cz/diskuse/vhodne-nastaveni-emailu-pro-callcentrum#reply1533447
Pavel Mareš
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
23. 12. 2024 15:20:05
Obecně bych určitě doporučil Gmail, idealka. Nicméně mailcheap borci umí docela dost a i custom na míru když má člověk server pro sebe. Tak bych zkusil napsal na support, reaguji rychle.
23. 12. 2024 15:20:05
https://webtrh.cz/diskuse/vhodne-nastaveni-emailu-pro-callcentrum#reply1533448
wt_kaspy
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
24. 12. 2024 01:40:04
Opustit mail a prejit na ticketovaci system - 7 lidi v jedny schrance musi byt desnej bordel.
Nevidim duvod, proc by nemel IMAP zvladat vice nez 5GB, ale pripadne i to by v ramci ticketaku bylo jednoduse resitelny. 
24. 12. 2024 01:40:04
https://webtrh.cz/diskuse/vhodne-nastaveni-emailu-pro-callcentrum#reply1533458
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit