Zadejte hledaný výraz...

Vernostný systém

garfildik
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 11. 2024 14:21:41
Dobrý deň,
rád by som sa poradil, či máte skúsenosť s nejakou službou na vytvorenie vernostného systému. Chceli by sme na predajňu dať vernostný systém, kde sa môže zákazník registrovať a získať fyzickú kartu, aby zbieral body, ale aby tento vernostný systém bol prepojený aj s e-shopom.
Realizovali ste takýto vernostný systém s prepojením zbierania bodov na e-shope aj v kamennej predajni?
Ďakujeme za rady.
11. 11. 2024 14:21:41
https://webtrh.cz/diskuse/vernostny-system#reply1532497
lada1979
verified
rating uzivatele
11. 11. 2024 18:54:52
Většina pokladních systémů to má a umí s jistým omezením i eshop nebo to musíš napojit na eshop, pokud se ti chce měnit soft nebo ho teprve pořizuješ. Problém nastal, když jsme zavedli nákup bez registrace, jelikož nikomu se nechtělo přihlašovat a pak se domáhali bodů z posledních 50 nákupů bez registrace, což nešlo ani se nechtělo ručně zpracovávat.
K tomuto však musíš mít sortiment, kde se věrnost vyplácí a tobě to přinese nějakou konkurenční výhodu. Bohužel ale spousta zákazníků si myslí, že nákup před 8 lety za 500 Kč z nich dělá stálého zákazníka a měli by mít aspoň 20% slevu. A to i na sortimentu, kde takový zisk nemáš. Takže nejprve zanalyzuj co od toho čekáš a co by ti to mělo přinést a pak se podívej na kolik to přijde a zda to vůbec má cenu.
Pokud porovnám naše staré eshopy s věrnostním systémem a nové bez, kde dáváme slevy za nákup v určité výši nebo zpětné bonusy, tak věrnostní systém těžce prohrává protože nikdo nechce rok čekat než nasbírá na něco body. Ale třeba u zboží denní spotřeby to může být jiné.
11. 11. 2024 18:54:52
https://webtrh.cz/diskuse/vernostny-system#reply1532500
garfildik
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 11. 2024 13:59:40
Většina pokladních systémů to má a umí s jistým omezením i eshop nebo to musíš napojit na eshop, pokud se ti chce měnit soft nebo ho teprve pořizuješ. Problém nastal, když jsme zavedli nákup bez registrace, jelikož nikomu se nechtělo přihlašovat a pak se domáhali bodů z posledních 50 nákupů bez registrace, což nešlo ani se nechtělo ručně zpracovávat.
K tomuto však musíš mít sortiment, kde se věrnost vyplácí a tobě to přinese nějakou konkurenční výhodu. Bohužel ale spousta zákazníků si myslí, že nákup před 8 lety za 500 Kč z nich dělá stálého zákazníka a měli by mít aspoň 20% slevu. A to i na sortimentu, kde takový zisk nemáš. Takže nejprve zanalyzuj co od toho čekáš a co by ti to mělo přinést a pak se podívej na kolik to přijde a zda to vůbec má cenu.
Pokud porovnám naše staré eshopy s věrnostním systémem a nové bez, kde dáváme slevy za nákup v určité výši nebo zpětné bonusy, tak věrnostní systém těžce prohrává protože nikdo nechce rok čekat než nasbírá na něco body. Ale třeba u zboží denní spotřeby to může být jiné.
Ďakujem za Vašu skúsenosť.
Tým, že máme aj kamennú predajňu, tak chceme pomocou vernostného systému motivovať ľudí na predajni a pritiahnuť ich aj na e-shop a aj tým budovať vracajúcich zákazníkov.
Samozrejme nevieme aký to bude mať efekt, ale máme na predajni dosť vracajúcich zákazníkov, tak aj touto cesto by sme ich chceli motivovať.
13. 11. 2024 13:59:40
https://webtrh.cz/diskuse/vernostny-system#reply1532554
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit