Zadejte hledaný výraz...

Velké srovnání TOP e-shopových řešení

Venturi
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
2. 5. 2019 10:48:24
Napsal Radek O.;1524882
V pohode, dle meho parfums na eshop-rychle nikdy nejelo. Dival jsem se a eshop rychle byl registrovan az 2008, tedy o 4 roky pozdeji. Pokud je mi znamo uplne na zacatku to bylo vlastni dilo a pak netdirect a pak vlastni reseni dodnes.
diky za upresnění, jsem si to spletl ještě s někým jiným kdo zacinal na eshop-rychle, vi jste jestli u https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fwww.shopcentrik.cz%2FFiles%2Fscreenshot_parfumes.gif&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.shopcentrik.cz%2Fpripadove-studie%2Fuspech-diky-pripravenosti-a-kvalitnimu-reseni.aspx&docid=1G8BdbRrFp927M&tbnid=Df3Xqe1LcYhHlM%3A&vet=10ahUKEwitmeK8uvzhAhV75-AKHZJdA0QQMwhCKAMwAw..i&w=447&h=427&bih=474&biw=1094&q=parfums%20netdirect&ved=0ahUKEwitmeK8uvzhAhV75-AKHZJdA0QQMwhCKAMwAw&iact=mrc&uact=8 no a nechces popsat proc jste pak od nich právě odchazeli nebo co vás prinutilo? To by bylo zajimavé téma co by mnozi radi slyšeli , prece jen kdyz vidim odkaz tak jak jste bylo na netdirectu meli jste uz 20 zamestancu tak že obrat v desitkách milonu predpokladam.
2. 5. 2019 10:48:24
https://webtrh.cz/diskuse/velke-srovnani-top-e-shopovych-reseni/strana/2#reply1399590
Napsal TDS;1524852
já třeba jak vidím v patičce, že e-shop jede na nějakém krabičáku za měsíční tarif 1000,- Kč, tak nenakoupím.
Tak to je důvod... :-D :-D :-D
Je to unpopular opinion, čekal jsem tyto reakce. No důvod to samozřejmě je, možná odlišný jak tvůj, ale vysvětlil jsem proč. Krabicové e-shopy jejichž layout má dalších 1000 e-shopů jsou pro mě rizikové, protože majitel volil pronájem za pár korun což si může dovolit třeba i student.
---------- Příspěvek doplněn 02.05.2019 v 11:34 ----------
Napsal marat;1524854
streetcz: A kde teda nakupuješ? Protože krabice tu používá tak 80% eshopů. :D Akorát některý přihodí 100/m aby měli čistou patičku.
Hele většinu produktů z Alzy nebo Mallu. Platíš sice občas větší cenu oproti nějakým konkurentům, ale pro mě je to určitá forma garance. Pokud zásilka nedorazí, dorazí vadná nebo je potřeba v budoucnu reklamovat, mám jistotu, že se to nějak bude řešit a nebudou dělat obstrukce. Což se u nějakých pseudo e-shopistů děje. Pak nakupuji v různých specificky zaměřených shopech, které působí seriózně.
Netvrdím, že krabicové řešení je ve všech případech špatně. Mají svůj CMS a někteří nabízejí i implementaci vlastního dodaného designu. Alespoň do tohoto by měl podnikatel investovat. Já bych prostě nemohl prodávat v e-shopu, který vypadá stejně jako 1000 dalších. To je jak kdybys měl kamennou prodejnu se stejným interiérem jako všichni. Každý e-shop, který to myslí vážně, tak by měl být trošku kreativnější.
Hlavní problém je v té nemožnosti implementovat nějakou vlastní featuru. Ano, někteří to sice nabízejí, ale ze zkušenosti vím, že se jim do toho moc nechce a i když ti to nabídnou, tak to má své limity. Jmenujte mi nějaký prosperující e-shop, který v 2k19 běží na krabici.
2. 5. 2019 11:31:28
https://webtrh.cz/diskuse/velke-srovnani-top-e-shopovych-reseni/strana/2#reply1399589
Napsal Venturi;1524884
diky za upresnění, jsem si to spletl ještě s někým jiným kdo zacinal na eshop-rychle, vi jste jestli u https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fwww.shopcentrik.cz%2FFiles%2Fscreenshot_parfumes.gif&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.shopcentrik.cz%2Fpripadove-studie%2Fuspech-diky-pripravenosti-a-kvalitnimu-reseni.aspx&docid=1G8BdbRrFp927M&tbnid=Df3Xqe1LcYhHlM%3A&vet=10ahUKEwitmeK8uvzhAhV75-AKHZJdA0QQMwhCKAMwAw..i&w=447&h=427&bih=474&biw=1094&q=parfums%20netdirect&ved=0ahUKEwitmeK8uvzhAhV75-AKHZJdA0QQMwhCKAMwAw&iact=mrc&uact=8 no a nechces popsat proc jste pak od nich právě odchazeli nebo co vás prinutilo? To by bylo zajimavé téma co by mnozi radi slyšeli , prece jen kdyz vidim odkaz tak jak jste bylo na netdirectu meli jste uz 20 zamestancu tak že obrat v desitkách milonu predpokladam.
primarne proto, ze jsem zacali byt pro tu firmu kouli u nohy. Meli jsem spoustu individualnich pozadavku a potreb a proste pro firmu, ktera chce delat krabici s minimem individualnich uprav je to problem. Meli jsme potreby, ktere proste 95% eshopu nema a mit nebude. A je to treba i podpora, kterou jsme potrebovali, rychlost vyvoje, priority ve vyvoji apod.
Takze my jsme nebyli spokojeni, ze je to pomale, nedela se co chceme, neni to robusni jak potrebujeme a oni nebyli spokojeni, ze musi dedikovat spoustu kapacit pro jedineho klienta. Takze proto, bylo lepsi odejit.
A myslim, ze i u CZC to bude podobne. Ano, dela jim to oxy (a priznam neznam detail), ale nemyslim si ,ze jedou na krabici. Maji v ramci oxy specialni tym, ktere pracuje jen pro ne a je to hodne o vztazich z minulosti apod. nez o tom, ze by to byla ukazka, ze tu je velky eshop co jede na krabici. To pochybuji.
2. 5. 2019 12:13:26
https://webtrh.cz/diskuse/velke-srovnani-top-e-shopovych-reseni/strana/2#reply1399588
lada1979
verified
rating uzivatele
2. 5. 2019 20:30:37
Napsal streetcz;1524892
Je to unpopular opinion, čekal jsem tyto reakce. No důvod to samozřejmě je, možná odlišný jak tvůj, ale vysvětlil jsem proč. Krabicové e-shopy jejichž layout má dalších 1000 e-shopů jsou pro mě rizikové, protože majitel volil pronájem za pár korun což si může dovolit třeba i student.
---------- Příspěvek doplněn 02.05.2019 v 11:34 ----------
Hele většinu produktů z Alzy nebo Mallu. Platíš sice občas větší cenu oproti nějakým konkurentům, ale pro mě je to určitá forma garance. Pokud zásilka nedorazí, dorazí vadná nebo je potřeba v budoucnu reklamovat, mám jistotu, že se to nějak bude řešit a nebudou dělat obstrukce. Což se u nějakých pseudo e-shopistů děje. Pak nakupuji v různých specificky zaměřených shopech, které působí seriózně.
Netvrdím, že krabicové řešení je ve všech případech špatně. Mají svůj CMS a někteří nabízejí i implementaci vlastního dodaného designu. Alespoň do tohoto by měl podnikatel investovat. Já bych prostě nemohl prodávat v e-shopu, který vypadá stejně jako 1000 dalších. To je jak kdybys měl kamennou prodejnu se stejným interiérem jako všichni. Každý e-shop, který to myslí vážně, tak by měl být trošku kreativnější.
Hlavní problém je v té nemožnosti implementovat nějakou vlastní featuru. Ano, někteří to sice nabízejí, ale ze zkušenosti vím, že se jim do toho moc nechce a i když ti to nabídnou, tak to má své limity. Jmenujte mi nějaký prosperující e-shop, který v 2k19 běží na krabici.
hm, tak definuj co myslíš tím prosperující?
---------- Příspěvek doplněn 02.05.2019 v 20:42 ----------
Napsal Radek O.;1524901
primarne proto, ze jsem zacali byt pro tu firmu kouli u nohy. Meli jsem spoustu individualnich pozadavku a potreb a proste pro firmu, ktera chce delat krabici s minimem individualnich uprav je to problem. Meli jsme potreby, ktere proste 95% eshopu nema a mit nebude. A je to treba i podpora, kterou jsme potrebovali, rychlost vyvoje, priority ve vyvoji apod.
Takze my jsme nebyli spokojeni, ze je to pomale, nedela se co chceme, neni to robusni jak potrebujeme a oni nebyli spokojeni, ze musi dedikovat spoustu kapacit pro jedineho klienta. Takze proto, bylo lepsi odejit.
A myslim, ze i u CZC to bude podobne. Ano, dela jim to oxy (a priznam neznam detail), ale nemyslim si ,ze jedou na krabici. Maji v ramci oxy specialni tym, ktere pracuje jen pro ne a je to hodne o vztazich z minulosti apod. nez o tom, ze by to byla ukazka, ze tu je velky eshop co jede na krabici. To pochybuji.
Nevím jestli mě pamět neklame, ale v době, kdy byl Parfums u Netdirectu Fastcentrik ještě nebyl. Ale to taky může být tím, že pan Svoboda se Parfums stejně jako Alzou chlubil i snad 2 roky poté co už byli pryč. Jinak s tou koulí to je zcela určitě pravda, blokovali jste kapacity a server pro několik dalších projektů, pro které byl váš odchod taky vysvobozením.
2. 5. 2019 20:30:37
https://webtrh.cz/diskuse/velke-srovnani-top-e-shopovych-reseni/strana/2#reply1399587
Michal Pěňkava
verified
rating uzivatele
2. 5. 2019 21:58:46
Napsal streetcz;1524892
Hlavní problém je v té nemožnosti implementovat nějakou vlastní featuru. Ano, někteří to sice nabízejí, ale ze zkušenosti vím, že se jim do toho moc nechce a i když ti to nabídnou, tak to má své limity. Jmenujte mi nějaký prosperující e-shop, který v 2k19 běží na krabici.
Když ty menší e-shopy nedokážou ten vývoj dlouhodobě udržet. Oni si udělají customizované řešení, viz. f-sport.cz, ale nejsou schopni udržet ten web s dobou, takže už nenaimplementují zásilkovnu, neudělají responzivní design atd., a pak je to vlastní řešení brzdí.
Ano, zpočátku je vlastní řešení v pohodě, možná i vychází líp, ale jakmile se ten kód stane 10 let zastaralým, je to jiná story, a e-shopy jako třeba právě zmíněný f-sport pak nemají sílu investovat do vývoje.
Jak tu padlo, že nakupuješ na mall.cz nebo alza.cz, já taky, z 90%, ale ne vše tam je, třeba zrovna ty potravinové doplňky.
Osobně vidím u e-shopu největší potenciál v prozákaznickém přístupu, to je pro mě důvod proč nakoupit a tomu by se podle mě malé e-shopy měli věnovat nejvíce. Třeba zrovna F-Sport mají lidi vysloveně rádi, i když potravinové doplňky prodává kde kdo, tak F-Sport má vynikající marketingový mix - dobré ceny, kvalitní podpora, velký výběr, vše skladem a to dokáže přebít třeba i ty nevýhody, jako třeba e-shop ze začátku tisíciletí, malý výběr dopravy.
Já osobně hlavně chci nakupovat od lidí, co mám rád.
2. 5. 2019 21:58:46
https://webtrh.cz/diskuse/velke-srovnani-top-e-shopovych-reseni/strana/2#reply1399586
Napsal láďa1979;1524952
Nevím jestli mě pamět neklame, ale v době, kdy byl Parfums u Netdirectu Fastcentrik ještě nebyl. Ale to taky může být tím, že pan Svoboda se Parfums stejně jako Alzou chlubil i snad 2 roky poté co už byli pryč. Jinak s tou koulí to je zcela určitě pravda, blokovali jste kapacity a server pro několik dalších projektů, pro které byl váš odchod taky vysvobozením.
Tusim ze to byl shopcentrik sle to je asi jedno. Jinak nemyslim si ze by se pan Svoboda nejak chlubil od okamziku realneho ukonceni spoluprace. V tom to bylo korektni.
Server jsme urcite nikomu neblokovali. Jen nam.
2. 5. 2019 22:09:22
https://webtrh.cz/diskuse/velke-srovnani-top-e-shopovych-reseni/strana/2#reply1399585
lada1979
verified
rating uzivatele
3. 5. 2019 08:34:36
Napsal Radek O.;1524992
Tusim ze to byl shopcentrik sle to je asi jedno. Jinak nemyslim si ze by se pan Svoboda nejak chlubil od okamziku realneho ukonceni spoluprace. V tom to bylo korektni.
Server jsme urcite nikomu neblokovali. Jen nam.
Blokovala je vaše návštěvnost, kdy ostatní projekty najednou byly dost pomalé a než hoši z ND přišli s optimalizací a projekty přesouvali.
3. 5. 2019 08:34:36
https://webtrh.cz/diskuse/velke-srovnani-top-e-shopovych-reseni/strana/2#reply1399584
No to asi tezko...
3. 5. 2019 09:25:19
https://webtrh.cz/diskuse/velke-srovnani-top-e-shopovych-reseni/strana/2#reply1399583
lada1979
verified
rating uzivatele
3. 5. 2019 09:38:18
tak se zeptej Jandíka:)
3. 5. 2019 09:38:18
https://webtrh.cz/diskuse/velke-srovnani-top-e-shopovych-reseni/strana/2#reply1399582
Diky za tip, na veci to nic nemeni.
3. 5. 2019 09:51:08
https://webtrh.cz/diskuse/velke-srovnani-top-e-shopovych-reseni/strana/2#reply1399581
lada1979
verified
rating uzivatele
3. 5. 2019 10:05:33
Takže Parfums nikdy neběžel na serverech Netdirect? Dedikované servery v té době Netdirect nenabízel, takže pan Jandík lhal? No zrovna pan Jandík byl dle mě jediný kdo tam nikdy nelhal:).
3. 5. 2019 10:05:33
https://webtrh.cz/diskuse/velke-srovnani-top-e-shopovych-reseni/strana/2#reply1399580
Prosim, nepodsouvejte mi veci, ktere jsem nikdy nerekl a ani vzdalene je neresil. Dekuji
3. 5. 2019 10:12:53
https://webtrh.cz/diskuse/velke-srovnani-top-e-shopovych-reseni/strana/2#reply1399579
lada1979
verified
rating uzivatele
3. 5. 2019 10:48:01
V tom případě nevím co si mám představit pod Vaším
"No to asi tezko..."
3. 5. 2019 10:48:01
https://webtrh.cz/diskuse/velke-srovnani-top-e-shopovych-reseni/strana/2#reply1399578
tuk
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 5. 2019 09:10:18
O čem je diskuze? Hned v úvodu je napsáno "Komerční článek", takže obyčejná reklama, ale asi zabrala, když je o tom taková diskuze.
16. 5. 2019 09:10:18
https://webtrh.cz/diskuse/velke-srovnani-top-e-shopovych-reseni/strana/2#reply1399577
Jiří Lexa
verified
rating uzivatele
16. 3. 2020 18:36:16
Napsal láďa1979;1524834
Jak se ztotožňujete s výsledkem srovnání https://www.lupa.cz/pr-clanky/velke-srovnani-top-e-shopovych-reseni/. Je to sice publikováno jako komerční sdělení, ale přesto jsem výsledkem a hlavně výběrem eshopů poněkud zaskočen. Asi je to tím komerčním sdělením:)
Dobrý den Láďo,
jedná se o článek a odborné srovnání e-shop specialisty, Kamila Kopeckého. Ten má letité zkušenosti se stavbou a správou internetových obchodů na všech třech řešeních. Pokusil se tak shrnout své poznatky a příklady z praxe a svůj názor podložil i konkrétními případovými studiemi. Na základě těchto svých zkušeností se rozhodl zůstat u našeho řešení a specializovat se pouze na něj, za což jsme moc rádi.
Další srovnání UPgates s konkurencí najdete ostatně také např. na vybrat-eshop.cz, 5nej.cz anebo webhostingcenturm.cz, kde se všude umisťujeme mezi nejlepšími pronajímanými e-shop systémy. Pokud byste měl zájem o více informací o našem systému, určitě se nám stačí ozvat na obchod@upgates.cz :)
S pozdravem
Jirka
Tým UPgates
16. 3. 2020 18:36:16
https://webtrh.cz/diskuse/velke-srovnani-top-e-shopovych-reseni/strana/2#reply1399576
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit