Zadejte hledaný výraz...

Velké procento opuštěných košíků. Kde je problém?

AB
verified
rating uzivatele
(178 hodnocení)
9. 2. 2016 14:42:05
Co se týče provozování eshopu, tak jsem v podstatě začátečník. Docela mě překvapilo, jak vysoké je procento opuštěných košíků. Lidé dají do košíku několik věcí, ale neobjednají.
Některé nedostatky na eshopu jsou mi známy:
- dopravce jen ČP
- platba jen dobírka a bank. převod
Nicméně více voleb platby a dopravy se mi zatím při počtu objednávek nevyplatí. Je to tak rozhodující faktor? Nebo lidé zkouší jaká bude celková cena? Nebo ještě něco jiného?
Díky za odpovědi
9. 2. 2016 14:42:05
https://webtrh.cz/diskuse/velke-procento-opustenych-kosiku-kde-je-problem#reply1173295
addamz
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
9. 2. 2016 14:46:27
Klasická debilná pokladňa prestashopu. Kúp si lepší modul pokladne.
- prvé vidí registrácia, alebo prihlásenie, ostatné je až dole
- kopa ľudí sa nevyzná a máš tam dátum narodenia + newsletter od partnerov, veľa ľudí to odradí (dávno som mal prestu a ľudia volali prečo tam je dátum narodenia aj keď nie je povinný, to som dával prvé preč)
- doprava a platba až po vyplnení údajov
- pre firmy vidím len DIČ, kde je IČ?
Uprav si lepšie pokladňu, môže to byť tým čo som popísal. Ceny nehodnotím aké maš, nechce sa mi porovnávať.
9. 2. 2016 14:46:27
https://webtrh.cz/diskuse/velke-procento-opustenych-kosiku-kde-je-problem#reply1173294
AB
verified
rating uzivatele
(178 hodnocení)
9. 2. 2016 14:48:57
Napsal addamz;1265355
Klasická debilná pokladňa prestashopu. Kúp si lepší modul pokladne.
- prvé vidí registrácia, alebo prihlásenie, ostatné je až dole
- kopa ľudí sa nevyzná a máš tam dátum narodenia + newsletter od partnerov, veľa ľudí to odradí (dávno som mal prestu a ľudia volali prečo tam je dátum narodenia aj keď nie je povinný, to som dával prvé preč)
- doprava a platba až po vyplnení údajov
- pre firmy vidím len DIČ, kde je IČ?
Uprav si lepšie pokladňu, môže to byť tým čo som popísal. Ceny nehodnotím aké maš, nechce sa mi porovnávať.
Díky. Pokusím se to poupravit. Nevíš jak se jmenuje ten modul pro pokladnu?
9. 2. 2016 14:48:57
https://webtrh.cz/diskuse/velke-procento-opustenych-kosiku-kde-je-problem#reply1173293
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 2. 2016 14:57:17
možná maj lidi otevřený další eshopy se stejným zbožím a hážou do košíku to samé aby viděli kde je výhodnější celý nákup dokončit
9. 2. 2016 14:57:17
https://webtrh.cz/diskuse/velke-procento-opustenych-kosiku-kde-je-problem#reply1173292
Jakub Kočí
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
9. 2. 2016 15:14:48
V jaké fázi nákupu lidé e-shop opouští? Při jeho procházení a strkání zboží do košíku, přímo u pokladny, po přečtení nějakého článku..? V jakém kroku pokladny odchází nejvíce?
9. 2. 2016 15:14:48
https://webtrh.cz/diskuse/velke-procento-opustenych-kosiku-kde-je-problem#reply1173291
AB
verified
rating uzivatele
(178 hodnocení)
9. 2. 2016 15:20:45
Napsal jkoci;1265370
V jaké fázi nákupu lidé e-shop opouští? Při jeho procházení a strkání zboží do košíku, přímo u pokladny, po přečtení nějakého článku..? V jakém kroku pokladny odchází nejvíce?
cca 70% nahází zboží do košíku (i více produktů) a odejde
cca 30% lidí nahází zboží do košíku, zaregistruje se a pak odejde
9. 2. 2016 15:20:45
https://webtrh.cz/diskuse/velke-procento-opustenych-kosiku-kde-je-problem#reply1173290
Peter
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
9. 2. 2016 15:57:28
Tak obecně doprava pouze českou poštou je možná to co spousta lidí nechce. Každý ví, že pošťačka (je to různé) chodí dejme tomu kolem deváté. Já kolem deváté jsem například v krámu a vidět listeček ve schránce tak zrudnu. Navíc když mám poštu kde jezdí jeden autobus ráno a druhý odpoledne, vracející se spoj nestíhám a dřepět někde v hospodě 5 hodin to opravdu ne. To je například jen můj příklad proč poštu například já neberu. Ne každý má auto, je mobilní nebo jinak.
9. 2. 2016 15:57:28
https://webtrh.cz/diskuse/velke-procento-opustenych-kosiku-kde-je-problem#reply1173289
i-PRESS
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
9. 2. 2016 16:06:56
Tak mě osobně ten proces objednávky také odrazuje a to hlavně kvůli tomu pořadí jak to tu již zaznělo. Myslím, že by lepší bylo prvně volba dopravy a platby a osobní údaje až následně s potvrzením objednávky. Je pro mne lepší vidět výslednou cenu přímo v košíku, než ceny lovit někde ve VOP.
Pokud bych už přes tento krok přešel, odešel bych u platby. bankovní převod je pomalý, dobírka mi komplikuje převzetí zásilky třetí osobou atd.. Platbu kartou beru jako standard.
9. 2. 2016 16:06:56
https://webtrh.cz/diskuse/velke-procento-opustenych-kosiku-kde-je-problem#reply1173288
Jakub Jeřábek
verified
rating uzivatele
9. 2. 2016 16:30:52
Možná si lidé nahází zboží do košíku, aby zjistili cenu dopravy. Vzhledem k tomu, že jsem ji během půl minuty nenašel, tak bych udělal to samé. Kdybych zjistil, že se kvůli tomu musím ještě registrovat, tak bych asi odešel taky hned.
9. 2. 2016 16:30:52
https://webtrh.cz/diskuse/velke-procento-opustenych-kosiku-kde-je-problem#reply1173287
Salamman
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 2. 2016 17:27:36
60% lidí co naháže něco do košíku neudělá objednávku. Z toho co vyplní jméno jich dokončí už 99%. Máme taky jen ČP platbu dobírkou a převodem.
9. 2. 2016 17:27:36
https://webtrh.cz/diskuse/velke-procento-opustenych-kosiku-kde-je-problem#reply1173286
Roman Ernst
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
9. 2. 2016 18:14:18
Jako největší problém bych viděl hned první krok v pokladně. Při mém rozlišení se mi zobrazí pouze registrovat nebo přihlásit se, pokud chci nákup bez registrace, tak musím posunout dolu..
Dále spoustě lidem vadí, že se musí zaregistrovat pro zobrazení ceny a druhu poštovného..
Jinak pokud byste chtěl upravit proces objednávky, tak mě můžete kontaktovat do Pm
9. 2. 2016 18:14:18
https://webtrh.cz/diskuse/velke-procento-opustenych-kosiku-kde-je-problem#reply1173285
Já si jen najel na produkt http://gains.cz/proteinove/108-compress-cfm-34.html a celá stránka se mi sekla, už bych vás znova nenavštívil.
9. 2. 2016 18:21:00
https://webtrh.cz/diskuse/velke-procento-opustenych-kosiku-kde-je-problem#reply1173284
Když nenajdu žádnou stránku o tom, jaké jsou možnosti dopravy a kolik poštovné stojí, tak to zjišťuji právě hozením něčeho do košíku a vstoupením do pokladny.
9. 2. 2016 18:38:35
https://webtrh.cz/diskuse/velke-procento-opustenych-kosiku-kde-je-problem#reply1173283
Roman Ernst
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
9. 2. 2016 20:58:34
Napsal Frajerlada;1265438
Já si jen najel na produkt http://gains.cz/proteinove/108-compress-cfm-34.html a celá stránka se mi sekla, už bych vás znova nenavštívil.
Jojo, ve firefoxu dělá problémy script http://gains.cz/js/jquery/jquery-1.11.0.min.js:2
9. 2. 2016 20:58:34
https://webtrh.cz/diskuse/velke-procento-opustenych-kosiku-kde-je-problem#reply1173282
keran
verified
rating uzivatele
9. 2. 2016 21:35:50
Když to vezmu obecně, tak já často v e-shopech naházím do košíku, abych zjistila cenu a možnosti přepravy. Pokud je předražené poštovné, tak odcházím a nebo také pokud e-shop nenabízí ČP (nebo cenu za ČP má navýšenou, aby lidé volili raději jinou přepravní službu) popř. nabízí pouze jiné přepravní služby, tak pokud najdu alternativu nabízející přepravu přes ČP tak nakoupím jinde...
9. 2. 2016 21:35:50
https://webtrh.cz/diskuse/velke-procento-opustenych-kosiku-kde-je-problem#reply1173281
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit