Zadejte hledaný výraz...

Váš názor na obchodní strategii DM Drogerie

marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
19. 12. 2013 09:14:16
Včera jsem byl drahou polovičkou donucen zajet nakoupit do DM drogerie. Byl jsem tam poprvé a docela mě překvapilo, jak vysoké mají ceny a prodejna plná ženských.
Jejich strategie je zajímavá...ceny přestřelí o cca 25-30% a pak rozdají slevové kupóny na 20-25% slevu. Zákazníci pak mají patrně pocit, že nakupují za fantastickou cenu.
V reálu se s kupónem dostanete na +- běžnou cenu v jiných obchodech. Ti co nemají kupóny, tak dají řetězci solidně vydělat!
S jejich slevovými bločky se obchoduje i na mimiaukcích.
Znáte někdo podobnou marketingovou strategii?
19. 12. 2013 09:14:16
https://webtrh.cz/diskuse/vas-nazor-na-obchodni-strategii-dm-drogerie/#reply977988
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
19. 12. 2013 09:19:53
Napsal marat;1035138
Včera jsem byl drahou polovičkou donucen zajet nakoupit do DM drogerie. Byl jsem tam poprvé a docela mě překvapilo, jak vysoké mají ceny a prodejna plná ženských.
Jejich strategie je zajímavá...ceny přestřelí o cca 25-30% a pak rozdají slevové kupóny na 20-25% slevu. Zákazníci pak mají patrně pocit, že nakupují za fantastickou cenu.
V reálu se s kupónem dostanete na +- běžnou cenu v jiných obchodech. Ti co nemají kupóny, tak dají řetězci solidně vydělat!
S jejich slevovými bločky se obchoduje i na mimiaukcích.
Znáte někdo podobnou marketingovou strategii?
Asi nejvíce k tomuto sortimentu řekne "Ja", který se taknějak v tom pohybuje, ale za mě přitakávám, bez těch kuponů tam nemá cenu ani jezdit.
Nicméně z laického pohledu jim to asi funguje, protože aspoň u nás mají vždy poměrně plno zatímco konkurenční Teta drogerie a jedna noname drogerie mají věčně prázdno i přes nižšší ceny.
19. 12. 2013 09:19:53
https://webtrh.cz/diskuse/vas-nazor-na-obchodni-strategii-dm-drogerie/#reply977987
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
19. 12. 2013 09:28:10
Hlavně mě u nich štve dotěrnost s jejich klubovou kartičkou, kterou nutí při každém nákupu: A máte naší klubovou kartičku? Ne. A nechcete si jí založit? Ne.
19. 12. 2013 09:28:10
https://webtrh.cz/diskuse/vas-nazor-na-obchodni-strategii-dm-drogerie/#reply977986
RL
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
19. 12. 2013 09:43:33
řekl bych že n podobnym principu fungujou slevomaty. Uděaláš předraženou službu, dáš ji o 50% levnějc, dostaneš se na list price. Ale všichni jsou hepy
19. 12. 2013 09:43:33
https://webtrh.cz/diskuse/vas-nazor-na-obchodni-strategii-dm-drogerie/#reply977985
Ja340
verified
rating uzivatele
19. 12. 2013 09:45:30
Nezdá se mi že by měli ceny o 25-30% vyšší než jinde.
Než jsem s drogerií pro děti začal obchodovat tak tam žena chodila nakupovat. Koupila pleny, nějaký ty krémy , utěrky na zadek a dostala body. Za body dostala slevový kupon na celý nákup a tak furt dokola. Takže kdo tam kupuje pravidelně tak vlastně bez kuponu v podstatě nenakupuje. Navíc mají i docela slušné vlastní výrobky jak pleny, vlhčené utěrky i tablety do myčky... Myslím si že to podchytli velmi dobře a svým systémem si drží stálé zákazníky. Za mě palec nahoru.
A to že by se chlap zbláznil při nákupu v drogérii s ženskou je úplně normální. Proto jsou okolo 70% mojich zákazníků chlapi. Nechce se jim chodit do těch kamenných.
19. 12. 2013 09:45:30
https://webtrh.cz/diskuse/vas-nazor-na-obchodni-strategii-dm-drogerie/#reply977984
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
19. 12. 2013 10:00:42
Já: Samozdřejmě, že ne na všem mají vysokohorskou přirážku. Ale včera jsem třeba bral hotovou dětskou výživu o které vím, že stoji kolem 37Kč a v DM jí měli za 49Kč. Sunar mají za 249Kč, což je ceníkovka...normálně je v Hypermarketech skoro pořád v "akci" za cca 190Kč.
Nicméně, ten systém mě zaujal. Uděláš nákup, dostaneš slevu a jelikož bloček nedostane každý, tak jsi "něco víc", než obyčejný zákazník z ulice.
A je fakt, že mě taky zaujala prodejna. Mají široký sortiment a výrobky jen v jedné řadě a asi i barevně sladěné. Dost rozdíl proti hypermarketům, kde je jeden prací prášek na třech metrech regálu.
19. 12. 2013 10:00:42
https://webtrh.cz/diskuse/vas-nazor-na-obchodni-strategii-dm-drogerie/#reply977983
Sephora rozdává po obchodních centrech svoje slevový kupony po celej rok. Tohle není nic novýho, ale podle mě to funguje hlavně na ženský, který používají více emoční než logickej mozek, proto to dělají tyto typy obchodů.
19. 12. 2013 10:04:29
https://webtrh.cz/diskuse/vas-nazor-na-obchodni-strategii-dm-drogerie/#reply977982
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
19. 12. 2013 10:13:14
Ty kupony rozdává kdekdo, od Tesca až po zmiňovanou Sephoru, ale jen u DM mi příjde že to má ve své cílovce takřka kultovní záležitost, což je v podstatě sen každého markétáka řetězce.
19. 12. 2013 10:13:14
https://webtrh.cz/diskuse/vas-nazor-na-obchodni-strategii-dm-drogerie/#reply977981
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
19. 12. 2013 10:54:52
Nevím jestli mají přestřelený ceny u jiného zboží, ale my tam kupujeme mléko na dítě (Beba) a s kupönem se cena dostane hodně pod nejnižší cenu na trhu. Ale je pravda, že ty ženský mají k tý slevový knížce až osobní vztah :-)
19. 12. 2013 10:54:52
https://webtrh.cz/diskuse/vas-nazor-na-obchodni-strategii-dm-drogerie/#reply977980
Ja340
verified
rating uzivatele
19. 12. 2013 11:21:05
Napsal marat;1035153
Já: Samozdřejmě, že ne na všem mají vysokohorskou přirážku. Ale včera jsem třeba bral hotovou dětskou výživu o které vím, že stoji kolem 37Kč a v DM jí měli za 49Kč. Sunar mají za 249Kč, což je ceníkovka...normálně je v Hypermarketech skoro pořád v "akci" za cca 190Kč.
Nicméně, ten systém mě zaujal. Uděláš nákup, dostaneš slevu a jelikož bloček nedostane každý, tak jsi "něco víc", než obyčejný zákazník z ulice.
A je fakt, že mě taky zaujala prodejna. Mají široký sortiment a výrobky jen v jedné řadě a asi i barevně sladěné. Dost rozdíl proti hypermarketům, kde je jeden prací prášek na třech metrech regálu.
Tady zase bývá trošku jiný důvod. Pokud nabízí stejný výrobek jen pod svoji značkou tak bývá cena toho "značkového" opravdu dost vysoko. Na to potom člověk musí použít kupon.
Takže fakt to mají dobře vymyšlený a dokonce jsem ani neslyšel zaměstnance že by si stěžovali na vedení a buzeraci ( jako v lidlu a okay) takže i ty prodavačky bývají docela milé:-)
Ale je fakt že jsem tam už víc jak rok nebyl. ( tedááá už jsem nebyl 4 týdny venku, krom 20m cesty na svoji prodejnu)
19. 12. 2013 11:21:05
https://webtrh.cz/diskuse/vas-nazor-na-obchodni-strategii-dm-drogerie/#reply977979
hom
verified
rating uzivatele
19. 12. 2013 11:44:27
Tak nesouhlasím, že by po použití slevových kuponů tam byly vyšší ceny. Zákaznici si umí hezky podchytit už v době těhotenství, pak podle věku dítěte zasílají kuponky na slevy na zboží, které ta mamina prostě potřebuje. A že tam něco nakoupí i mimo mimino, je jasné.
Strategie jim funguje již několik let, takže jsou s ní spokojení.
19. 12. 2013 11:44:27
https://webtrh.cz/diskuse/vas-nazor-na-obchodni-strategii-dm-drogerie/#reply977978
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
19. 12. 2013 11:57:15
Tak já také nemyslel, že by byli nějak extra vyšší, než jinde. Ale ona i ta koruna,dvě u přesnídávky za 20Kč udělá peníze navíc. Je fakt, že jsem tam byl 15minut a pamatoval jsem si ceny u tří věcí, které jsem kupoval v pondělí.
19. 12. 2013 11:57:15
https://webtrh.cz/diskuse/vas-nazor-na-obchodni-strategii-dm-drogerie/#reply977977
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit