Zadejte hledaný výraz...

V online podání České pošty mám nižší cenu než ve smlouvě, proč mám platit cenu vyšší?

Ales1982
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 3. 2016 09:12:32
Zdravím webtržníky,
mám smlouvu s Českou poštou a přes online podání zasílám měsíčně stovky doporučených zásilek a desítky balíku do ruky a na poštu. Přes nějakou domluvu a jasně podepsanou smlouvu jsem dostal bez ohledu na to jestli se jedná o službu s dobírkou nebo bez "výhodnou cenu" 94,-Kč s DPH na Balík do ruky a 90,-Kč s DPH na Balík na poštu. Tato domluva byla spjata s požadavkem zaslání alespoň 100ks DR a NP za měsíc. Jelikož mi převažují doporučené zásilky a balíčky, tak se tak bohužel nestalo. Ke konci minulého roku mi tedy byl smluvně ukončen tento výhodný tarif.
JENŽE když jsem se po novém roce přihlásil do online podání, tak mi u DR a NP byly zobrazovány stále staré výhodnější ceny. Vím, že jsem si tuto informaci měl ještě ověřit, ale naivně jsem s vědomím, že mi tuto cenu zachovali posílal vesele dál balíky (navíc mám na e-shopu dopravu zdarma nad 500,-Kč, takže marže byla na minimu).
Až nyní při placení faktury jsem zjistil, že mám na DR 154,-Kč s DPH a NP 142,-Kč s DPH.
Dá se v této situaci ještě něco dělat nebo je to ztracené?
Smlouva je jedna věc a chybné zobrazení ceny je věc druhá. Já se cítím být okraden:-(.
Předem díky za rady a tipy.
23. 3. 2016 09:12:32
https://webtrh.cz/diskuse/v-online-podani-ceske-posty-mam-nizsi-cenu-nez-ve-smlouve-proc-mam-platit-cenu-vyssi#reply1184831
Petr Janoch
verified
rating uzivatele
23. 3. 2016 09:14:57
V podání online je uvedeno, že se jedná o orientační cenu.
23. 3. 2016 09:14:57
https://webtrh.cz/diskuse/v-online-podani-ceske-posty-mam-nizsi-cenu-nez-ve-smlouve-proc-mam-platit-cenu-vyssi#reply1184830
Ales1982
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 3. 2016 09:18:42
Napsal pjr;1279005
V podání online je uvedeno, že se jedná o orientační cenu.
Nikde tam tuto informaci nemohu najít.
23. 3. 2016 09:18:42
https://webtrh.cz/diskuse/v-online-podani-ceske-posty-mam-nizsi-cenu-nez-ve-smlouve-proc-mam-platit-cenu-vyssi#reply1184829
Petr Janoch
verified
rating uzivatele
23. 3. 2016 09:22:04
http://www.jpeg.cz/images/2016/03/23/q729k.jpg
23. 3. 2016 09:22:04
https://webtrh.cz/diskuse/v-online-podani-ceske-posty-mam-nizsi-cenu-nez-ve-smlouve-proc-mam-platit-cenu-vyssi#reply1184828
Ales1982
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 3. 2016 09:41:31
Napsal pjr;1279010
http://www.jpeg.cz/images/2016/03/23/q729k.jpg
Aha takže se cena může s klidem lišit o více než 50%, protože to co je zobrazeno je vlastně jen "nějaké" číslo, které si upravíme podle toho jak se nám bude chtít. Zajímavý přístup.
Neexistuje nějaká služba hromadného rázu, která by mi v tomto pomohla? Potřebuji stlačit cenu a ČP se chová jako bych byl pro ně tuctový zákazník a přitom jim měsíčně platím celkem velké odměny.
23. 3. 2016 09:41:31
https://webtrh.cz/diskuse/v-online-podani-ceske-posty-mam-nizsi-cenu-nez-ve-smlouve-proc-mam-platit-cenu-vyssi#reply1184827
Petr Janoch
verified
rating uzivatele
23. 3. 2016 09:47:33
ČP Vám vypověděla smlouvu, o čemž jste věděl. Spoléhal jste na "nějakou chybu" a teď se divíte, že realita je jiná? Tohle není chyba ČP, ale Vaše. Pro ČP jste tuctový zákazník a není důvod, aby se k Vám chovala jinak než k jiným zákazníkům na Vaší úrovni. Pokud s ČP nejste spokojen, pak ji nevyužívejte.
23. 3. 2016 09:47:33
https://webtrh.cz/diskuse/v-online-podani-ceske-posty-mam-nizsi-cenu-nez-ve-smlouve-proc-mam-platit-cenu-vyssi#reply1184826
Ales1982
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 3. 2016 09:54:18
Napsal pjr;1279024
ČP Vám vypověděla smlouvu, o čemž jste věděl. Spoléhal jste na "nějakou chybu" a teď se divíte, že realita je jiná? Tohle není chyba ČP, ale Vaše. Pro ČP jste tuctový zákazník a není důvod, aby se k Vám chovala jinak než k jiným zákazníkům na Vaší úrovni. Pokud s ČP nejste spokojen, pak ji nevyužívejte.
Ano beru to, že nesu odpovědnost za to, že jsem spoléhal na nižší cenu i přes smlouvu. Pouze se snažím najít nějaké řešení pokud nějaké je.
23. 3. 2016 09:54:18
https://webtrh.cz/diskuse/v-online-podani-ceske-posty-mam-nizsi-cenu-nez-ve-smlouve-proc-mam-platit-cenu-vyssi#reply1184825
radekxxx
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
23. 3. 2016 12:55:13
ja bych to rekl asi takhle pryc od ceske posty je nejhorsi dopravce co znam
23. 3. 2016 12:55:13
https://webtrh.cz/diskuse/v-online-podani-ceske-posty-mam-nizsi-cenu-nez-ve-smlouve-proc-mam-platit-cenu-vyssi#reply1184824
Ales1982
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 3. 2016 12:57:18
Napsal radekxxx;1279086
ja bych to rekl asi takhle pryc od ceske posty je nejhorsi dopravce co znam
Také tvrdím to samé - spíš ji zákazníci rádi využívají z důvodu počtu jejich poboček.
23. 3. 2016 12:57:18
https://webtrh.cz/diskuse/v-online-podani-ceske-posty-mam-nizsi-cenu-nez-ve-smlouve-proc-mam-platit-cenu-vyssi#reply1184823
hor
verified
rating uzivatele
23. 3. 2016 14:48:39
My Českou Poštu asi před rokem zrušili úplně. Posíláme jen přes PPL. Zrušením pošty jsme přišli odhadem o pár procent, těch nedokončených objednávek není nijak znatelně více, nic dramatického ... naopak rapidně klesly nepřevzaté dobírky - tj. finanční náklady, a starosti s doručením - tj. časové náklady k řešení, takže ve finále hůř na tom nejsme (to spíš líp)
23. 3. 2016 14:48:39
https://webtrh.cz/diskuse/v-online-podani-ceske-posty-mam-nizsi-cenu-nez-ve-smlouve-proc-mam-platit-cenu-vyssi#reply1184822
Ales1982
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 3. 2016 14:51:49
Napsal hor;1279137
My Českou Poštu asi před rokem zrušili úplně. Posíláme jen přes PPL. Zrušením pošty jsme přišli odhadem o pár procent, těch nedokončených objednávek není nijak znatelně více, nic dramatického ... naopak rapidně klesly nepřevzaté dobírky - tj. finanční náklady, a starosti s doručením - tj. časové náklady k řešení, takže ve finále hůř na tom nejsme (to spíš líp)
Já tedy problém s nepřevzatými dobírkami nemám. Je to tak 1% objednávek. Posílám cca 3 - 10 balíků denně a právě ČP mi jezdí na 16h což je fajn. PPL a GEIS už mezi 9 - 10h dopoledne. Jednám s PPL o posunutí svozu, ale pokud neposíláte mnoho nejste zajímavými :-(
23. 3. 2016 14:51:49
https://webtrh.cz/diskuse/v-online-podani-ceske-posty-mam-nizsi-cenu-nez-ve-smlouve-proc-mam-platit-cenu-vyssi#reply1184821
husky
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
24. 3. 2016 13:36:52
Ten rozdil cen a v online podani bych neresil a zaplatil to. Stalo se bohuzel. Nechapu vsak, proc ti hned zrusili smlouvu? Jestli se nepletu, tak zkoumane obdobi zaslanych zasilek je za posledni 3 mesice, a ikdyby ses prumerove nevesel do 300 baliku za 3 mesice, tak se prece daji nasmlouvat jine ceny za mensi pocet odeslanych zasilek.
Ja bych kontaktoval obchodaka a pozadal ho o cenik na 50 baliku do ruky mesicne. Cena bude o neco malo vyssi, ale urcite ne plna palba.
24. 3. 2016 13:36:52
https://webtrh.cz/diskuse/v-online-podani-ceske-posty-mam-nizsi-cenu-nez-ve-smlouve-proc-mam-platit-cenu-vyssi#reply1184820
Ales1982
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 3. 2016 15:33:12
Napsal husky;1279392
Ten rozdil cen a v online podani bych neresil a zaplatil to. Stalo se bohuzel. Nechapu vsak, proc ti hned zrusili smlouvu? Jestli se nepletu, tak zkoumane obdobi zaslanych zasilek je za posledni 3 mesice, a ikdyby ses prumerove nevesel do 300 baliku za 3 mesice, tak se prece daji nasmlouvat jine ceny za mensi pocet odeslanych zasilek.
Ja bych kontaktoval obchodaka a pozadal ho o cenik na 50 baliku do ruky mesicne. Cena bude o neco malo vyssi, ale urcite ne plna palba.
Obchodáka jsem již kontaktoval a slevy u balíků nad 50ks / měs. již nemají aktivní.
Snažím se najít řešení jestli neposílat jen DR a NP místo RR, abych se dostal na nižší cenu, ale mohlo by se mi to ve finále ještě prodražit.
Jinak smlouvu mi vypověděli na ty výhodné ceny a ano 300 balíků za 3 měs jsem nedal jelikož posílím více než 70% RR. Prodávám zboží menších rozměrů a vleze se většinou do obálek. Jsou zde však položky větší a ty už do obálky nedám.
24. 3. 2016 15:33:12
https://webtrh.cz/diskuse/v-online-podani-ceske-posty-mam-nizsi-cenu-nez-ve-smlouve-proc-mam-platit-cenu-vyssi#reply1184819
TDS
verified
rating uzivatele
25. 3. 2016 01:19:31
Na možnou odlišnost cen mě upozorňoval obchoďák hned při podepisování smlouvy. Proč to tak je nevím, asi další "skvělá" vlastnost jejich systému...
Jinak RR zachovat u pošty, tam těžko někdo dá lepší cenu, pokud nemáte zařízenou jejich zákaznickou (modrou) kartu, zařiďte si a zadejte do podání on-line (teda pokud ji už teď nevydávají automaticky při podpisu smlouvy, já měl smlouvu dříve než začaly kartičky) - nějakou úsporu to udělá.
S balíky jsem dopadl jako Vy (80% RR), jediná možnost je posílat to přes nějakou jinou službu, která má u pošty vyjednané lepší ceny než jen "kartičkový" zákazník - např. Uloženka. Sice jejich ceny jsou vyšší než jsem měl dřív smluvně, ale pořád o dost výhodnější než u ČP teď.
Na poště si zkrátka řekli, že je menší zákazníci nezajímají, je to jejich strategie ty smlouvy teď vypovídat. Přitom zrovna firma, která se musí doručovat ze zákona s každým balíčkem od fyzické osoby, by mohla mít dobré podmínky pro menší eshopy jako konkurenční výhodu. Ale je to pošta a tam to funguje prostě jinak...
25. 3. 2016 01:19:31
https://webtrh.cz/diskuse/v-online-podani-ceske-posty-mam-nizsi-cenu-nez-ve-smlouve-proc-mam-platit-cenu-vyssi#reply1184818
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit