Zadejte hledaný výraz...

Uznat reklamaci či ne

johny88
verified
rating uzivatele
3. 11. 2016 01:48:59
.
3. 11. 2016 01:48:59
https://webtrh.cz/diskuse/uznat-reklamaci-ci-ne/#reply1234714
Pokud jste od zákaznice přijal peníze a neměl jste živnostenské oprávnění, tak jste podnikal tzv. načerno a to samozřejmě problém je. Pokud jste ale nosítko vyrobil, pak jste si šel založit ŽL a potom jí to prodal, tak to je v pohodě. Teď se dívám, že píšete, že paragon nemá, takže předpokládám tu první variantu. Obzvláště pokud vám nosítko platila třeba na účet, tak je to o to horší.
Nejsem si jist, zda ČOIka jí nějak pomůže, ale živnostenský úřad a finanční určitě. Zákazníkovi možná až tak ne, ale vám nadělají hromadu starostí.
3. 11. 2016 02:15:45
https://webtrh.cz/diskuse/uznat-reklamaci-ci-ne/#reply1234713
Tomáš Rous
verified
rating uzivatele
3. 11. 2016 06:57:14
Postavil bych se k tomu prakticky: proč je naštvaná a vyhrožuje - protože jí nefunguje něco, co používá - opravil bych jí nosítko do funkčního stavu a bral to jako výdaje na reklamu, vyřídit reklamaci s úsměvem (myslet si o ní můžete co chcete), pokud je s nosítkem spokojená, určitě o původu zboží řekne dalším maminkám ...
3. 11. 2016 06:57:14
https://webtrh.cz/diskuse/uznat-reklamaci-ci-ne/#reply1234712
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 11. 2016 06:57:27
Napsal johny88;1336233
Dobrý den,
začal jsem podnikat v odvětví produkující ergonomická nosítka pro děti.
Můj dotaz zní zda uznat reklamaci či se jí vůbec zabývat, když zákaznice
reklamuje nosítko, které bylo vytvořeno před zahájením živnostenské činnosti.
Za nosítko byly účtovány prostředky čistě za materiál, musím ale podotknout že
v té době jsem ještě neměl (živnost) paragon ani razítko čili zákaznice ničím nedisponuje a hrozí mi
čoikou. Jak v tomhle případě postupovat?
Z mého pohledu jde pouze o mou slušnost pokud bych reklamaci uznal protože v takovém případě by se mohlo stát že by mé slušnosti mohly zneužít i jiní vypočítaví lidé kteří si zakoupili nosítko od někoho jiného bez paragonu a chtěli by právě po téhle uznané (neoprávněné reklamaci) reklamaci peníze po mě.
předem děkuji za odpověď
Já bych jí to neuznával. Ať se poučí, že kupovat od lháře a podvodníka se nevyplácí.
Lžete o prodejní ceně "jenom za materiál", prodáváte bez stvrzenky s jasným úmyslem nenést odpovědnost za vady a posíláte do háje vlastní zákazníky.
3. 11. 2016 06:57:27
https://webtrh.cz/diskuse/uznat-reklamaci-ci-ne/#reply1234711
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 11. 2016 07:25:31
Tiež si myslím, že ak máte problém s takou elementárnou vecou, tak sa na officiálne podnikanie vôbec nehodíte a budete to mať ťažké.
3. 11. 2016 07:25:31
https://webtrh.cz/diskuse/uznat-reklamaci-ci-ne/#reply1234710
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
3. 11. 2016 07:35:14
Otazka je, proc ona ho reklamuje? A proc ho teda neopravite, vzdyt je vyrabite. Tak reklama, ze jste ochotny a delate kvalitni vyrobek, je prednejsi, nebo uz ne?
3. 11. 2016 07:35:14
https://webtrh.cz/diskuse/uznat-reklamaci-ci-ne/#reply1234709
Honza Vorel
verified
rating uzivatele
3. 11. 2016 12:21:08
Koukám, že původní dotaz už zmizel, ještě, že je tady v příspěvku citace. Už dlouho jsem se tak nezasmál
"Z mého pohledu jde pouze o mou slušnost pokud bych reklamaci uznal protože v takovém případě by se mohlo stát že by mé slušnosti mohly zneužít i jiní vypočítaví lidé"To nemá chybu.
3. 11. 2016 12:21:08
https://webtrh.cz/diskuse/uznat-reklamaci-ci-ne/#reply1234708
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
3. 11. 2016 12:37:11
Takže vy jste vyrobil vzorek, prototyp zboží, ve které jste v té době neměl ani tolik důvěry, abyste svou (počínající?) činnost legalizoval. Řekněme, že jste měl zákazníků pár, a ani s těmito pokusnými králíky nechcete mít alespoň standardní vztah. Argument mohli by mi cizí lidi posílat cizí výrobky... WTF? Tak snad poznáte, co jste vyrobil a co ne - pokud jste to vyrobil sám. Pokud by to snad někdo takového zkusil, můžete ho s klidem vyrazit stejně jako kdokoliv jiný, ne? A jestli máte máslo na hlavě ohledně legality vašeho dosavadního podnikání... vsadil bych botky, že dotyčná zákaznice spíš rozmázne vaši vychcanost, než že jste ucuknul a vyhověl jí - ať už je důvod reklamace sebevíc malicherný.
3. 11. 2016 12:37:11
https://webtrh.cz/diskuse/uznat-reklamaci-ci-ne/#reply1234707
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit