Zadejte hledaný výraz...

Uznaná reklamace, jak je to s proplacením poštovného?

polraich
verified
rating uzivatele
2. 6. 2016 22:41:00
Takový rychlý dotaz - pokud zákazníkovi uznávám reklamaci (a vracím za zboží peníze zpět) musím proplatit i cenu dopravy, kterou zákazník zaplatil za poslání poškozeného zboží zpět? Díky
2. 6. 2016 22:41:00
https://webtrh.cz/diskuse/uznana-reklamace-jak-je-to-s-proplacenim-postovneho#reply1199809
Napsal polraich;1296585
Takový rychlý dotaz - pokud zákazníkovi uznávám reklamaci (a vracím za zboží peníze zpět) musím proplatit i cenu dopravy, kterou zákazník zaplatil za poslání poškozeného zboží zpět? Díky
Proplať mu jí. Neřiď se tím co musíš, ale co chceš. Proplacením se uvedeš v ještě lepším světle. Teda pokud Tě částka poštovného nějak nepoloží finančně ;-) Spokojený zákazník (byť reklamoval, ale předpokládám, že bez potíží) se zase vrátí.
2. 6. 2016 22:46:18
https://webtrh.cz/diskuse/uznana-reklamace-jak-je-to-s-proplacenim-postovneho#reply1199808
Navro
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 6. 2016 22:49:46
Jestli máte např. Heureku, radím proplatit. Lidé jsou kvůli blbé stovce schopni kvůli své osobní spravedlnosti udělat cokoliv...
Nicméně ze zákona má kupující na náhradu poštovného od Vás k němu. Když zboží posílá zpět, nemáte povinnost mu hradit náklady, viz. Nový občanský zákoník § 1820/1g
Edit, Ještě bych dodal, že musíte mít napsané upozornění v ochodních podmínkách, viz, § 1832/3
2. 6. 2016 22:49:46
https://webtrh.cz/diskuse/uznana-reklamace-jak-je-to-s-proplacenim-postovneho#reply1199807
Default
verified
rating uzivatele
(94 hodnocení)
2. 6. 2016 22:53:21
Zrovna jsem před pár dny taky odstupoval a vracel zboží, ani jsem nepožadoval vracení peněz za dopravu ani v dopisu a stejně mi to poslali na účet celý, což mě dost překvapilo že jsem jim šel rovnou i udělit kladné hodnocení na web a v budoucnu tam rád už jen pro tohle jednání nakoupím, takže se to může vyplatit ;)
2. 6. 2016 22:53:21
https://webtrh.cz/diskuse/uznana-reklamace-jak-je-to-s-proplacenim-postovneho#reply1199806
Navro
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 6. 2016 22:57:15
Napsal kubiro;1296590
Zrovna jsem před pár dny taky odstupoval a vracel zboží, ani jsem nepožadoval vracení peněz za dopravu ani v dopisu a stejně mi to poslali na účet celý, což mě dost překvapilo že jsem jim šel rovnou i udělit kladné hodnocení na web a v budoucnu tam rád už jen pro tohle jednání nakoupím, takže se to může vyplatit ;)
Můžu se zeptat jak prodejce mohl vědět kolik přesně Vám má vracet za náklady od Vás k němu, když jste je nijak neupozornil? Pokud to nebyl nějaký klasický balík od pošty, tzn. že by si toto prodejce musel zjistit sám?
2. 6. 2016 22:57:15
https://webtrh.cz/diskuse/uznana-reklamace-jak-je-to-s-proplacenim-postovneho#reply1199805
polraich
verified
rating uzivatele
2. 6. 2016 23:05:26
Díky za rychlé komenty, proplatím :-)
2. 6. 2016 23:05:26
https://webtrh.cz/diskuse/uznana-reklamace-jak-je-to-s-proplacenim-postovneho#reply1199804
Default
verified
rating uzivatele
(94 hodnocení)
2. 6. 2016 23:29:48
Napsal Navro;1296592
Můžu se zeptat jak prodejce mohl vědět kolik přesně Vám má vracet za náklady od Vás k němu, když jste je nijak neupozornil? Pokud to nebyl nějaký klasický balík od pošty, tzn. že by si toto prodejce musel zjistit sám?
Samozřejmě jsem myslel tu platbu za dopravu od nich ke mě - musel jsem zaplatit dopravu za dodání od nich na odběrné místo českou poštou, poté jsem vše převzal a nakonec poslal zpět poštou z místa bydliště, na faktuře byla cena za produkt + cena za přepravu na odběrné místo, což je právě ta doprava za kterou mi peníze vrátili aniž bych o to v dopise o odstoupení žádal
za dopravu zpět k nim jsem samozřejmě platil jen já ;)
2. 6. 2016 23:29:48
https://webtrh.cz/diskuse/uznana-reklamace-jak-je-to-s-proplacenim-postovneho#reply1199803
Navro
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 6. 2016 23:32:21
Tak to je samozřejmě ale logické, je to povinnost eshopu poslat poštovné, které jsi hradil od prodávajícího (eshop) k tobě, ale to nebylo předmětem tohoto topicu že :-) ...
2. 6. 2016 23:32:21
https://webtrh.cz/diskuse/uznana-reklamace-jak-je-to-s-proplacenim-postovneho#reply1199802
Default
verified
rating uzivatele
(94 hodnocení)
2. 6. 2016 23:38:30
Napsal Navro;1296599
Tak to je samozřejmě ale logické, je to povinnost eshopu poslat poštovné, které jsi hradil od prodávajícího (eshop) k tobě, ale to nebylo předmětem tohoto topicu že :-) ...
Aha myslel jsem že to povinnost právě není :) ale jinak teď koukám že se řeší trochu jiná věc, zblbly mě ty odpovědi, dnes tu bylo téma s dopravou a vracením snad 3x :D
2. 6. 2016 23:38:30
https://webtrh.cz/diskuse/uznana-reklamace-jak-je-to-s-proplacenim-postovneho#reply1199801
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 6. 2016 01:12:23
Kupující má právo žádat po prodejci proplacení nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vzniknou.
3. 6. 2016 01:12:23
https://webtrh.cz/diskuse/uznana-reklamace-jak-je-to-s-proplacenim-postovneho#reply1199800
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit