Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Uz vite za co wedos utratil prachy?

Napsal WEDOS;837304
Je důležité, aby to věděl každý :-) . Internet není jen tady na webtrhu.
Jde i o budování značky, jména a tak je důležité působit i mimo internet a webtrh.
Myslim, že Strihac to rikal v ironii. Letakova akce mozna privede koncove klienty, ale webmasterum, spravcum stranek a webovym studiim jste udelali medvedi sluzbu.
28. 8. 2012 09:40:30
https://webtrh.cz/diskuse/uz-vite-za-co-wedos-utratil-prachy/strana/3/#reply801411
David Kácha
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
28. 8. 2012 09:47:47
Napsal Michal Kubíček;837315
Myslim, že Strihac to rikal v ironii. Letakova akce mozna privede koncove klienty, ale webmasterum, spravcum stranek a webovym studiim jste udelali medvedi sluzbu.
Jo!! Více co to je, když klient přijde s tím, že chce svůj web pod naší správou dát na Medos a platit jen 25 Kš za měsíc. A to mu prostě nevysvětlíte, že do toho hostingu je zaúčtovaná údržba stránek. Achjo
28. 8. 2012 09:47:47
https://webtrh.cz/diskuse/uz-vite-za-co-wedos-utratil-prachy/strana/3/#reply801410
Napsal Michal Kubíček;837315
Myslim, že Strihac to rikal v ironii. Letakova akce mozna privede koncove klienty, ale webmasterum, spravcum stranek a webovym studiim jste udelali medvedi sluzbu.
Tak to nás nenapadlo.
Medvědí služba je něco jiného. Je to to, že webmasteři, správci stránek a webová studia nehrají (podle nás) fér hru se zákazníky. Nás se také každý den ptají jakou jim dáme slevu a provizi z dalších let a jak budeme maskovat to, že to běží na WEDOS... Dokonce chtějí, abychom poskytovali podporu jejich jménem (jiné telefony, jiné mailové adresy) apod. Vždy vysvětlujeme, že takhle se to (podle nás) nedělá. Mají normálně hrát fér a zákazníkovi sdělit, kde hostuje a za kolik. On to dříve nebo později může zjistit sám.
Pokud webmaster nebo správce stránek nebo webové studio dělá svoji práci dobře, tak se nemusí stydět za to, že hosting někde nakupuje a za kolik. Potom je jedno, zda faktura jde od nás na zákazníka (což je ideální) nebo na webmastera nebo studio (což přináší jen dohady a problémy).
Každý správce stránek by si měl umět prodat svoji práci a dělat to co umí a za to si nechat zaplatit. Nepotřebuje marži z hostingu nebo domén, ale měla by ho živit jeho práce, jeho činnost. My také "nefušujeme" do jiných činností (třeba tvorby stránek na zakázku). Potom budou spokojeni všichni.
---------- Příspěvek doplněn 28.08.2012 v 09:56 ----------
Napsal David Kácha;837319
Jo!! Více co to je, když klient přijde s tím, že chce svůj web pod naší správou dát na Medos a platit jen 25 Kš za měsíc. A to mu prostě nevysvětlíte, že do toho hostingu je zaúčtovaná údržba stránek. Achjo
O to přeci přesně jde. Musíte mu to vysvětlit. Webhosting je holá služba, kde se WEDOS stará o běh stránek a mailů. O nastavení, údržbu webu a obsah se musí starat někdo jiný. A ten někdo jiný má za to dostat zaplaceno.
Pokud se "něco skrývá za něco jiného", tak takový vztah se zákazníkem nikdy nemůže dopadnout dobře. Vztah se zákazníkem by měl být dlouhodobou záležitostí.
28. 8. 2012 09:52:55
https://webtrh.cz/diskuse/uz-vite-za-co-wedos-utratil-prachy/strana/3/#reply801409
Napsal WEDOS;837321
Tak to nás nenapadlo.
Medvědí služba je něco jiného. Je to to, že webmasteři, správci stránek a webová studia nehrají (podle nás) fér hru se zákazníky. Nás se také každý den ptají jakou jim dáme slevu a provizi z dalších let a jak budeme maskovat to, že to běží na WEDOS... Dokonce chtějí, abychom poskytovali podporu jejich jménem (jiné telefony, jiné mailové adresy) apod. Vždy vysvětlujeme, že takhle se to (podle nás) nedělá. Mají normálně hrát fér a zákazníkovi sdělit, kde hostuje a za kolik. On to dříve nebo později může zjistit sám.
Pokud webmaster nebo správce stránek nebo webové studio dělá svoji práci dobře, tak se nemusí stydět za to, že hosting někde nakupuje a za kolik. Potom je jedno, zda faktura jde od nás na zákazníka (což je ideální) nebo na webmastera nebo studio (což přináší jen dohady a problémy).
Každý správce stránek by si měl umět prodat svoji práci a dělat to co umí a za to si nechat zaplatit. Nepotřebuje marži z hostingu nebo domén, ale měla by ho živit jeho práce, jeho činnost. My také "nefušujeme" do jiných činností (třeba tvorby stránek na zakázku). Potom budou spokojeni všichni.
---------- Příspěvek doplněn 28.08.2012 v 09:56 ----------
O to přeci přesně jde. Musíte mu to vysvětlit. Webhosting je holá služba, kde se WEDOS stará o běh stránek a mailů. O nastavení, údržbu webu a obsah se musí starat někdo jiný. A ten někdo jiný má za to dostat zaplaceno.
Pokud se "něco skrývá za něco jiného", tak takový vztah se zákazníkem nikdy nemůže dopadnout dobře. Vztah se zákazníkem by měl být dlouhodobou záležitostí.
Sorry, ale ted placate nesmysly. Provozuji weby a staram se o ne klientum nekdy od roku 1999. Vetsina zakazniku nerozlisuje mezi hostingem, domenou, fungujicim mailem, aplikaci, konektivitou serveru a nezobrazovanim obrazku na webu pripadne rozpadlym designem v konretnich prohlizecich. Jsou to pravnici, pekari, prodejci nabytku. Oni proste chteji mi fungujici web. A od toho si obvykle najimaji webove studio nebo webmastera. Od toho dostanou rocne fakturu treba na 2000,- a jsou spokojeni, ze to jede. Pak jim prijde do schranky genialni pohlednice odkudsi z Jiznich Cech. A oni se doctou, ze to, co tak vyborne funguje za 2000 - 3000,- za rok muzou mit za 150 + 12x20,- A nastava problem. nekolikalety vztah je nabouran nekym, kdo vytrhnul jednu mainkatou vysec z cele skaly sluzeb. Zakaznik to netusi, protoze si vytahne fakturu a tam na napsano "webhosting a prodlouzeni domeny". A uz v nem hloda cervicek. A uz vola webmasterovi s jedovatym podtonem v hlase - "vy mne to roky okradate".
A webmaster jim zacne vysvetlovat, ze to tak neni (zakaznik neveri), ze to je jenom cast sluzeb (zakaznik neveri, vsak on ma na fakture webhosting a domenu a tady pan z Hluboke mi to za za 20 korun). Tak mu webmaster navrhne: Vite co, tak si zaridte hosting sami. A zakaznik se do toho vrhne. Prestane pect housky, sepisovat smlouvy a prodavat nabytek. Zacne objednavat hosting. Objedna ho. A ted by rad presunul web jinam. Jenomze on nevi, jak to udelat a protoze svemu staremu webmasterovi neveri, zacne hledat dalsiho. Webmaster, ktery pet let poctive delal svou praci prichazi o klienta. Klient najde noveho webmastera. Ten souhlasi s presunem. Novy webmaster nauctuje si za presun 1500,- a protoze zjisti, ze Wedos neposkytuje ani statistiky, nauctuje si dalsich 150,- mesicne za "vedeni a spravu statistik" (nainstaluje Google Analytics a necha zasilat automaticke reporty). Za kazdou zmenu na webu si nauctuje 500,-. Kdyz neco vypadne a nefunguje, vola klient novemu webmasterovi, a ten ho odkazu na nonstop chat podpory Wedosu. Zakaznik prestane zase pect housky, sepisovat smlouvy a prodavat nabytek, zaloguje se do administrace na napise na online chat: "Nejede mi to a to". A podpora mu napise "To je problem s cashovanim Wordpressu". A zakaznik je zmateny a vola novemu webmasterovi. Ten mu rekne, ze z jeho strany je vse OK, svali vsechno na byvaleho webmastera a ze muze udelat novy web za 20.000,-.
Je to podle vas spravne a fer?
28. 8. 2012 10:26:32
https://webtrh.cz/diskuse/uz-vite-za-co-wedos-utratil-prachy/strana/3/#reply801408
Napsal Michal Kubíček;837354
Sorry, ale ted placate nesmysly. Provozuji weby a staram se o ne klientum nekdy od roku 1999. Vetsina zakazniku nerozlisuje mezi hostingem, domenou, fungujicim mailem, aplikaci, konektivitou serveru a nezobrazovanim obrazku na webu pripadne rozpadlym designem v konretnich prohlizecich. Jsou to pravnici, pekari, prodejci nabytku. Oni proste chteji mi fungujici web. A od toho si obvykle najimaji webove studio nebo webmastera. Od toho dostanou rocne fakturu treba na 2000,- a jsou spokojeni, ze to jede. Pak jim prijde do schranky genialni pohlednice odkudsi z Jiznich Cech. A oni se doctou, ze to, co tak vyborne funguje za 2000 - 3000,- za rok muzou mit za 150 + 12x20,- A nastava problem. nekolikalety vztah je nabouran nekym, kdo vytrhnul jednu mainkatou vysec z cele skaly sluzeb. Zakaznik to netusi, protoze si vytahne fakturu a tam na napsano "webhosting a prodlouzeni domeny". A uz v nem hloda cervicek. A uz vola webmasterovi s jedovatym podtonem v hlase - "vy mne to roky okradate".
A webmaster jim zacne vysvetlovat, ze to tak neni (zakaznik neveri), ze to je jenom cast sluzeb (zakaznik neveri, vsak on ma na fakture webhosting a domenu a tady pan z Hluboke mi to za za 20 korun). Tak mu webmaster navrhne: Vite co, tak si zaridte hosting sami. A zakaznik se do toho vrhne. Prestane pect housky, sepisovat smlouvy a prodavat nabytek. Zacne objednavat hosting. Objedna ho. A ted by rad presunul web jinam. Jenomze on nevi, jak to udelat a protoze svemu staremu webmasterovi neveri, zacne hledat dalsiho. Webmaster, ktery pet let poctive delal svou praci prichazi o klienta. Klient najde noveho webmastera. Ten souhlasi s presunem. Novy webmaster nauctuje si za presun 1500,- a protoze zjisti, ze Wedos neposkytuje ani statistiky, nauctuje si dalsich 150,- mesicne za "vedeni a spravu statistik" (nainstaluje Google Analytics a necha zasilat automaticke reporty). Za kazdou zmenu na webu si nauctuje 500,-. Kdyz neco vypadne a nefunguje, vola klient novemu webmasterovi, a ten ho odkazu na nonstop chat podpory Wedosu. Zakaznik prestane zase pect housky, sepisovat smlouvy a prodavat nabytek, zaloguje se do administrace na napise na online chat: "Nejede mi to a to". A podpora mu napise "To je problem s cashovanim Wordpressu". A zakaznik je zmateny a vola novemu webmasterovi. Ten mu rekne, ze z jeho strany je vse OK, svali vsechno na byvaleho webmastera a ze muze udelat novy web za 20.000,-.
Je to podle vas spravne a fer?
Neplácáme nesmysly. Byl to náš názor.
Máte klientům fakturovat to co jim skutečně poskytujete. Potom se předejde dohadům. My hrajeme se všemi fér hru a podle nás by to tak měl hrát každý.
Zákazník by měl vědět, co v ceně má a co ne. Měl by vědět za co si platí. Trochu smutné je to, že se firmy snaží maskovat, kde zákaznické weby hostují a vydávají to za svoje řešení apod.
Vidíte a my se v oboru pohybujeme od roku 1997. Dodnes mnoho zákazníků má faktury za hosting za 1000 měsíčně. Platí to. Nevědí o vývoji na trhu, vyhovuje jim to... já nevím... webmaster to tam nechá, protože má 500 měsíčně provizi. Vyhovuje mu to.
Stejně tak nyní můžete mít zákazníka, kterému se budete o web starat a hostovat může (třeba) u nás, za naše peníze a v ceně bude mít jasně napsáno o co jde a co má v ceně. Pokud chce něco víc, tak mu to přeci poskytněte, ale za peníze, které zaplatí váš čas.
Pokud mu děláte úpravy, tak si je nechte zaplatit paušálem nebo za čas nebo jak chcete, ale pokud je vaší (nemyslím nyní vás osobně) činností "něco" jako správa stránek, tak se nesnažte vydělávat na zákazníkovi tím, že mu budete nutit dražší hostingové služby a to jen kvůli tomu, že z toho máte provizi (kterou my nedáváme a navíc z našich cen by byla symbolická).
Nedivte se potom, že zákazníka naštvete, když se nehraje fér hra.
Popsali jsme náš názor, naše zkušenosti (tečka).
28. 8. 2012 10:47:20
https://webtrh.cz/diskuse/uz-vite-za-co-wedos-utratil-prachy/strana/3/#reply801407
Napsal WEDOS;837369
Neplácáme nesmysly. Byl to náš názor.
Máte klientům fakturovat to co jim skutečně poskytujete. Potom se předejde dohadům. My hrajeme se všemi fér hru a podle nás by to tak měl hrát každý.
Zákazník by měl vědět, co v ceně má a co ne. Měl by vědět za co si platí. Trochu smutné je to, že se firmy snaží maskovat, kde zákaznické weby hostují a vydávají to za svoje řešení apod.
Vidíte a my se v oboru pohybujeme od roku 1997. Dodnes mnoho zákazníků má faktury za hosting za 1000 měsíčně. Platí to. Nevědí o vývoji na trhu, vyhovuje jim to... já nevím... webmaster to tam nechá, protože má 500 měsíčně provizi. Vyhovuje mu to.
Stejně tak nyní můžete mít zákazníka, kterému se budete o web starat a hostovat může (třeba) u nás, za naše peníze a v ceně bude mít jasně napsáno o co jde a co má v ceně. Pokud chce něco víc, tak mu to přeci poskytněte, ale za peníze, které zaplatí váš čas.
Pokud mu děláte úpravy, tak si je nechte zaplatit paušálem nebo za čas nebo jak chcete, ale pokud je vaší (nemyslím nyní vás osobně) činností "něco" jako správa stránek, tak se nesnažte vydělávat na zákazníkovi tím, že mu budete nutit dražší hostingové služby a to jen kvůli tomu, že z toho máte provizi (kterou my nedáváme a navíc z našich cen by byla symbolická).
Nedivte se potom, že zákazníka naštvete, když se nehraje fér hra.
Popsali jsme náš názor, naše zkušenosti (tečka).
Jiný tón vaší odpovědi jsem ani nečekal:) Děláte to dobře....
28. 8. 2012 10:53:18
https://webtrh.cz/diskuse/uz-vite-za-co-wedos-utratil-prachy/strana/3/#reply801406
Pepa Ovocák
verified
rating uzivatele
28. 8. 2012 11:36:18
Mimo Prahu, super. Hned mam lepsi naladu. Po snidani to zabehnu oslavit na plaz. To je snad poprve co jste mi udelali opravdu radost, jen tak dal...
28. 8. 2012 11:36:18
https://webtrh.cz/diskuse/uz-vite-za-co-wedos-utratil-prachy/strana/3/#reply801405
Ondrej Vertat
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
28. 8. 2012 11:38:43
A není nakonec dobře, že od Vás klienti odejdou, když jim nejste ani schopní vysvětlit (a přesvědčit) za co Vám platí? Co je do Vaší neschopnosti nějakému Wedosu, který dělá vlastní byznys?
28. 8. 2012 11:38:43
https://webtrh.cz/diskuse/uz-vite-za-co-wedos-utratil-prachy/strana/3/#reply801404
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
28. 8. 2012 11:48:15
Upřímně řečeno se to začíná zvrhávat do brekotu, který to roky předváděli (jí) někteří grafici, kterým vadí, že někdo nabízí levnější cenu. Pokud nedokáže kdokoliv obhájit a vysvětlit svoje služby, tak je buď absolutně neschopný, nebo tahal zákazníka za nos. Sám jsem nedávno řešil slevu na hostingu na mých cca 10 webů. Za každý jsem platil kolem tisícovky a právě díky tlaku wedosu apod. firem, které nabízejí hosting za stokoruny ročně, jsem vyrazil s požadavkem lepších cen. Uspěl jsem, dohodli jsme se na kompromisu mých představ a původní ceny. A jsem spokojený a věřím, že mr. hoster též.
A k tomu příkladu, že pekař přestane péct housky apod. - to je legrační příměr, max. investuje trochu času do řešení změny a buď to bude fungovat, nebo si nabije čumák, zjistí že mu to za ty problémy nestojí a vrátí se k původnímu, pokud teda vůbec odejde. Ale to musí být nějaký matěj, aby odešel a nezjistil si všechny okolnosti. Takže vyčítat nějaké firmě, že udělala reklamní kampaň, je fakt srandovní a nerozumím tomu :)
28. 8. 2012 11:48:15
https://webtrh.cz/diskuse/uz-vite-za-co-wedos-utratil-prachy/strana/3/#reply801403
skcolibri
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
28. 8. 2012 11:53:04
To WEDOS: Zdravim Vas, ja to robim presne ako to pisete ze nemame okradat zakaznikov. Opravte si aspom overenie Slovenskeho ICO, aby som to nemusel s kazdam novym zakaznikom riesit dokola. Jasne mate biznis plan, chcete sa sustredit na koncovych zakaznikov, ja to chapem, a potom sa ceny zrovnaju s konkurenciou. Nikto Vam to neberie, ale nastane situacia ked budete komunikovat s tymi zakaznikmi na ktorych su vystavene faktury potom to bude ina komunikacia. Nevidim dovod preco by nemohol niekto iny resellovat vase sluzby, adidas si nepredava tovar sam. A nezabudajte ze webmasteri Vam privedu zakaznikov zadarmo.
28. 8. 2012 11:53:04
https://webtrh.cz/diskuse/uz-vite-za-co-wedos-utratil-prachy/strana/3/#reply801402
bezny cesky clovek v bezne ceske mentalite nepozna rozdil u veci za 15,- bez "sluzeb v cene", a veci za 40,- se "sluzbami v cene" ... on vidi jen ty dve cisla ... 15 a 40 :) A proto tenhle spam, na dost lidi zapusobi a bud prejdou a budou si casem rvat za vlasy kvuli vydavkum za ty "sluzby navic", nebo zustanou a usmlouvaji nizsi ceny i za zachovani "sluzeb navic v cene" coz muze prinest u webmastra/studia bud nutnost resit prisun novych zakazniku a tim snizeni casu na klienta, nebo primo zhorseni kvality sluzeb. Tzn, problem neni wedos a jeho cenova a marketingova politika, problemem jsou samotny cesi se svoji mentalitou ...
28. 8. 2012 11:58:02
https://webtrh.cz/diskuse/uz-vite-za-co-wedos-utratil-prachy/strana/3/#reply801401
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
28. 8. 2012 12:07:52
gransy - promiň, ale tyhle nesmysly, kdy si každej a neustále ve všech případech stěžuje na českou mentalitu, jsou vážně legrační. Pokud budeš cestovat, tak zjistíš, že ušetřit chce každý a různé tzv. typické české vlastnosti jsou i jinde. A k věci - zhoršení tzv. kvality služeb poznáš docela rychle, takže s případným webmasterem rychle jako zákazník vyběhnu. Fakt mě baví, jak někdo hned začne brečet, když konkurence přijde s levnější cenou. Buď své služby obhájit podnikatel umí, nebo neumí a pak ať jde na pracák a do zaměstnání. Nic dalšího mě vážně nemůže zajímat. Podnikání je pouze o zisku ,)
28. 8. 2012 12:07:52
https://webtrh.cz/diskuse/uz-vite-za-co-wedos-utratil-prachy/strana/3/#reply801400
Napsal gransy;837409
bezny cesky clovek v bezne ceske mentalite nepozna rozdil u veci za 15,- bez "sluzeb v cene", a veci za 40,- se "sluzbami v cene" ... on vidi jen ty dve cisla ... 15 a 40 :) A proto tenhle spam, na dost lidi zapusobi a bud prejdou a budou si casem rvat za vlasy kvuli vydavkum za ty "sluzby navic", nebo zustanou a usmlouvaji nizsi ceny i za zachovani "sluzeb navic v cene" coz muze prinest u webmastra/studia bud nutnost resit prisun novych zakazniku a tim snizeni casu na klienta, nebo primo zhorseni kvality sluzeb. Tzn, problem neni wedos a jeho cenova a marketingova politika, problemem jsou samotny cesi se svoji mentalitou ...
Souhlasim. Muj prispevek nebyl o kampani jako takove a ani jsem nebrecel nad utikajicimi zakazniky, pokud si vybavuji, za posledni rok od nas s hostingem odesli dva zakaznici (hostujeme cca 2000 webu...). Jeden proto, ze si nechal delat nove stranky u nove firmy a ta doporucila "svuj" hosting, coz je v poradku, protoze kazdy je zvykly na to sve. A druhy odesel, protoze mu vyprselo obdobi hostingu zdarma. Nasi cenu (respektive cenu www.tele3.cz, protoze uctujeme klientum podle tarifu naseho spravce serveru - bez priplatku) neakceptoval.
28. 8. 2012 12:08:58
https://webtrh.cz/diskuse/uz-vite-za-co-wedos-utratil-prachy/strana/3/#reply801399
astrolog: ja si nestezuju, ja jen konstatuju ... vychazim ze svych zkusenosti CZ&SK vs. svet klientu.
nasi zahranicni klienti (at uz hostingovky nebo ti koncovy) dokazou velmi ocenit sluzby ktere jim nas system dava, at jej potrebuji nebo ne a proto jim nevadi platit o dolar ci euro vic nez znamejsi konkurence ... ale vetsina ceskych koncovych uzivatelu jde proste po cene i za cenu mnohem komplikovanejsi spravy, nebo papirovani, atd ... a ano podnikani je o zisku, jenze diky stavu trhu klienti vylozene vyzaduji nizsi cenu nez je nakupni ...
28. 8. 2012 12:18:34
https://webtrh.cz/diskuse/uz-vite-za-co-wedos-utratil-prachy/strana/3/#reply801398
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
28. 8. 2012 12:22:53
Napsal gransy;837419
jenze diky stavu trhu klienti vylozene vyzaduji nizsi cenu nez je nakupni ...
Souhlasím, ale jen částečně. Kdyby to bylo tak horké, tak bys už nepodnikal :)
28. 8. 2012 12:22:53
https://webtrh.cz/diskuse/uz-vite-za-co-wedos-utratil-prachy/strana/3/#reply801397
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit