Zadejte hledaný výraz...

Už mi došla trpělivost.

Filip Mírek
verified
rating uzivatele
18. 3. 2013 14:47:48
Mám to jako BS. Uložím číslo pod jménem "NEBRAT". I když už se mi stává, že mi pak volají na pevnou do kanceláře, apod. Ale řeknu, že nemám čas a hotovo. Podle mě se těmto telefonátům jinak bránit nelze.
18. 3. 2013 14:47:48
https://webtrh.cz/diskuse/uz-mi-dosla-trpelivost/strana/2#reply879547
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
18. 3. 2013 14:52:37
v usa na to maji donotcall.gov
18. 3. 2013 14:52:37
https://webtrh.cz/diskuse/uz-mi-dosla-trpelivost/strana/2#reply879546
strihac
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
18. 3. 2013 14:54:46
jj, nedávno jsem četl, že někdo udělal docela slušný start up a snad to prodal státu
18. 3. 2013 14:54:46
https://webtrh.cz/diskuse/uz-mi-dosla-trpelivost/strana/2#reply879545
Nevím, jestli to nepsal už někdo výše, ale...
Jednoznačně pomáhá hned na začátku říci: "Nepřeji si hovor zaznamenávat/nahrávat." Zavěšují sami:-)
18. 3. 2013 15:01:10
https://webtrh.cz/diskuse/uz-mi-dosla-trpelivost/strana/2#reply879544
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
18. 3. 2013 15:02:05
taky sem to vyresil zmenou cisla ktere sem uz nikam neregistroval... od te doby nikdo... jen obcas z banky, ale to beru, obcas overujou transakce apod. kdyz se mi snazi neco nabidnout tak je s omluvou odmitnu a zavesim nez staci neco dalsiho rict
18. 3. 2013 15:02:05
https://webtrh.cz/diskuse/uz-mi-dosla-trpelivost/strana/2#reply879543
MartinB.
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 3. 2013 15:02:56
Jakmile vyplníte Vaše tel. číslo do nějakého dotazníku , křížovek apod. nesmyslů mají jej uschováno i se souhlasem který jste dal aniž by jste o tom věděl ...
Ať "žije" telemarketing a způsoby získávání čísel ... vyřadit tvé číslo nemohou protože ti volá nějaká externí firma (call centrum) s určitou databazí tel čísel nikoliv přímo t-mobile která byla společností t-mobile pouze najata ...
18. 3. 2013 15:02:56
https://webtrh.cz/diskuse/uz-mi-dosla-trpelivost/strana/2#reply879542
strihac
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
18. 3. 2013 15:03:54
je jedno co jim řeknu. já prostě nechci, aby mě volali. když už to zvednu, tak je mi jedno co si pindá nebo nahrává. není pro android nějaká app, které by pohltila všechna čísla z blacklistu a nepovolovala je? a teď ještě ten blacklist... :-D
18. 3. 2013 15:03:54
https://webtrh.cz/diskuse/uz-mi-dosla-trpelivost/strana/2#reply879541
honziceks
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 3. 2013 15:03:59
Docela mi to taky vadi. Nejhorsi je ze casto cestuji a kdyz pak treba v USA vezmete tri hovory denne od podobnych lidi tak to stoji i docela dost penez (snazim se brat telefony kvuli zakaznikum vzdy a vsude).
18. 3. 2013 15:03:59
https://webtrh.cz/diskuse/uz-mi-dosla-trpelivost/strana/2#reply879540
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
18. 3. 2013 15:10:09
hypoteticky by se šlo spojit s někým z http://kdovolal.net/ či obdobné stránky a domluvit se/ koupit DB s čísly. Tím by se získal základ pro blacklist. Nicméně dokud se nezmění legislativa a callcentra tě takto mohou otravovat, tak budeš vždy krok za nima a neodfiltruješ to úplně.
18. 3. 2013 15:10:09
https://webtrh.cz/diskuse/uz-mi-dosla-trpelivost/strana/2#reply879539
strihac
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
18. 3. 2013 15:11:58
a nefungovalo tady nedávno něco jakože si jim dal nesouhlas a byl si u nich v databázi, že nechceš, aby tě někdo kontaktoval s nabídkami služeb či produktů? ty call centra si museli tu jejich databázi kupovat, protože jim jinak hrozil postih..... někde jsem to nedávno na cz trhu zahlédl a mělo to dokonce nějakou oporu v legislativě
18. 3. 2013 15:11:58
https://webtrh.cz/diskuse/uz-mi-dosla-trpelivost/strana/2#reply879538
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 3. 2013 15:14:16
@strihac: kdo často bere telefony, tak tyto "supernabídky" cítí na sto honů. já, když mi zavolají a první věta je o telefonech, zlepšení mé situace, plynu nebo elektřině, odpovídám "Děkuji, o vaše služby nemám zájem". Oni to vždy chtějí obrátit, tak jim řeknu "Myslím, že jsme si vše důležité řekli. Náš hovor je u konce. Na slyšenou." a zavěsím. Není to nezdvořilé. Já již něco odmítl a protistrana začne účelově manipulovat otázkami "proč".
Někdy když jsem "rozjetej" tak i přitvrdím. V pátek jsem si dělal srovnání kompletního autopojištění, asi kolem 8 večer, ale objednávku jsem nedokončoval. Po osmé volá nějaký čertík jak jsem se rozhodl. Tak mu zdvořile říkám, že jsem si dělal srovnání a on zase jak jsem se rozhodl, tak mu odpovídám, že takové impulzivní rozhodnutí do telefonu nedělám a on opět kdy se rozhodnu, že by mi zavolal. Tak jsem mu řekl "Zcela jistě mi nevolejte. Mohl bych vás poslat do prdele" a pánovi došlo, že se budeme muset rozloučit ;o)
18. 3. 2013 15:14:16
https://webtrh.cz/diskuse/uz-mi-dosla-trpelivost/strana/2#reply879537
MartinB.
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 3. 2013 15:14:52
Napsal strihac;924682
a nefungovalo tady nedávno něco jakože si jim dal nesouhlas a byl si u nich v databázi, že nechceš, aby tě někdo kontaktoval s nabídkami služeb či produktů? ty call centra si museli tu jejich databázi kupovat, protože jim jinak hrozil postih..... někde jsem to nedávno na cz trhu zahlédl a mělo to dokonce nějakou oporu v legislativě
Ano existovalo zda-li to však ješte je nevím, process však byl velmi složitý.
18. 3. 2013 15:14:52
https://webtrh.cz/diskuse/uz-mi-dosla-trpelivost/strana/2#reply879536
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
18. 3. 2013 15:17:23
Napsal strihac;924682
ty call centra si museli tu jejich databázi kupovat, protože jim jinak hrozil postih
melo by to fungovat obracene
spammer nedostane cisla, ktera jeste nema
ale odfiltrujou mu cisla, ktera uz mel
18. 3. 2013 15:17:23
https://webtrh.cz/diskuse/uz-mi-dosla-trpelivost/strana/2#reply879535
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
18. 3. 2013 15:21:21
Napsal strihac;924682
a nefungovalo tady nedávno něco jakože si jim dal nesouhlas a byl si u nich v databázi, že nechceš, aby tě někdo kontaktoval s nabídkami služeb či produktů? ty call centra si museli tu jejich databázi kupovat, protože jim jinak hrozil postih..... někde jsem to nedávno na cz trhu zahlédl a mělo to dokonce nějakou oporu v legislativě
DB může být vytvořena různě a nemusí být jen z veřejných zdrojů. Nedávno jsem někde četl zkušenost člověka co v jednom call centru dělal a u nich ta databáze vznikla tak, že se prostě vzal celý blok přidělených čísel a robot prostě vytáčel jedno za druhým. Ve valné většině se nikam nedovolal, protože to číslo neměl nikdo přidělený/koupený a když narazil na číslo co někdo zvednul tak to teprve přepojil na operátora. Takže prostě se vůbec nemusí řešit zda vaše číslo někde figuruje prostě stačí vzít veškerý číselný rozssah a robot to vytáčí pořad dokola a v případě úspěchu přepojuje.
18. 3. 2013 15:21:21
https://webtrh.cz/diskuse/uz-mi-dosla-trpelivost/strana/2#reply879534
strihac
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
18. 3. 2013 15:26:31
tak už jsem to našel http://nevolejmi.cz/index.html
http://finance.idnes.cz/za-otravne-reklamni-nabidky-jsou-vysoke-pokuty-brante-se-jim-aktivne-1jy-/viteze.aspx?c=A110826_165951_viteze_zuk
"Zákon o regulaci reklamy sice výslovně zakazuje šíření nevyžádané reklamy, pokud adresáta obtěžuje a také pokud vede k výdajům adresáta. Ale za obtěžující reklamu se považuje jen taková, kterou jste předem jasně a srozumitelně odmítli," vysvětluje Tomáš Pelikán. Zákon tedy zakazuje reklamu až v momentě, kdy překročí váš výslovný nesouhlas.
otázkou je, zda se tato databáze dá brát jako jasný a srozumitelný projev vůle odmítnout
hm, ale jsou tam tři společnosti a ještě jim platit za to aby mi nevolali.......
slušná práce
18. 3. 2013 15:26:31
https://webtrh.cz/diskuse/uz-mi-dosla-trpelivost/strana/2#reply879533
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit