Zadejte hledaný výraz...

Uvodni stranka eshopu

Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
26. 9. 2012 00:24:50
Jsem toho názoru, že úvodní stránka e-shopu má být především přehledný rozcestník - tzn., že tam chci najít do očí bijící kategorie + případně nějaké sezónní akce apod. a ne jakousi změť (výcuc) produktů s cenami. Takže parfums.cz za mne ne. Na druhou stranu si myslím, že i nějaké ukázkové produkty by se tam měly objevit třeba formou "Nejpopulárnější tento týden", nebo "Novinky", "Top ten", "Představujeme" atd. někde na boku...
26. 9. 2012 00:24:50
https://webtrh.cz/diskuse/uvodni-stranka-eshopu/strana/2#reply812494
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
26. 9. 2012 01:09:41
Aspoň v určité formě by nějaký výpis akčních produktů na hlavní straně měl být. Klasický výpis tam nutně být nemusí, dávat něco na e-shop proto, aby to jako e-shop vypadalo, je nesmysl, protože se předpokládá že na takový web přijde někdo, kdo vůbec netuší kam se to dostal.
Pokud jdu na e-shop, tak jdu obvykle něco nakoupit a pokud hledám něco specifického, tak přijdu z vyhledávače už do detailu produktu, a pokud ne, tak bych se měl identifikovat v kategoriích e-shopu a nabídce. Tohle je podobné jako kdysi tlačítka do košíku u klasického výpisu produktů, přestože je naprostá většina uživatelů nepoužívá. Osobně jsem toho názoru, že e-shop lidé poznají podle košíku, který by měl být dostatečně vyznačený.
Ale nelze mluvit o obecně, skoro vždy existuje nějaké specifické řešení, které v dané situaci funguje lépe než jiné. Takže jedno či druhé. A ukázkové jsou buď parfums, nebo alza.
Napsal Radek O.;848904
Kategorie, vyhledávání apod. přece může fungovat vedle produktů výborně. Nicméně nyní je bezesporu špičkou nový web kasa.cz
Tak já bych se hádal že to špička není. Kasa je v mnoha věcech (specificky celý horní panel, kategorie i výpis produktů, při podrobnějším projití jsou naprosto jasně vidět shody) předělaný mall.cz Rozhodně bych to neviděl na špičku, když se tam hlavně přejímají řešení konkurence. Akorát je ošklivější a s přehledností se taky moc nevytáhli. Neprocházel jsem to extrémně detailně, ale na první i druhý pohled (z pohledu návštěvníka) nijak neční nad konkurenci a konečně ji zpracováním a použitelností aspoň trochu dohnali...
// Ještě jedna věc ad amazon - to že je někdo největší vůbec neznamená že má nutně nejlépe vyřešený web. Jinak by třeba google zásadně neměnil vzhled svých webů a amazon by nespouštěl nové verze webu (kterou hned v ten samý den bohužel stáhli a vrátili původní příšernost, jak já nákupy na tom webu nesnáším...).
26. 9. 2012 01:09:41
https://webtrh.cz/diskuse/uvodni-stranka-eshopu/strana/2#reply812493
wtpd
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
6. 10. 2012 21:06:06
Na úvodní stránce bych rád viděl kategorie zboží i s ikonkami jako má http://www.kasa.cz/ nebo http://www.heureka.cz/
Pod tím by měly být další dva pásky, zlevněné zboží a nejprodávanější - něco jako na http://www.heureka.cz/
Velké zvýrazněné vyhledávací pole
Ta ikonka nákupního košíku mi tam přijde také klíčová, protože připomene návštěvníkovi proč sem přišel a že může jednoduše nakupovat
6. 10. 2012 21:06:06
https://webtrh.cz/diskuse/uvodni-stranka-eshopu/strana/2#reply812492
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit