Zadejte hledaný výraz...

Uvadzat na reklame presne cisla, alebo priblne cisla?

it47
verified
rating uzivatele
18. 4. 2013 23:46:07
Ahojte,
chcem sa opytat, ci nepoznate nejake studie, ktora dokazala, ci je lepsie na propagacnych materialoch uvadzat presne cisla, alebo iba pribline cisla s uvedenim "viac ako". Uvediem priklady:
Priklad c.1
Nasa spolocnost mala v minulom roku az 1354 zakaziek od 1244 klientov.
Priklad c.2
Nasa spolocnost mala v minulom roku viac ako 1300 zakaziek od viac ako 1200 klientov.
Co je podla Vas lepsie? Co lepsie znie? Ktorym prikladom viac zaujmem buducich klientov?
Ide mi to, ci znie lepsie vyraz "viac ako", alebo lepsie znie presne cislo, co moze vzbudzovat este vacsiu doveru, ze to je naozaj pravda. Urcite ste tu nejaki marketingovi gurovia co pisu reklamne texty, co si myslite?
Vopred dakujem velmi pekne.
18. 4. 2013 23:46:07
https://webtrh.cz/diskuse/uvadzat-na-reklame-presne-cisla-alebo-priblne-cisla/#reply892622
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
18. 4. 2013 23:50:24
Nejsem guru, ale jako na uživatele na mě líp působí příklad č. 2.
18. 4. 2013 23:50:24
https://webtrh.cz/diskuse/uvadzat-na-reklame-presne-cisla-alebo-priblne-cisla/#reply892621
hodon
verified
rating uzivatele
18. 4. 2013 23:50:58
č. 2
18. 4. 2013 23:50:58
https://webtrh.cz/diskuse/uvadzat-na-reklame-presne-cisla-alebo-priblne-cisla/#reply892620
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 4. 2013 23:57:15
No. Otázka je proč by tato informace měla být pro zákazníka zajímavá. Je 1300 moc? Nebo málo? A jak tato informace pomůže vyřešit můj problém?
18. 4. 2013 23:57:15
https://webtrh.cz/diskuse/uvadzat-na-reklame-presne-cisla-alebo-priblne-cisla/#reply892619
Ani jedna, ako uz bolo spomenute cisla bez vhodneho kontextu zakaznikovi nic nepovedia a chyba tam ponuka hodnoty.
Uvediem priklad:
Firma sa napriklad specializuje na dodavky a montaz kurenia.
1.) Minuly rok sme realizovali 1300 zakaziek a zaviedli kurenie do viac ako 1156 domacnosti
2.) Vdaka nasej technologii 1156 domacnosti za minuky rok kuri efektivne a mesacne na energiach usetri v priemere 1500,- Kc.
19. 4. 2013 07:27:00
https://webtrh.cz/diskuse/uvadzat-na-reklame-presne-cisla-alebo-priblne-cisla/#reply892618
OT: Trochu mi to pripomina maleho prince, kdy lidi nezajima, ze dum ma verandu, zahradku stinenou ovocnymi stromy a hezky vyhled do kraje, ale ze je to dum za 10 milionu.
19. 4. 2013 08:59:52
https://webtrh.cz/diskuse/uvadzat-na-reklame-presne-cisla-alebo-priblne-cisla/#reply892617
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
19. 4. 2013 12:51:53
Já si myslím, že tazetele zajímal pouze názor na použití těch čísel a ne celej kontext, kterej beztak není finální.
2) jistě lepší a taky používanější řešení.
19. 4. 2013 12:51:53
https://webtrh.cz/diskuse/uvadzat-na-reklame-presne-cisla-alebo-priblne-cisla/#reply892616
it47
verified
rating uzivatele
19. 4. 2013 13:31:38
Napsal psena;939489
Já si myslím, že tazetele zajímal pouze názor na použití těch čísel a ne celej kontext, kterej beztak není finální.
2) jistě lepší a taky používanější řešení.
Presne tak, tie priklady som si vymyslel, nie su realne... takze tu nemusite teraz riesit vyznam. Ide mi to, ako na ludi vplyva vyjadrenie cisel, z ktora z dvoch navrhovanych variant je lepsia.
Mate niekto nazor, ze 1. priklad by mohol byt lepsi? Neznie lepsie ked presne uvedieme cislo? Neposobi to doveryhodnejsie?
19. 4. 2013 13:31:38
https://webtrh.cz/diskuse/uvadzat-na-reklame-presne-cisla-alebo-priblne-cisla/#reply892615
hodon
verified
rating uzivatele
19. 4. 2013 16:08:29
Jedna fabrika ve města má billboard. Na obrázku malá holka a pod tím nápis "v fabrice mám už 45tet a 704strýčků". Což vypadá taky dobře :)
19. 4. 2013 16:08:29
https://webtrh.cz/diskuse/uvadzat-na-reklame-presne-cisla-alebo-priblne-cisla/#reply892614
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 4. 2013 17:30:05
Napsal psena;939489
Já si myslím, že tazetele zajímal pouze názor na použití těch čísel a ne celej kontext, kterej beztak není finální.
2) jistě lepší a taky používanější řešení.
Ale vyjádření takové informace je pro zákazníka v jakémkoliv kontextu nesmysl. Představ si, že uděláš propagační materiál a chceš podpořit důvěryhodnost. Taková čísla by se mohly hodit, ale co když někdo přijde se skutečně lepším produktem. Bude u zákazníka rozhodovat číselná důvěryhodnost nebo něco jiného?
Zkus se podívat do oboru nábytku. Prodává se tam celkem hodně polského nábytku, který je špatný zpracováním i materiálem. "Jen" mají nábytek perfektně nafocený a mají nízkou cenu. Než lidé zjistí, že hrany na nábytku nedrží, nebo, že chybí díly, tak mezi tím Poláci pár tun nábytku prodají.
Tohle není návod na podvod, jen jsem chtěl podotknout, že spotřebitelské chování zákazníků souvisí s mikroekonomickým vnímáním propagace (nejviditelněji reklamy).
Takže když přijde nějaký chytrák, který uvede vyšší číslo (byť to posbíral z evropských poboček), bude mít jednoduše navrch. Číslo počtů prodeje je v propagaci velmi křehké a relativní. Proto bych se věnoval jiné argumentaci.
19. 4. 2013 17:30:05
https://webtrh.cz/diskuse/uvadzat-na-reklame-presne-cisla-alebo-priblne-cisla/#reply892613
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit