Zadejte hledaný výraz...

Uvádění klíčových slov

Aleš
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
1. 3. 2010 10:35:14
Zdravím
Zajímal by mě Váš názor na uvádění klíčových slov.
Titulek a popis webu, to je jasné.
Klíčová slova:
Někdo uvádí 3 - 4 fráze, některé weby nemají vyplněna ani klíčová slova, ani popis webu.
Když bych chtěl napsat všechny hledané fráze, tak tam těch klíčů bude moc. Některé weby jich tam mají třeba 50.
Hraje tohle nějakou významnou roli, nebo je lepší vyznačit na každé stránce nějakou tu frázi pomocí " strong"
Co si o tom myslíte, ne z definice SEO, že nos má být rovný a proto...........
Díky za názory a za Vaše zkušenosti:)
1. 3. 2010 10:35:14
https://webtrh.cz/diskuse/uvadeni-klicovych-slov#reply466647
Jiri Bednar
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
1. 3. 2010 11:19:58
Myslíš uvádění meta tagu KW? Pokud jo, tak ty vůbec nevedu, pdole mě nemají vůbec vliv.
1. 3. 2010 11:19:58
https://webtrh.cz/diskuse/uvadeni-klicovych-slov#reply466646
Poměrně pěkné shrnutí zde: http://blog.seo-expert.cz/jak-prakticky-vyuzit-analyzu-klicovych-slov
1. 3. 2010 11:27:21
https://webtrh.cz/diskuse/uvadeni-klicovych-slov#reply466645
Aleš
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
1. 3. 2010 11:33:54
Třeba plugin pro Wordpress All in one Seo.
Taky si myslím, že pokud je text zhruba OK a někde se zvýrazní, tak tím také určím zaměření webu líp, než pro všechen obsah někde v určené kolonce.
PS: Plaváček díky. Sice je to pro e-shopy, ale princip je stejný;)
1. 3. 2010 11:33:54
https://webtrh.cz/diskuse/uvadeni-klicovych-slov#reply466644
Jestli myslíš metatag keywords, tak Google je nečte (a stejně tak si nevšímá tabulek, to BTW), uvádí to ve svých technických zprávách.
Já to řeším jinak: pro VirtueMart a tedy ty e-shopy je tam modul Štítky, ten je mnohem účinnější a lepší.
1. 3. 2010 12:24:49
https://webtrh.cz/diskuse/uvadeni-klicovych-slov#reply466643
Michal Blahut
verified
rating uzivatele
1. 3. 2010 14:34:19
Napsal Plaváček;468058
Poměrně pěkné shrnutí zde: http://blog.seo-expert.cz/jak-prakticky-vyuzit-analyzu-klicovych-slov
Upřímně si nejsem jistý, zda článek od někoho, kdo mj. očividně nechápe longtail, je tím správným ořechovým...
1. 3. 2010 14:34:19
https://webtrh.cz/diskuse/uvadeni-klicovych-slov#reply466642
Napsal Michal Blahut;468173
Upřímně si nejsem jistý, zda článek od někoho, kdo mj. očividně nechápe longtail, je tím správným ořechovým...
Já to nečetl do hloubky a právě proto jsem užil slovo "poměrně" :)
1. 3. 2010 14:36:34
https://webtrh.cz/diskuse/uvadeni-klicovych-slov#reply466641
Komár Jiří
verified
rating uzivatele
1. 3. 2010 16:08:31
Souhlasím s Michalem Blahutem, ten článek je poměrně mimo.
Kleopatro věc se má asi tak. Meta keywords jsou již mrtvý element, je to pozůstatek z dávné minulosti, kdy fulltextový robot nebyl tak sofistikovaný. Takže mu keywords pomáhaly se zorientovat a doplnit si info o webu.
Descriptions je na tom podobně, na výsledek ve vyhledávači nemá takřka vliv. Co však dokáže, vyvolá (ne)důvěru návštěvníka při prohlížení výsledků. Pokud je část descriptions zvýrazněná a je v něm část hledaného dotazu. Člověk se pak dokáže lépe rozhodnout a proklikne se na daný web.
Co vidím jako klíčovou hodnotu je title, to má pořád velkou váhu oproti jiným prvkům webu. Určitě nejde říct napiš do title 6-10 klíčových slov a pomůže to. Tohle je cesta do pekla. Osobně jsem zastánce jednoho až dvou klíčových slov. Vše závisí na zpětné analýze. Pokud zjistím, že mi přes dané klíčové slovo chodí více lidí, pracuji se stránkou a dokážu ji ještě více rozšířit.
Pokud ti jde o zvýrazňování textu v rámci webu, tak tam používám zvýraznění jen tam, kde chci opravdu na něco upozornit. Z pravidla na to podstatné na stránce. Ale určitě to nepřeháním a nedávám strong na všechny klíčové slova, jak je často zvykem.
1. 3. 2010 16:08:31
https://webtrh.cz/diskuse/uvadeni-klicovych-slov#reply466640
Michal Blahut
verified
rating uzivatele
1. 3. 2010 17:07:10
Napsal Komár Jiří;468231
Descriptions je na tom podobně, na výsledek ve vyhledávači nemá takřka vliv. Co však dokáže, vyvolá (ne)důvěru návštěvníka při prohlížení výsledků. Pokud je část descriptions zvýrazněná a je v něm část hledaného dotazu. Člověk se pak dokáže lépe rozhodnout a proklikne se na daný web.
Dotaz uživatele je ve snippetu (úryvku z webu umístěného pod titulkem) zvýrazněn vždy, když ho web nebo meta description obsahuje. Jinými slovy - pokud description nevyplníte, neznamená to, že ve výsledcích vyhledávání nebudete mít u vlastního webu zvýrazněnou frázi.
Lehce se proto může stát, že to bude přesně naopak a s vyplněným description nebude ve snippetu vyhledávaný dotaz zvýrazněn (protože, jste ho prostě v description nepokryli).
Hlavní role description je, stejně jako u titulku, uživatele přesvědčit ke kliku. Ale rozhodně to není jen o zvýrazňování frází.
Napsal Komár Jiří;468231
Co vidím jako klíčovou hodnotu je title, to má pořád velkou váhu oproti jiným prvkům webu. Určitě nejde říct napiš do title 6-10 klíčových slov a pomůže to. Tohle je cesta do pekla. Osobně jsem zastánce jednoho až dvou klíčových slov. Vše závisí na zpětné analýze. Pokud zjistím, že mi přes dané klíčové slovo chodí více lidí, pracuji se stránkou a dokážu ji ještě více rozšířit.
U titulku je to ještě markatnější - ten totiž narozdíl od description většina uživatelů čte. Proto i zde nemá smysl kalkulovat pouze s klíčovými slovy, ale také s jeho přesvědčivostí obecně. Pokud tedy víte o něčem, co na uživatele může zapůsobit a lze to shrnout dvěma, třemi slovy, nebojte se to do titulku přidat.
1. 3. 2010 17:07:10
https://webtrh.cz/diskuse/uvadeni-klicovych-slov#reply466639
Aleš
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
1. 3. 2010 17:15:58
Dobře. Víceméně se ukazuje, že nejsem až zase takový dinosaurus, co se SEO týká a budu to mít celkem v normě.
Taky mě napadlo, že vyhledávače dnes a vyhledávače v začátcích budou mít docela jiný přístup. Dneska musí být vyhledávač daleko pružnější a nemůže mu prostě stačit to, že já něco někam napíšu, protože se mi to zdá podstatné. Vyhledávač sám musí rozhodnout a na to mu moje nasměrování stačit nebude
1. 3. 2010 17:15:58
https://webtrh.cz/diskuse/uvadeni-klicovych-slov#reply466638
Martin_H
verified
rating uzivatele
(91 hodnocení)
1. 3. 2010 18:04:30
Napsal Michal Blahut;468173
Upřímně si nejsem jistý, zda článek od někoho, kdo mj. očividně nechápe longtail, je tím správným ořechovým...
Mohl bys prosím rozvést, v čem je ta očividnost nechápání long tailu? Už jsem to četl dvakrát, a nic mi do očí nijak zvlášť neuhodilo ...
1. 3. 2010 18:04:30
https://webtrh.cz/diskuse/uvadeni-klicovych-slov#reply466637
Michal Blahut
verified
rating uzivatele
2. 3. 2010 09:48:45
Napsal Martin_H;468319
Mohl bys prosím rozvést, v čem je ta očividnost nechápání long tailu? Už jsem to četl dvakrát, a nic mi do očí nijak zvlášť neuhodilo ...
Mohl - longtailové výrazy existují napříč celým obsahem webu, nikoli pouze na stránkách detailu zboží v e-shopu.
Úplně stejně jako se longtailové fráze týkají stránek s detaily zboží, tak i stránek kategorií, titulní strany a spousty dalších (přesněji všech pro vyhledávače dostupných) stránek webu.
Jedním z cílů SEO je tyto výrazy pokrýt a získat větší návštěvnost. Myslet si, že toho dosáhnu pomocí stránek s detailem zboží je samozřejmě hloupost, protože řada výrazů se daného zboží vůbec netýká. V článku se tak bavíme nikoli o longtailu, ale (pokud to alespoň tak autor článku myslel, což pochybuji) o longtailu daného produktu.
Shodou okolností jsem na podobné téma nedávno napsal článek http://www.blahutovo.cz/blog/seo/v-seo-chybi-konkurence/ , možná vám k pochopení longtailu pomůže :-)
V článku od SEO-expertů jsou také další věci, které bych bral s rezervou, ale psát o nich byť konstruktivně do komentářů pod článkem je většinou ztráta času - experti je obvykle vymažou nebo zakážou IP adresu.
2. 3. 2010 09:48:45
https://webtrh.cz/diskuse/uvadeni-klicovych-slov#reply466636
Martin_H
verified
rating uzivatele
(91 hodnocení)
2. 3. 2010 15:24:24
Napsal Michal Blahut;468665
Mohl - longtailové výrazy existují napříč celým obsahem webu, nikoli pouze na stránkách detailu zboží v e-shopu.
Úplně stejně jako se longtailové fráze týkají stránek s detaily zboží, tak i stránek kategorií, titulní strany a spousty dalších (přesněji všech pro vyhledávače dostupných) stránek webu.
Jedním z cílů SEO je tyto výrazy pokrýt a získat větší návštěvnost. Myslet si, že toho dosáhnu pomocí stránek s detailem zboží je samozřejmě hloupost, protože řada výrazů se daného zboží vůbec netýká. V článku se tak bavíme nikoli o longtailu, ale (pokud to alespoň tak autor článku myslel, což pochybuji) o longtailu daného produktu.
Díky za vysvětlení ( bez ironie) Souhlasím s tím, že long tail se táhne napříč celým webem . Neplatí tedy náhodou, že když stránek jednotlivých produktů bude jistě více než stránek typu "kategorie produktů" nebo dokonce zcela jistě více než stránek typu homepage, Kontakt, Obchodní podmínky atd, pokrývám statisticky tímto typem stránek daleko větší množinu longtailových slov, ať už vědomě či nikoli?
2. 3. 2010 15:24:24
https://webtrh.cz/diskuse/uvadeni-klicovych-slov#reply466635
Michal Blahut
verified
rating uzivatele
2. 3. 2010 19:40:11
Napsal Martin_H;468889
Díky za vysvětlení ( bez ironie) Souhlasím s tím, že long tail se táhne napříč celým webem . Neplatí tedy náhodou, že když stránek jednotlivých produktů bude jistě více než stránek typu "kategorie produktů" nebo dokonce zcela jistě více než stránek typu homepage, Kontakt, Obchodní podmínky atd, pokrývám statisticky tímto typem stránek daleko větší množinu longtailových slov, ať už vědomě či nikoli?
Chápete to správně - více stránkami pokryjete více výrazů. Myslím, že si to s předchozími tvrzeními neodporuje - jak jste sám napsal, longtail se táhne napříč celým webem, nikoli napříč stránkami s detailů produktů.
Pokud tedy např. kategorie optimalizuji na jedno slovo, nedělám dobře - samotná jedna hlavní kategorie eshopu (ve smyslu druhů zboží, ne ve smyslu jedné stránky na webu) dokaže pokrýt dalších XY výrazů s relativně vysokou hledaností a o ty přeci přijít nechci.
Samotná kategorie určitého typu zboží přeci nemusí (a neměla by být) realizována jednou stránkou s výpisem jednotlivých produktů. Např. každý produkt má nějaké parametry (např. rozměr, značku, typové zařazení a X dalších), které pokrývají dalších XY dotazů a frází - kdybych se zaměřil na longtail pouze u detailů produktů, o všechny přijdu.
2. 3. 2010 19:40:11
https://webtrh.cz/diskuse/uvadeni-klicovych-slov#reply466634
Martin_H
verified
rating uzivatele
(91 hodnocení)
3. 3. 2010 09:29:11
Napsal Michal Blahut;469080
Chápete to správně - více stránkami pokryjete více výrazů. Myslím, že si to s předchozími tvrzeními neodporuje - jak jste sám napsal, longtail se táhne napříč celým webem, nikoli napříč stránkami s detailů produktů.
Pokud tedy např. kategorie optimalizuji na jedno slovo, nedělám dobře - samotná jedna hlavní kategorie eshopu (ve smyslu druhů zboží, ne ve smyslu jedné stránky na webu) dokaže pokrýt dalších XY výrazů s relativně vysokou hledaností a o ty přeci přijít nechci.
Samotná kategorie určitého typu zboží přeci nemusí (a neměla by být) realizována jednou stránkou s výpisem jednotlivých produktů. Např. každý produkt má nějaké parametry (např. rozměr, značku, typové zařazení a X dalších), které pokrývají dalších XY dotazů a frází - kdybych se zaměřil na longtail pouze u detailů produktů, o všechny přijdu.
Díky za vysvětlení, šel by uvést příklad nějakého webu, kde se takhle realizuje? Nerozumím té poslední větě - pokud má přeci produkt nějaké parametry, nepřesouvám longatilové dotazy jen o úroveň níže - na stránku produktu ?
3. 3. 2010 09:29:11
https://webtrh.cz/diskuse/uvadeni-klicovych-slov#reply466633
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit