Zadejte hledaný výraz...

Upřednostnit spíše srovnávače a nebo Sklik, Adwords

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
11. 4. 2013 23:22:49
Já si nemohu pomoci, ale když porovnávám efektivitu těchto propagačních kanálů, tak mi ty srovnávače nějak nejdou. Sklik a Adwords si vede dobře, cena koverze v mezích ... cca 150-160Kč nyní, ale ty srovnávače. Nízké ceny většinou nemám a tak devadesát procent konverzí ze srovnávačů je z vyhledávání, které je zaplacené jednou korunkou. Co se týče spárovaných produktů, je to prahbídné a kdykoliv se rozhodnu zvýšit cenu prokliku, je to prakticky bez efektu. Jen se zdvihne cena. Já si nemohu pomoci, mám pocit, že srovnávače se pro mne, jako někoho, kdo si rád přirazí pěknou marži, prostě nejsou. Tedy jsou, ale jen za tu korunku. Opravdu bych byl na těch srovnávačích úspěšnější, ale nevím jak.
11. 4. 2013 23:22:49
https://webtrh.cz/diskuse/uprednostnit-spise-srovnavace-a-nebo-sklik-adwords/#reply889871
Vyskúšaj toto, možno pomože: http://www.mergado.cz/
12. 4. 2013 11:42:54
https://webtrh.cz/diskuse/uprednostnit-spise-srovnavace-a-nebo-sklik-adwords/#reply889870
Slana
verified
rating uzivatele
12. 4. 2013 12:34:13
Nejsem až tak zběhlý, ale jde o to, že člověk (potencionální zákazník) hledá dané zboží nejprve přes vyhledávače. Faktory pak pro něho hraje cena a co uvidí jako první... Nevím, jaké máš ceny, ale to samé je i v případě, že navštíví srovnávač. Myslím si, že 99% si vyfiltruje od nejnižší ceny a první 3 eshopy ho cenou zaujmou, na další se podívá málokdo. Další faktor pro některé (pro ty chytřejší) je ověřenost důvěry eshopu.
Dále otázka, jak dlouho s reklamou na srovnávačích pracuješ. Ale nejlepší zkušenost je praxe, kdy si ozkoušíš různé varianty a přijdeš na jednu, která ti bude vyhovovat a přinese požadovaný výsledek... Určitě je dobré mít pro eshop jak PPC, tak srovnávače. Jde o to, že čím větší možnost reklamy a jsi vidět, tím lépe pro tebe. I když na tebe zákazník neklikne, nevědomě zaregistruje i tvé webovky a čím vícekrát se to bude opakovat, tím lépe (opakování, matka moudrosti). Smz je třeba měřit i výsledky a podle nich se rozhodovat, ale nevěřím, že PPC je mít budou a srovnávače budou nulové ;)
12. 4. 2013 12:34:13
https://webtrh.cz/diskuse/uprednostnit-spise-srovnavace-a-nebo-sklik-adwords/#reply889869
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
12. 4. 2013 12:41:55
Tak u srovnávačů jsem úspěšně prodával za klik za 1Kč ... ale samozřejmě, všechno přišlo přes sorvnávací fulltext, protože se nesnažím cenou konkurovat. Teď jsem tam napálil zhruba 50-100Kč za klik, takže jsem mezi prvními třemi, ale co se týče proklikovosti, téměř žádný rozdíl... a to je zajímavé
12. 4. 2013 12:41:55
https://webtrh.cz/diskuse/uprednostnit-spise-srovnavace-a-nebo-sklik-adwords/#reply889868
Slana
verified
rating uzivatele
12. 4. 2013 16:16:30
A cena produktu oproti konkurenci?
12. 4. 2013 16:16:30
https://webtrh.cz/diskuse/uprednostnit-spise-srovnavace-a-nebo-sklik-adwords/#reply889867
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
12. 4. 2013 16:23:16
vyšší samozřejmě ...
12. 4. 2013 16:23:16
https://webtrh.cz/diskuse/uprednostnit-spise-srovnavace-a-nebo-sklik-adwords/#reply889866
Slana
verified
rating uzivatele
12. 4. 2013 17:10:56
Pak to bude v tom ;) Na srovnávač jdou lidi kvůli zjištění nejlepší ceny, tedy nejnižší... Dále pak koukají po referencích eshopu... doba dodání, zboží v pořádku, příp. reklamace... prostě může být eshop s nejnižšími cenami, ale i kvalita hraje roli. Viz. příklad, kdy cca před 14 dny si kamarádka koupila iPhone 4 přes nejmenovaný shop, ptž na zboží ji vyskočila nejnižší cena. Byť si přečetla reference (zřejmě první dvě psaný nejspíše majitelem shopu, ostatní jsou totiž dost UPOZORŇUJÍCÍ), koupila, přišel, ale nešel. Zjistila, že je dotažený z Polska a bude potřeba odblokovat cca za 2 táci (sehnal jsem jí to přes kámoše). Nechtěla, poslala zpět. Upozorňoval jsem, že i v referencích nejsou kladná hodnocení k reklamacím. Nezajímalo jí to, mlela si své... a jak dopadla? Ještě jí naúčtovali srážku 500,-Kč, že byl telefon poškrábaný a že ho jako nový už neprodá a bla bla bla :D Takže pokud máš kvalitní zboží a kvalitní servis, lidi si rádi připlatí... zákazníky si najdeš, ale je třeba trpělivost.
12. 4. 2013 17:10:56
https://webtrh.cz/diskuse/uprednostnit-spise-srovnavace-a-nebo-sklik-adwords/#reply889865
pepperos
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
12. 4. 2013 18:47:51
Když má eshop vyšší cenu, tak aby byl konkurenceschopný, tak musí na oplátku nabídnout zákazníkům něco jiného. Na heureka to může být například ověření, vysoký počet pozitivních recenzí apod. Na eshopu samotném pak musíte prodat to, proč zákazník nakoupí u vás.
Takhle obecně se to špatně řeší. Nejlepší by bylo vědět, o jakou stránku jde. Kdyžtak jí dodej.
12. 4. 2013 18:47:51
https://webtrh.cz/diskuse/uprednostnit-spise-srovnavace-a-nebo-sklik-adwords/#reply889864
hanta
verified
rating uzivatele
15. 4. 2013 08:51:30
Napsal Sláňa;936158
... Myslím si, že 99% si vyfiltruje od nejnižší ceny ...
Právě že ne. Třeba na srovname.cz, alespoň tak to říkal David Folprecht, srovná výsledky podle ceny jen 8% uživatelů. A pochybuju, že se to u ostatních srovnávačů bude lišit o desítky procent.
15. 4. 2013 08:51:30
https://webtrh.cz/diskuse/uprednostnit-spise-srovnavace-a-nebo-sklik-adwords/#reply889863
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 4. 2013 10:39:37
Filtrování moc lidí nepoužívá, ale to neznamená, že k cenám výrazně nepřihlíží.
Dobré hodnocení, známý název obchodu, případně osobní odběr mají při výběru také svoji váhu. ne-li větší.
15. 4. 2013 10:39:37
https://webtrh.cz/diskuse/uprednostnit-spise-srovnavace-a-nebo-sklik-adwords/#reply889862
Slana
verified
rating uzivatele
15. 4. 2013 10:51:37
Nebylo by od věci uvést daný eshop a poprosit o jeho zhodnocení/kritiku...
15. 4. 2013 10:51:37
https://webtrh.cz/diskuse/uprednostnit-spise-srovnavace-a-nebo-sklik-adwords/#reply889861
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit