Zadejte hledaný výraz...

Upozornění na nahrávání hovorů

Jiří
verified
rating uzivatele
30. 9. 2014 14:29:37
Zdravím,
musím upozorňovat na to, že je hovor nahráván, když zavolám kontaktu a chci mu představit naše služby + domluvit schůzku (samozřejmě, pokud má zájem)?
Mám neověřenou informaci, že pokud nežádám citlivé údaje daného kontaktu, tak hlášky být nemusí.
Jde o to, že pokud by upozornění muselo být, tak už vidím, jak někomu zavolám a první, co řeknu je, že hovor je nahráván :-D to by byla úspěšnost panečku
30. 9. 2014 14:29:37
https://webtrh.cz/diskuse/upozorneni-na-nahravani-hovoru#reply1058139
dreek
verified
rating uzivatele
30. 9. 2014 14:39:17
A co takhle řící: "... máte prosím chvíli na monitorovaný hovor?" :-)
30. 9. 2014 14:39:17
https://webtrh.cz/diskuse/upozorneni-na-nahravani-hovoru#reply1058138
Samozrejme, ze ho musite upozornit predem. A UOOU je na to opravdu hodne citlivy: http://www.uoou.cz/VismoOnline_ActionScripts/File.ashx?id_org=200144&id_dokumenty=9735
30. 9. 2014 14:49:15
https://webtrh.cz/diskuse/upozorneni-na-nahravani-hovoru#reply1058137
Jiří
verified
rating uzivatele
30. 9. 2014 14:49:37
Hehe, možná, že by to taky šlo :-) Jen si teda nejsem jistý, jestli by to u případného sporu v tomto znění obstálo. Nicméně bych se tomu raději úplně vyhnul, pokud se na to nemusí upozorňovat.
30. 9. 2014 14:49:37
https://webtrh.cz/diskuse/upozorneni-na-nahravani-hovoru#reply1058136
Jinak mnoho spolecnosti se za to nahravani nestydi, resp. se toho neboji a rikaji to, kdyz oni aktivne volaji - banky, pojistovny, operatori apod.
30. 9. 2014 14:52:06
https://webtrh.cz/diskuse/upozorneni-na-nahravani-hovoru#reply1058135
Jiří
verified
rating uzivatele
30. 9. 2014 14:52:21
Radek O. Jen jsem to rychle proletěl, u příchozích hovorů ano, to upozornění nastaveno máme (je to to samé, jako když volám na jakoukoli zákaznickou linku). Ale můj případ je právě, když volám já potenciálním klientům (ne oni mě). Když to vztáhnu třeba na operátory, tak si nevybavuju, že by mi sdělovali, že hovor může být nahráván, když mi volali oni.
---------- Příspěvek doplněn 30.09.2014 v 14:55 ----------
A možná tu hraje roli i ten obsah/účel hovoru, pokud někomu zavolám s tím, jestli zná to a to a nechce se dozvědět něco o tomhle, případně jestli se nechce sejít a nejsou tak ve hře žádná citlivá data, tak je to asi něco jiného, než když volá banka klientovi a chce po něm třeba ověření nějakých údajů.
30. 9. 2014 14:52:21
https://webtrh.cz/diskuse/upozorneni-na-nahravani-hovoru#reply1058134
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
30. 9. 2014 14:56:28
Otázka je, kdo je tak blbéj, aby ti dál osobní údaje, když voláš potencionálním klientům.
Jinak se to má říkat, i když někomu voláš. Mě to vždy říkali a kamoš, co děla v callcentru to taky musí říkat.
30. 9. 2014 14:56:28
https://webtrh.cz/diskuse/upozorneni-na-nahravani-hovoru#reply1058133
Vy to nechapete. Je uplne jedno zda vy volate, vam volaji nebo mate pri osobni schuzce diktafon v kapse. Podstatne je, zda porizujete zvukovy zaznam nekoho druheho a pokud ano, musite jej na to upozornit.
30. 9. 2014 14:56:45
https://webtrh.cz/diskuse/upozorneni-na-nahravani-hovoru#reply1058132
Jiří
verified
rating uzivatele
30. 9. 2014 15:03:02
Tomve, to právě není našim cílem, vytáhnout z někoho os. údaje.
Radek O., ano, má to logiku a je tedy asi jedno, zda je to příchozí nebo odchozí. Ještě z druhé strany, dá se někde zjistit, jaké jsou možné sankce a důsledky, když se to nedodržuje? Samotnému mi totiž často volalo několik lidí z callcenter s různými nabídkami a o nahrávání nepadlo ano slovo.
Ono taky, když vám vola pevná linka a první, co uslyšíte je, že hovor může být nahráváný, tak ať už nabízí cokoli, tak ho pravděpodobně odmítnete..
30. 9. 2014 15:03:02
https://webtrh.cz/diskuse/upozorneni-na-nahravani-hovoru#reply1058131
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
30. 9. 2014 15:27:30
Nevím kde jste vzal, že nemusíte předem sdělit, že jde o monitorovaný hovor. To, že někoho chcete nahrávat, musíte samozřejmě oznámit předem. Ať chcete, nebo nechcete osobní údaje. Zkrátka nahrávaný musí mít možnost odmítnout nahrávání.
Třeba zde. Jan Tuna ti to poví :-). Přesněji ÚOOÚ v čase 5:30 http://www.stream.cz/adost/10003313-a-dost_utajene-nahravky-telefonatu
Nebo další příklad zde http://www.stream.cz/adost/10003078-nahravani-hovoru-nerovny-vztah
30. 9. 2014 15:27:30
https://webtrh.cz/diskuse/upozorneni-na-nahravani-hovoru#reply1058130
Az 5mil. Kc: https://www.uoou.cz/prestupky-a-jine-spravni-delikty-podle-zakona-o-ochrane-osobnich-udaju/ds-1487/p1=1487
Jinak zrejme s vami hodne lidi mluvit nebude pote, co jim reknete, ze je nahravate, na druhou stranu budete delat svuj byznys ciste. Nebo je na to neupozrnujte a budete mit vetsi uspesnost, ale nebude to ciste. Pak je jeste treti moznost, ale to uz by byl prilis konkretni navod a navic velmi necisty.
30. 9. 2014 15:29:00
https://webtrh.cz/diskuse/upozorneni-na-nahravani-hovoru#reply1058129
xunil
verified
rating uzivatele
30. 9. 2014 15:42:51
Napsal Belier;1127964
Jde o to, že pokud by upozornění muselo být, tak už vidím, jak někomu zavolám a první, co řeknu je, že hovor je nahráván :-D to by byla úspěšnost panečku
Představa, že mi někdo nabízí služby (aniž by bylo zapotřebí ihned uzavřít smlouvu) a zároveň chce monitorovaný hovor, mi přijde poněkud zvláštní.
Zvážit, zda je potřeba mít záznam toho hovoru.
Souhlas je nutný (je jedno kdo komu volá, nebo jaký je obsah rozhovoru).
30. 9. 2014 15:42:51
https://webtrh.cz/diskuse/upozorneni-na-nahravani-hovoru#reply1058128
Jiří
verified
rating uzivatele
30. 9. 2014 16:23:59
Díky všem za odpovědi, rozumím. Tu neověřenou informaci ohledně nenutnosti nahrávat hovory, pokud se nehovoří o citlivých údajích jsem měl ze supportu firmy, která zajišťuje call centrum, jelikož byla neověřená, proto jsem se chtěl dopídit k oficiálnějším odpovědím.
Teoreticky mě ještě napadá, on vlastně hovory může nahrávat každý dle libosti bez upozornění a asi se pak ani "nedá" zjistit, zda dotyčný hovor nahrával nebo ne. V případě nějakého sporu pak sice může mít eso v rukávu, ale zároveň i sebevraždu, protože ví, že neupozornil na nahrávání (nedávno jsem právě četl o nějaké takové kauze) a tak raději vyhoví protistraně, než aby přiznal, že má nahrávku.
30. 9. 2014 16:23:59
https://webtrh.cz/diskuse/upozorneni-na-nahravani-hovoru#reply1058127
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
30. 9. 2014 16:28:26
V případě sporu se nahrávka neuznává, pokud na ní nebylo upozornění. Teda co vím.
30. 9. 2014 16:28:26
https://webtrh.cz/diskuse/upozorneni-na-nahravani-hovoru#reply1058126
Jiří
verified
rating uzivatele
30. 9. 2014 16:31:20
To asi určitě ne, v tom případu, o kterém jsem kdesi četl, se to právěže ještě otočilo a skončilo to špatně pro ty, kdo vytáhli nahrávku, na kterou neupozornili (dostali nějaký flastr).
30. 9. 2014 16:31:20
https://webtrh.cz/diskuse/upozorneni-na-nahravani-hovoru#reply1058125
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit