Zadejte hledaný výraz...

Uloženka – zkušenosti s proplácením dobírek

Morpheuss
verified
rating uzivatele
19. 9. 2015 13:34:58
Jaké máte zkušenosti s proplácením dobírek z Uloženky? Respektive s dobírkami za zásilky odeslané Slovenskou poštou prostřednictvím Uloženky? Dlouhodobě zde vidíme velký problém a dochází k proplácení dobírek se zpoždění i více než 3 měsíce po předání zásilky klientovi (u nejstarší zásilky je to aktuálně 108 dní od převzetí balíku příjemcem), tohle už nám přijde dost šílené a za hranicemi akceptovatelnosti. Má někdo podobné zkušenosti? Upozorňujeme na to Uloženku dlouhodobě již roky, stále prý dělají vše pro to, aby se to zrychlilo, ale ve výsledku je to pořád stejné.
19. 9. 2015 13:34:58
https://webtrh.cz/diskuse/ulozenka-zkusenosti-s-proplacenim-dobirek/#reply1141122
Jan Řeha
verified
rating uzivatele
21. 9. 2015 11:47:10
Máme stejný problém. Ze začátku fungování společnosti jsme s příchozími dobírkami na náš účet neměli problém. Problémy začaly až letos někdy v březnu. Neustále jsme jim museli psát maily, aby nám chybějící dobírkové částky zaslali. Někdy jsme ani odpověď neobdrželi. V některých e-mailech se nikdo z Uloženky nepodepisuje - nebylo s kým problém telefonicky dořešit. Dobírkové částky zasílají na účet až další den po doručení přehledu vybraných dobírek do e-mailu. Kdysi zasílali dobírky na účet v den doručení rozpisu do e-mailu. Pravděpodobně má Uloženka problém s platební schopností. Přemýšleli jsme nad tím, jim zaslat fakturu s úroky z prodlení, protože ta úroková částka už je dost vysoká. Celkově jsme se službami spokojeni, ale ty dobírky nás nutí přemýšlet o přechodu ke konkurenci.
21. 9. 2015 11:47:10
https://webtrh.cz/diskuse/ulozenka-zkusenosti-s-proplacenim-dobirek/#reply1141121
Honza Vorel
verified
rating uzivatele
21. 9. 2015 12:18:46
Nám dluží desítky tisíc korun. Problémy začaly v květnu.
Minulý týden jsme Uloženku jako dopravu zrušili, nechali jen PPL , ČP a Poštu bez hranic. Počet objednávek neklesl. Uloženku dáváme k soudu.
21. 9. 2015 12:18:46
https://webtrh.cz/diskuse/ulozenka-zkusenosti-s-proplacenim-dobirek/#reply1141120
Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
21. 9. 2015 15:13:41
Za nás musím říct, že s nimi žádný problém nemáme, jsme s nimi již několik let. Ano, párkrát se za tu dobu stalo, že nějakou sestavu dobírek neposlali, stačilo však napsat a s omluvou hned (obvykle ještě týž den) doposlali. Vzhledem k tomu, že to bylo pár kousků z tisíce a i k jejich okamžité bezproblémové reakci bych to tipovala spíše na určitý chaos/nepořádek, což je sice moc neomlouvá, ale rozhodně bych hned nepomýšlela na nějakou jejich platební neschopnost. Toť je nicméně náš pohled.
Nevím, jakou máte ve smlouvě lhůtu na vyplácení vybraných dobírek a nakolik ji tedy přetahují podle vašich reakcí - zkuste vyvolat jednání přímo s panem Lundákem, máme s ním velmi pozitivní zkušenost, vždy velká ochota. Přeji brzké dořešení !
21. 9. 2015 15:13:41
https://webtrh.cz/diskuse/ulozenka-zkusenosti-s-proplacenim-dobirek/#reply1141119
Honza Vorel
verified
rating uzivatele
21. 9. 2015 20:53:42
Máte pravdu, dříve stačilo kontaktovat jednatele Lundáka a vše se velice rychle vyřešilo. V tomto posledním případě pan jednatel opakovaně nezvedá telefon, nezavolá zpět ani nereaguje na e-maily. Je to přinejmenším trochu podivné.
21. 9. 2015 20:53:42
https://webtrh.cz/diskuse/ulozenka-zkusenosti-s-proplacenim-dobirek/#reply1141118
Jan Řeha
verified
rating uzivatele
22. 9. 2015 09:08:58
Napsal Táňa Svobodová;1227048
Za nás musím říct, že s nimi žádný problém nemáme, jsme s nimi již několik let. Ano, párkrát se za tu dobu stalo, že nějakou sestavu dobírek neposlali, stačilo však napsat a s omluvou hned (obvykle ještě týž den) doposlali. Vzhledem k tomu, že to bylo pár kousků z tisíce a i k jejich okamžité bezproblémové reakci bych to tipovala spíše na určitý chaos/nepořádek, což je sice moc neomlouvá, ale rozhodně bych hned nepomýšlela na nějakou jejich platební neschopnost. Toť je nicméně náš pohled.
Nevím, jakou máte ve smlouvě lhůtu na vyplácení vybraných dobírek a nakolik ji tedy přetahují podle vašich reakcí - zkuste vyvolat jednání přímo s panem Lundákem, máme s ním velmi pozitivní zkušenost, vždy velká ochota. Přeji brzké dořešení !
Kdyby to bylo jen pár kousků (jako se nám to občas stává u pošty), tak to tady opravdu nepíšu. Lhůtu máme shodnou jako v jejich obchodních podmínkách tzn. do 10 dnů od přijetí dobírky Ulozenkou. Některé dobírky chodí i s 2 měsíčním zpožděním. Zabírá nám zbytečný čas dohledávání a sepisováním chybějících dobírek.
Jak jsem již psal, kdysi chodily dobírky v pořádku, proto nechápu, proč by nejednou měli mít nepořádek. Předpokládám, že nás je více, kterým Ulozenka neplatí včas. Panu Lundákovi jsme volali, ale po zvednutí telefonu ihned telefon zavěsil.
22. 9. 2015 09:08:58
https://webtrh.cz/diskuse/ulozenka-zkusenosti-s-proplacenim-dobirek/#reply1141117
Vivanet
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 9. 2015 09:24:50
Napsal ma.r.a;1227252
Kdyby to bylo jen pár kousků (jako se nám to občas stává u pošty), tak to tady opravdu nepíšu. Lhůtu máme shodnou jako v jejich obchodních podmínkách tzn. do 10 dnů od přijetí dobírky Ulozenkou. Některé dobírky chodí i s 2 měsíčním zpožděním. Zabírá nám zbytečný čas dohledávání a sepisováním chybějících dobírek.
Jak jsem již psal, kdysi chodily dobírky v pořádku, proto nechápu, proč by nejednou měli mít nepořádek. Předpokládám, že nás je více, kterým Ulozenka neplatí včas. Panu Lundákovi jsme volali, ale po zvednutí telefonu ihned telefon zavěsil.
z toho, co tu všichni píšete, tak je jasné, že jsou před krachem, slabší léto jim vysálo hotovost a nyní žijí jen z vašich dobírek. Osobně bych dobírky přes ně dost omezil.
22. 9. 2015 09:24:50
https://webtrh.cz/diskuse/ulozenka-zkusenosti-s-proplacenim-dobirek/#reply1141116
Honza Vorel
verified
rating uzivatele
22. 9. 2015 10:21:46
Dnes posíláme předžalobní upomínku, kdo dřív přijde, má větší šanci, že na něj z krachující firmy něco zbude.
22. 9. 2015 10:21:46
https://webtrh.cz/diskuse/ulozenka-zkusenosti-s-proplacenim-dobirek/#reply1141115
Morpheuss
verified
rating uzivatele
22. 9. 2015 11:21:38
Z Uloženky jsme obdržel info, že chyba je na jejich straně a neproběhlo u našich zásilek 3.7. vyúčtování, platby nám tedy dnes odeslali. Nicméně nechápu, proč nemají nějakou automatickou kontrolu, jestli mají vše vyúčtované, v systému ty dobírky v nevyplacených dobírkách měly evidované, takže proboha je takový problém si to nějakým automatem hlídat, jak dlouho jim to tam visí a případně ihned řešit, aniž bychom museli o peníze žádat? Kdybychom si toho nevšimli, třeba by to tam leželo další měsíce? :(
22. 9. 2015 11:21:38
https://webtrh.cz/diskuse/ulozenka-zkusenosti-s-proplacenim-dobirek/#reply1141114
Honza Vorel
verified
rating uzivatele
22. 9. 2015 11:31:57
Nám dnes z mnoha desítek dlužných dobírek poslali 4 (slovy "čtyři"), ani nejdou číselně za sebou, myslel jsem, že je vybrali náhodně, ale není to tak, jsou to čtyři nejnižší částky za celé dlužné období ( od konce května 2015)
22. 9. 2015 11:31:57
https://webtrh.cz/diskuse/ulozenka-zkusenosti-s-proplacenim-dobirek/#reply1141113
Filipmachi
verified
rating uzivatele
22. 9. 2015 11:35:53
Na první dobírku ze Slovenska jsme také čekali cca 2 měsíce, po urgenci vše v pořádku. Od té doby jsme spokojeni.
22. 9. 2015 11:35:53
https://webtrh.cz/diskuse/ulozenka-zkusenosti-s-proplacenim-dobirek/#reply1141112
Martin Bárta
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
29. 9. 2015 09:03:15
Já jsem se před týdnem jen e-mailem uloženky zeptal jak to s těmi dobírkami mají a zatím absolutně bez odpovědi.
29. 9. 2015 09:03:15
https://webtrh.cz/diskuse/ulozenka-zkusenosti-s-proplacenim-dobirek/#reply1141111
Honza Vorel
verified
rating uzivatele
29. 9. 2015 10:16:06
Pošlete předžalobní upomínku, během čtyř dnů po odeslání jsme dostaly na účet všechny dlužné zadržované dobírky. Každý den několik desítek. Dnes nám Uloženka už nic nedluží, ale přišla o zákazníka. Již nikdy Uloženka.
29. 9. 2015 10:16:06
https://webtrh.cz/diskuse/ulozenka-zkusenosti-s-proplacenim-dobirek/#reply1141110
Michal Byrtus
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
20. 10. 2015 14:30:03
Uloženka nekrachuje. Dnes mi dokonce přišel email, že novým vlastníkem je E-commerce Holding. Takže další střet zájmů - sami mají shopy a teď budou mít i data, kolik který shop přes ně posílá zásilek...
20. 10. 2015 14:30:03
https://webtrh.cz/diskuse/ulozenka-zkusenosti-s-proplacenim-dobirek/#reply1141109
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit