Zadejte hledaný výraz...

Úlet šéfa společnosti Kasa.cz

Celkem vtipné počtení s podtitulem - jak se nevyplácí tahat emoce do businessu.
Šéf společnosti kasa.cz zveřejnil naprosto zcestný komentář ke kritice ze strany dTest-u a tímto svým komentářem se dobrovolně zesměšnil minimálně před všemi svými čtenáři. Buď si ten test jen špatně vyložil, nebo ho prostě vůbec nepochopil, ale ať je to tak nebo tak, rozhodně se nezachoval odpovídajícím způsobem na člověka v takovéto vedoucí pozici. Na místo toho, aby napravil nedostatky na které ho dTest tímto upozornil (vlastně zadarmo získal, řekl bych, velice relevantní analýzu obchodních podmínek) tak se na dTest osočuje a obviňuje jej úplně zcestně např. z toho, že si ani neprovedli testovací nákup, přitom to s tím vůbec nesouvisí - šlo čistě o porovnání znění obchodních podmínek mezi českými eshopy. A právě kasa z toho nevyšla úplně fér vůči zákazníkům.
Zajímalo by mne zda aspoň po čase pochopil o co se jedná a zda třeba i ty obchodní podmínky upravil, ale možná jsem stále moc naivní...
více viz.odkazy
komentář šéfa společnosti kasa.cz
reakce dTestu na jeho výpady
6. 6. 2012 17:08:00
https://webtrh.cz/diskuse/ulet-sefa-spolecnosti-kasa-cz/#reply772297
jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
6. 6. 2012 17:20:04
@
Wachler & Company
Chlape mít tvoje starosti, kdyby se rozdávaly Oskaři v oblasti práva tak jistě vyhrají obchodní podmínky,
v kategorii komedie by bylo jejich porovnání.¨
Mě jsi tedy pobavil, díky.
6. 6. 2012 17:20:04
https://webtrh.cz/diskuse/ulet-sefa-spolecnosti-kasa-cz/#reply772296
matusy
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
6. 6. 2012 18:00:55
vytiahnuť emocie z biznisu je takmer nadľudský výkon... aj majster tesár sa raz utne...
a inak absolútne neviem o čom je reč :)
6. 6. 2012 18:00:55
https://webtrh.cz/diskuse/ulet-sefa-spolecnosti-kasa-cz/#reply772295
jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
6. 6. 2012 18:25:06
Napsal matusy;804737
vytiahnuť emocie z biznisu je takmer nadľudský výkon... aj majster tesár sa raz utne...
a inak absolútne neviem o čom je reč :)
Byznys je plný emocí, jsou tesaři kteří se neutnou a nevím jakým jazykem hovoříš, není ta čeština skvělá ?
6. 6. 2012 18:25:06
https://webtrh.cz/diskuse/ulet-sefa-spolecnosti-kasa-cz/#reply772294
ora
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
12. 6. 2012 14:18:37
Já to na jednu stranu chápu, ono když Vám před prázdninami začnou narůstat prodeje navigací, fotoaparátů a po 14 dnech se Vám jich použitá půlka vrátí, tak emoce na uzdě udržíte těžko. Bohužel v Čechách tohle vychcánkovství nabírá na obrátkách - setkal jsem se s tím, že už to dělají i lidé s postavením a příjmy, kdy to nemají rozhodně zapotřebí. Na každou dovolenou si prostě koupí nejnovější model zrcadlovky pro sebe, automat pro manželku, jednu outdoor navigaci a druhou do auta a po příjezdu z dovolené to zabalí a pošlou zpět.
PS: Kasa každpopádně podmínky změnila a přestala si klást podmínky při reklamacích.
12. 6. 2012 14:18:37
https://webtrh.cz/diskuse/ulet-sefa-spolecnosti-kasa-cz/#reply772293
Pepa Ovocák
verified
rating uzivatele
12. 6. 2012 23:21:44
S Kasa.cz jsem nikdy nemel zadny problem a vzdy sem byl uspokojen ferovym a rychlym jednani a to jak pri komunikaci se zakaznickou podporou tak i s lidmi co za tim stoji "uvnitr".
Pri nakupovani v eshopech jsou pro mne smerodatne predevsim zakony ktere plati pro vsechny stejne.
Z .cz obchodnich domu drzim nejvic palce prave Kase...
12. 6. 2012 23:21:44
https://webtrh.cz/diskuse/ulet-sefa-spolecnosti-kasa-cz/#reply772292
Pixelo
verified
rating uzivatele
13. 6. 2012 13:33:50
Myslím si že na marketingovém oddělení Kasy s toho článku asi moc happy nebudou, v tomhle případě si myslím že je lepší taktika chytnout se za nos a udělat si nějakou analýzu těch podmínek, než kopat kolem sebe. Daleko víc se líbily ty komenty ke článku, kde bylo sepsáno hodně negativních zkušeností z tímto obchodem. Když by bylo v Kase všechno v pořádku, tak si myslím že by se zákazníci toho shopu naopak zastaly. Já osobně v shopech typu Mall nebo Kasa nenakupuju, protože většinou preferuji menší zaměřené obchody, kde si myslím že si i víc váží zákazníků a líp poradí.
13. 6. 2012 13:33:50
https://webtrh.cz/diskuse/ulet-sefa-spolecnosti-kasa-cz/#reply772291
jakej je odkaz na tu reakci dtestu ? v tom prvnim prispevku mi oba linky odkazuji pouze na ten jeho clanek.
13. 6. 2012 13:48:17
https://webtrh.cz/diskuse/ulet-sefa-spolecnosti-kasa-cz/#reply772290
S Kasou jsem byl spokojený, co jsem u nich nakoupil notebook, reklamoval jsem notebook a do týdne mi vyměnili za fukční notebook.
13. 6. 2012 13:50:01
https://webtrh.cz/diskuse/ulet-sefa-spolecnosti-kasa-cz/#reply772289
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
13. 6. 2012 13:50:27
Napsal Pixelo;807503
Daleko víc se líbily ty komenty ke článku, kde bylo sepsáno hodně negativních zkušeností z tímto obchodem. Když by bylo v Kase všechno v pořádku, tak si myslím že by se zákazníci toho shopu naopak zastaly.
Pokud je člověk spokojený, nemá potřebu o tom sám od sebe někde psát. Naopak ten co měl problém to napíše kde může.
13. 6. 2012 13:50:27
https://webtrh.cz/diskuse/ulet-sefa-spolecnosti-kasa-cz/#reply772288
freez
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
13. 6. 2012 15:17:57
Re: Úlet šéfa společnosti Kasa.czPokud je člověk spokojený, nemá potřebu o tom sám od sebe někde psát. Naopak ten co měl problém to napíše kde může.
Tak s tím musím souhlasit, jakmile je někdo s něčím nespokojen, někdy ani ne po právu, mele o tom kde jen může, spokojenost pokládá každý za samozřejmost a nikde se to moc neventiluje, škoda.
13. 6. 2012 15:17:57
https://webtrh.cz/diskuse/ulet-sefa-spolecnosti-kasa-cz/#reply772287
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit