Zadejte hledaný výraz...

Tvorba reportů výkonu PPC kampaní

sokopjuk
verified
rating uzivatele
7. 3. 2011 18:54:16
Zdravím,
měl bych dotaz ohledně reportování průběhu PPC kampaní. Co by takový např. měsíční report měl obsahovat, jaké jsou nejdůležitější metriky, tak abych zjistil jakýsi výkon PPC kampaní a mohl tak posoudit, zda to pro mě má smysl?
Jaké máte zkušenosti s reportingem firem na správu PPC kampaní?
7. 3. 2011 18:54:16
https://webtrh.cz/diskuse/tvorba-reportu-vykonu-ppc-kampani#reply616465
musíte si zvolit co budete hlídat. Pokud máte eshop, primárně bych hlídal cenu za konverzi, asi víte s jakými maržemi pracujete, jaký je životní cyklus zákazníka, tak víte kolik si můžete dovolit platit za jednu konverzi, lépe je orientovat se na 1. klik a je to. Věci jako cena za klik, počty kliků, pozice apod. jsou u eshopu druhořadným ukazatelem. Vás jako obchodníka prostě zajíma to, kolik peněz jste musel dát za jednu konverzi, pak můžete tvořit bilanci zda je to či není efektivní. Takže bych jako primární výkonostní prvek udělal toto a samozřejmě tlačil na snížení ceny za konverzi při zachování počtu konverzí, nebo nárůst.
7. 3. 2011 20:26:10
https://webtrh.cz/diskuse/tvorba-reportu-vykonu-ppc-kampani#reply616464
Cube
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 3. 2011 14:36:33
Taky je otázkou, jaký cíl jste si při tvorbě PPC kampaní dali.
Dám příklady:
A) Pokud chcete zvýšit návštěvnost - je hodnotící kritérium CPC.
B) Pokud chcete zvýšit obrat na eshopu - je hodnotící kritérium zisk a ROI.
Když nám to více vyspecifikuješ, poradíme lépe :-)
8. 3. 2011 14:36:33
https://webtrh.cz/diskuse/tvorba-reportu-vykonu-ppc-kampani#reply616463
sokopjuk
verified
rating uzivatele
8. 3. 2011 18:51:27
Nejedná se přímo o eshop, ale o provizní systém. Uživatelé na webu provedou mnou požadovanou akci, vyplní své údaje a s těmi údaji jsou přesměrování na web třetí strany. Tam pokud dokončí objednávku na webu třetí strany, tak já beru provizi. Měření na webu třetí strany je nemožné, takže musím se spokojit se sledováním těch co dokončí ten formulář a přejdou na ten web.
8. 3. 2011 18:51:27
https://webtrh.cz/diskuse/tvorba-reportu-vykonu-ppc-kampani#reply616462
no a jak budete zjistovat kdo objednal na te druhe strane, nebo budete dostavat penize jen za klik a preposladni dotycneho?
8. 3. 2011 22:11:57
https://webtrh.cz/diskuse/tvorba-reportu-vykonu-ppc-kampani#reply616461
sokopjuk
verified
rating uzivatele
8. 3. 2011 22:47:21
To už se pak přesně zjistit nedá. Počet přivedených skutečných zákazníků samozřejmě poznáme na výpise při vyplácení provizí, ale už nebudeme přesně vědět z jakého zdroje to bylo. Budeme znát jen, že tam někdo odešel a možná tu objednávku dokončil.
8. 3. 2011 22:47:21
https://webtrh.cz/diskuse/tvorba-reportu-vykonu-ppc-kampani#reply616460
no ja to chapu, ale z ceho vam vyplaci provizi? pipsete ze na webu kde maji nakoupit neni nejake sledovani mozne, takze vy jim presmerujete nekoho a za to dostanete provizi, nebo az pote, co dotycny koupi?
8. 3. 2011 22:50:32
https://webtrh.cz/diskuse/tvorba-reportu-vykonu-ppc-kampani#reply616459
sokopjuk
verified
rating uzivatele
8. 3. 2011 23:19:44
Až dotyčný koupí.
8. 3. 2011 23:19:44
https://webtrh.cz/diskuse/tvorba-reportu-vykonu-ppc-kampani#reply616458
ok, a jak rozeznate, ze nakupujici byl z vaseho webu a ne z jineho? diky formulari a jmenu v nem?
9. 3. 2011 07:10:43
https://webtrh.cz/diskuse/tvorba-reportu-vykonu-ppc-kampani#reply616457
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit