Zadejte hledaný výraz...

Trocha večerního pobavení s Fitness Eden

Ass
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
30. 11. 2016 21:22:29
Dobrý večer,
už jsem to sem jednou psal, ale díky tomu, že tento hnůj znovu ožil, tak jediné co mě napadlo bylo kontaktovat zdejší zkušenější. Předem děkuji za rady jak dál pokračovat.
7.9.2016 – úhrada 7191,- Kč za balíček tréninků na recepci Jatomi Fitness Eden
7.9.2016 – o 20 minut později jsem byl informován trenérkou, že zakoupené služby není možné poskytnout z důvodu chyby na jejich straně – nejsem prý nový člen, takže daný balíček tréninků nemohu využít, jediná možnost využití by byla doplacení 2.000,- Kč nebo snížení množství tréninků v balíčku = vyšší cena za trénink s čímž nesouhlasím
7.9.2016 – domluva s recepcí kam jsem se měl dostavit k doplacení částky na stornu platby – informována trenérka
Záležitost beru jako uzavřenou
12.9.2016 – peníze stále nejsou na b.ú., a tak volám manažerce Maňákové a dotazuji se v čem je problém ? Bylo mi oznámeno, že mi zrovinka chtěla volat, že potřebuje č. ú. pro vratku. Storno prý není možné. Odpovídám jí ať mi to pošle písemně na maila (abych to měl černé na bílém – po předchozí zkušenosti ztrácím důvěrů)
Citace:
Obdržel jsem
13. 9. 2016, 20:48:33
Komu: jaroslavbrousil@seznam.cz
Dobrý den pane Brousil.
Prosím o zaslání čísla účtu, kam Vám můžeme zaslat vratku na Vámi zaplacený balíček Kickstart 12 PT v hodnotě 7 191 kč.
Děkuji a přeji hezký zbytek večera.
S pozdravem / Best regards,
Ing. Lucie Maňáková
Member Service Manager
Czech Republic
mob: +420 774 440 531
www.jatomifitness.cz
Odpovídám
Od: Jaroslav Brousil
Odesláno: 14. září 2016 8:25
Komu: Prague Eden MSM
Předmět: Re: Vratka za tréninky - Jatomi Eden
Dobrý den,
vratku, prosím, zašlete na účet č. 1293161012/3030.
Děkuji
--
S pozdravem
Jaroslav Brousil
------------------
Následující den jsem kontaktován trenérkou s tím, že se podařila úžasná věc, a že mi to nakonec tedy dají ty tréninky a nemusím nic doplácet, odpovídám, že již nemám zájem a, že věc již řeším s manažerkou.
------------------
Citace:
Obdržel jsem
Prague Eden MSM (prague_eden_msm@jatomi.com)
Re: Vratka za tréninky - Jatomi Eden
15. 9. 2016, 12:48:41
Komu: JaroslavBrousil@seznam.cz
Dobrý den pane Brousil.
Chtěla jsem se Vás optat, zda o výhodný balíček, který jste si zakoupil máte stále zájem. Vedení mi schválilo na vyjimku, že tyto tréninky můžete využít, vzhledem k tomu, že se jednalo o naši chybu. Jako omluvu za komplikace bych Vám navíc nabídla ručníkový servis na Eden na 1 měsíc zdarma.
Měl byste o tuto nabídku zájem?
Děkuji a přeji hezký den
S pozdravem / Best regards,
Ing. Lucie Maňáková
Member Service Manager
Czech Republic
mob: +420 774 440 531
www.jatomifitness.cz
Odpovídám
________________________________________
Od: Jaroslav Brousil
Odesláno: 15. září 2016 14:19
Komu: Prague Eden MSM
Předmět: Re: Vratka za tréninky - Jatomi Eden
Dobrý den,
děkuji za zajímavou nabídku, avšak vzhledem k současné časové vytíženosti musím odmítnout.
Děkuji za pochopení
--
S pozdravem
Jaroslav Brousil
---------------------------------------------
Kontaktuji banku protože se obávám ztráty peněz a proces se již dlouhou dobu táhne
---------------------------------------------
Citace:
Obdržel jsem
Prague Eden FM (prague_eden_fm@jatomi.com)
Re: Vratka za tréninky - Jatomi Eden
28. 9. 2016, 13:06:19
Komu: JaroslavBrousil@seznam.cz
Dobrý den pane Brousil,
v úterý jsem se vrátil z dovolené, takže se omlouvám, že celou situaci řeším až nyní. Jestli jsem vše dobře pochopil, zakoupil jste si tréninky s Veronikou a poté si to rozmyslel. V tomto případě Vám, i když bychom rádi, nemůžeme peníze vrátit. Nejsou totiž již fyzicky u nás na klubu.
Co Vám mohu nabídnout je:
a) tréninky využít
b) můžeme je převést na jiného člena, který by o tréninky měl zájem (např. Vašeho kamaráda atd.), který se s Vámi následně vyrovná.
Bohužel v tuto chvíli pro Vás nemohu víc udělat. Hlavně pak v tomto vratném procesu financí nemáme žádné rozhodovací právo. A to ani já, ani slečna Maňáková.
S pozdravem, kind regards,
Mgr. Jakub Hrubeš
Fitness manager
Jatomi Fitness Eden
U Slavie 1527, Praha 10 - Vršovice
100 00
mob: +420 724 381 600
jatomifitness.com.cz
Od: Prague Eden MSM
Odesláno: 27. září 2016 22:24:47
Komu: Prague Eden FM
Předmět: Fw: Vratka za tréninky - Jatomi Eden
Ahojky.
Prosím dořešíš pana Brousila? Zavoláš mu, že vratka nebude?
Děkujiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
S pozdravem / Best regards,
Ing. Lucie Maňáková
Member Service Manager
Czech Republic
mob: +420 774 440 531
www.jatomifitness.cz
P. Hrubešovi jsem volal, abych mu celou situaci vysvětlil. Uvedl, že dá vše do pořádku a domluví se s pí Maňákovou.
Peníze mi zaslala banka
Uzavřeno
Citace:
Obdržel jsem Đnes
info@airbank.cz
Reklamace platby kartou
Dnes 30. 11. 2016, 16:21:26
Komu: jaroslavbrousil@seznam.cz
gDoručené
Dobrý den, pane Brousile,
jak jsme se domouvali po telefonu, tak plním.
V příloze najdete vyjádření od obchodníka Jatomi Eden, na základě, kterého nám byla zamítnuta reklamace na platbu kartou. Šlo o platbu ve výši 7 191 korun ze dne 7. září 2016.
Mrzí mně, že jsem pro Vás neměla dobré zprávy.
Pokud nejste spokojený s výsledkem, můžete požádat, aby nás rozsoudil Finanční arbitr. Použijte on-line formulář na www.financniarbitr.cz, nebo se rovnou stavte na adrese Kancelář finančního arbitra, Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1.
Další možnost je podat stížnost u České národní banky. Jak na to, zjistíte na www.cnb.cz. Pro úplnost dodáváme, že Česká národní banka sídlí na adrese Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1.
Jestli jste s námi uzavřel rámcovou smlouvu nebo dodatek on-line, můžete stížnost podat i pomocí speciálního internetového portálu Evropské komise. Více informací i v češtině najdete na www.ec.europa.eu/consumers/odr/.
Pokud se budete chtít na cokoliv zeptat, neváhejte nám zavolat na 515 202 202 denně od 8:00 do 20:00, nebo nám napište na info@airbank.cz.
Přeji Vám pohodový den
Lenka Leherová / Péče o klienta
Air Bank a.s. / člen skupiny PPF
Je to dlouhé, já vím. Za Vaše rady předem děkuji, protože já už mám chuť jít něco vyvést...
30. 11. 2016 21:22:29
https://webtrh.cz/diskuse/trocha-vecerniho-pobaveni-s-fitness-eden/#reply1240700
"Peníze mi zaslala banka
Uzavřeno"
Nechapem a nie som asi sam. Tak vratili ti, ci nie. A nie je ti jedno ci ti vratili oni, alebo banka spätne?
Ak dobre citam, tak ti banka vratila ciastku a zaroven im ju stiahla. Alebo zle citam? Ako sorry, ale capol si to sem tak, ze sa v tom clovek nevyzna.
30. 11. 2016 22:08:26
https://webtrh.cz/diskuse/trocha-vecerniho-pobaveni-s-fitness-eden/#reply1240699
Co řešíš? Arbitráž, ČOIka atd atd :-)
30. 11. 2016 22:10:29
https://webtrh.cz/diskuse/trocha-vecerniho-pobaveni-s-fitness-eden/#reply1240698
Ass
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
30. 11. 2016 22:13:36
"Peníze mi zaslala banka
Uzavřeno"
Nechapem a nie som asi sam. Tak vratili ti, ci nie. A nie je ti jedno ci ti vratili oni, alebo banka spätne?
Peníze mi zaslala banka před xy týdny. Dnes jsem měl s nimi hovor, že prý jim obchodník reklamaci neuznal a tak mi částku co mi zaslali dočasně na účet musejí ztrhnout. Nic mi tedy vlastně nevrátili.
---------- Příspěvek doplněn 30.11.2016 v 22:15 ----------
Co řešíš? Arbitráž, ČOIka atd atd :-)
Přijde mi to jasné, ale nejsem si jistý jestli to u arbitráže obstojí. Hlavně s tím nemám zkušenost. Bude arbitráž bojovat s bankou nebo s fitness centrem ? Z toho mailu od banky to vyznívá zvláštně "Pokud nejste spokojený s výsledkem, můžete požádat, aby nás rozsoudil Finanční arbitr."
30. 11. 2016 22:13:36
https://webtrh.cz/diskuse/trocha-vecerniho-pobaveni-s-fitness-eden/#reply1240697
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
30. 11. 2016 22:20:24
Já nepochopím, proč do toho taháš banku. Jestli to dobře chápu, tak jsi jí balamutil tím, že tvoje platba kartou byla "chybou". A banka vrátila peníze. Nyní zjistila, že problém je jinde a o chybu nešlo. Proto si peníze zase vzala.
Nebo tomu celému nerozumím...
30. 11. 2016 22:20:24
https://webtrh.cz/diskuse/trocha-vecerniho-pobaveni-s-fitness-eden/#reply1240696
Napsal Ass;1343082
Peníze mi zaslala banka před xy týdny. Dnes jsem měl s nimi hovor, že prý jim obchodník reklamaci neuznal a tak mi částku co mi zaslali dočasně na účet musejí ztrhnout. Nic mi tedy vlastně nevrátili.
Tak potom ako je napisane vyssie. Nic ine ma nenapada. Sukromne mi to vsak prijde uletene, aby som za sluzby, ktore mi neboli poskytnute nedostal svoje peniaze späť. Nemohol si vyuzit balik, potom mohol ale v mensom objeme hodin, potom vratka, potom ani to nie.
Hm, tak hodne zdaru. Asi to trochu casu zaberie.
30. 11. 2016 22:20:47
https://webtrh.cz/diskuse/trocha-vecerniho-pobaveni-s-fitness-eden/#reply1240695
Ass
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
30. 11. 2016 22:28:23
Já nepochopím, proč do toho taháš banku. Jestli to dobře chápu, tak jsi jí balamutil tím, že tvoje platba kartou byla "chybou". A banka vrátila peníze. Nyní zjistila, že problém je jinde a o chybu nešlo. Proto si peníze zase vzala.
Nebo tomu celému nerozumím...
Jak jsem psal výše, platba měla být stornována ještě ten večer, kdy k platbě došlo. Díky tomu, že se, ale dlouhou dobu nic nedělo, měla být pak vratka, která, ale také nebyla, tak jsem kontaktoval banku protože první myšlenka byla prostě o stornu. Bral jsem to tak, že banka má na ně větší páky. Teď to také vidím jako chybný postup.
Tak potom ako je napisane vyssie. Nic ine ma nenapada. Sukromne mi to vsak prijde uletene, aby som za sluzby, ktore mi neboli poskytnute nedostal svoje peniaze späť. Nemohol si vyuzit balik, potom mohol ale v mensom objeme hodin, potom vratka, potom ani to nie.
Hm, tak hodne zdaru. Asi to trochu casu zaberie.
Ujeté to je a už mě to vážně nebaví se s nimi dohadovat. Mám k tomu i záznamy některých hovorů, takže bych řekl, že nejde zpochybnit, že to tak vážně bylo.
Jinak tedy zde je vyjádření obchodníka v pdf.: http://leteckaposta.cz/585500734
Vyjádření obchodníka poskytla manažerka Maňáková, která ve zprávě uvádí, že storno bylo žádáno z mé strany, přitom emaily říkají něco úplně jiného. Je to smutná komedie...
30. 11. 2016 22:28:23
https://webtrh.cz/diskuse/trocha-vecerniho-pobaveni-s-fitness-eden/#reply1240694
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
30. 11. 2016 22:37:52
Napsal Ass;1343092
..
Ujeté to je a už mě to vážně nebaví se s nimi dohadovat. Mám k tomu i záznamy některých hovorů, takže bych řekl, že nejde zpochybnit, že to tak vážně bylo.
...
Pokud si je neupozornil, že telefony nahráváš, tak ti to soud nevezme a pokud by si to zveřejnil bez souhlasu, tak tě můžou žalovat. Co vím.
Nejsme v USA.
30. 11. 2016 22:37:52
https://webtrh.cz/diskuse/trocha-vecerniho-pobaveni-s-fitness-eden/#reply1240693
J.Čakloš
verified
rating uzivatele
(136 hodnocení)
30. 11. 2016 23:45:09
Zaujímavé.
V prvom rade im napíš pekné recenzie (FB, Google, kde sa dá :-)), pokiaľ sa takto neprofesionálne správajú, tak nech to vedia aj ostatní.
VOP majú v tomto smere (vrátanie platby) ako riešené, pozeral si?
30. 11. 2016 23:45:09
https://webtrh.cz/diskuse/trocha-vecerniho-pobaveni-s-fitness-eden/#reply1240692
Ass
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
1. 12. 2016 06:57:43
Zaujímavé.
V prvom rade im napíš pekné recenzie (FB, Google, kde sa dá :-)), pokiaľ sa takto neprofesionálne správajú, tak nech to vedia aj ostatní.
VOP majú v tomto smere (vrátanie platby) ako riešené, pozeral si?
Narazil jsem pouze na:
2.7. Člen nesmí v klubu provozovat žádnou trenérskou činnost, a to ani v případě, že vlastní trenérské oprávnění. Trenérskou činnost v klubu smějí provádět pouze osobní trenéři, kteří jsou k tomuto účelu ve smluvním vztahu se společností.
2.8. Člen smí využívat pouze trenérských služeb poskytovaných trenéry společnosti.
Na nic ohledně vrácení platby jsem u VOP nenarazil.
1. 12. 2016 06:57:43
https://webtrh.cz/diskuse/trocha-vecerniho-pobaveni-s-fitness-eden/#reply1240691
Zde moc vice, pokud oni nechteji, nez jit k soudu delat nejde. Z meho laickeho pohledu doslo k tomu, ze jste nejdrive uzavreli smlouvu a pote jste ji zrusili, coz vam potvrdili a coz bylo obema stranami potvrzeni. Pak prisel z jejich strany jednostranny ukon uz po uzavreni puvodni dohody, ktery tuto z jejich strany rusi, coz by dle meho jiti bez vzajemne dohody nemelo.
Tahat do toho banku v nadeji, ze vyresi problem za vas je proste nesmysl a jen ztrata casu. Zde neslo o nejakou chybu a je do znacne miry dobre, ze to tak dopadlo, protoze pokud by banka jen tak vracela penize na zadost nekoho, kdo si treba rozmysli obchod, by bylo spatne.
Poslal bych jim predzalobni vyzvu, kde bych popsal stav. Uzavreni smlouvy a pote vzajemna dohoda na zruseni smlouvy. To je podstatne. A proste podal bych to k soudu.
1. 12. 2016 07:15:39
https://webtrh.cz/diskuse/trocha-vecerniho-pobaveni-s-fitness-eden/#reply1240690
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 12. 2016 09:17:30
Tohle je chování jak v autobazaru. Nejlepší je výmluva "v tomto vratném procesu financí nemáme žádné rozhodovací právo.".
Už z principu bych je zažaloval, ať je zábava. Ale taky možná budou v mínusu, jako 95% fitek, tak spíš vyhlásí bankrot, než by ti zaplatili.
1. 12. 2016 09:17:30
https://webtrh.cz/diskuse/trocha-vecerniho-pobaveni-s-fitness-eden/#reply1240689
ixemin
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
1. 12. 2016 11:25:49
Poslat advokátem výzvu k plnění, následně platobní rozkaz, případně soudní řízení, podají-li odpor. Anebo můžeš čekat a každý den poslat mail.
ČOI a podobné instituce jim možná uloží pokutu, ale tvé peníze nevymožou.
1. 12. 2016 11:25:49
https://webtrh.cz/diskuse/trocha-vecerniho-pobaveni-s-fitness-eden/#reply1240688
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit