Zadejte hledaný výraz...

Tohle jsem fakt ještě nezažil

hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
22. 6. 2016 22:57:43
Comanch: co tak vypozorovavam kolem me, tak mi prijde, ze nekteri lidi jsou neustale na nejakem tripu... Proste ale uplne mimo realitu, takze ja bych se vubec nedivil kdyby vetsina tech lidi opravdu byla pevne presvedcena ze oni maji pravdu... fakt by me to neprekvapilo
22. 6. 2016 22:57:43
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/strana/3#reply1205016
xxxmitschxxx
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
22. 6. 2016 23:00:15
Napsal Comanch;1302357
Taky máme občas takovéto "zákazníky". Mě by ale jen zajímalo, jestli si sami svoje chování uvědomují. Třeba mají skutečný pocit, že pravda je na jejich straně, a cítí se velmi dotčeně. Zkrátka jako když někdo unikne kriminálu, protože psychologové prokáží, že je mentálně narušený, a za celou věc vlastně vůbec nemůže. Pak jim tedy objektivně křivdíme.
Úplně souhlasím...taky by mě zajimalo jestli si svoje chování uvědomuje... Právě tím jak je urputný, tak stále přemýšlím estli mu náhodou nějak nekřivdím. Já to takhle na nékoho zkusit jako on na mne tak po tom co bych dostal zamitavou odpověď s argumentama o fotkach, podepsanym prevzetí zasilky, tak sklapnu prdel a uz se neozvu.. Ale ja bych to hlavne vúbec nezkoušel...
22. 6. 2016 23:00:15
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/strana/3#reply1205015
alex93
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
22. 6. 2016 23:44:00
Napsal xxxmitschxxx;1302270
Ahoj, nejdu se dnes na nic ptát, spíše se podělit o jeden pro mne až neuvěřitelný zážitek s mým zákazníkem.
Zákazník si u mne objednal zboží za 1540,- Kč. a to v pátek 3.6.2016 po 14 hodině s dodáním na pobočku zásilkovny. Zboží bylo odesláno (i fyzicky předáno pobočce) ještě ten samý den po 15hod.
První problém přišel hned v pondělí, kdy si zákazník začal vehementně stěžovat že zboží mu ještě nepřišlo a co to je za služby, co je ta zásilkovna za neschopnou společnost, že to dodávají tak dlouho. Omluvil jsem se mu, popsal jsem mu to co vy tady, doložil mu data o odeslání a zákazník se tedy naštvaný ukončil komunikaci a 7.6.2016 zásilku vyzvednul na zásilkovně.
Hned 8.6.2016 mne kontaktoval znovu že protištěkací obojek reaguje až za asi 30vtěřin co pes štěká teprve začně obojek reagovat (je to normální funkce obojku). A navíc že obojek je určitě již použitý (nesmysl obojek zataven v blistru stejně jako například flaska a rozhodně obojek nebyl při balení jakkoliv poškozen). A jestli není něco co by reagovalo hned. Tak jsem pánovi vysvětlil že ne, ale že u jednoho typu lze nastavit citlivost obojku, což by mělo pomoci v tom, že obojek bude reagovat o něco dříve. Nakonec jsme se domluvili na tom, že mu obojek odešlu výměnou zásilkou DPD s tím, že doplatí rozdíl v ceně. Vystavil jsem mu tedy nový doklad na obojek, kde byl odečten původní který bude vracet a měl při dodání doplatit 570,- Kč. Obojek jsem mu 9.6.2016 odeslal a on jej dle sledovacího čísla balíku převzal a podepsal 10.6.2016.
Následně mne 13.6.2016 opět kontaktoval, že obojek reaguje podle jeho představ, ale že se mu zdá, že jedna kontaktní elektroda je nějaká volná a že tam chybí nějaký kus plstu pod elektrodou a na email mi i poslal fotky obojku. Vysvětlil jsem mu tedy že se nejedná o vadu, že takto je obojek naschvál konstruován, protože přes tuto elektrodu dochází k detekci štěkání, a proto je to naprosto OK. Zákazník tedy odvětil, že OK, a že bude obojek testovat.
Od té doby jsem o něm neslyšel.
Včera mi, ale od něj přišlo odstoupení od smlouvy do 14 dní. Ale ne na obojek který jsem mu posílal druhým balíkem ale na ten první. Začal jsem to tedy zkoumat a zjistil jsem že mi vlastně ten původní obojek od DPD vůbec nebyl doručen zpět. U DPD jsem tedy včera podal reklamaci a bylo mi řešeno že to prošetří, že nedokáží nyní říci, jestli balík zpět od něj převzali nebo ne.
Dnes mi od pána přišl balíček s původním obojkem, který měl předat DPD a požaduje vrácení částky 1540,- Kč.
Napsal jsem mu tedy, že děkuji za zaslání a že částka mu už byla odečtena z druhého dodaného obojku.
Jeho reakce mne celkem překvapila, ikdyž jsem něco podobného čekal.. Pán začal tvrdit, že balíček 10.6.2016 nepřebíral on, ale jeho bratr. A že došlo při převzetí k chybě a omylem místo prvního obojku poslali zpět ten který měl obdržet. Když jsem mu tedy namítal, že pokud jej neobdržel, jak mohl řešit problém s obojkem a posílat jeho fotky, když jej údajně neobdržel. A pokud jej neobdržel, proč se uzývá po dalších 12 dnech a neřešil to hned?
Na to mi napsal historku, že bratr mezitím objednal jinde stejný obojek a navíc mnohem levněji jinde a že se tedy jedná o jiný obojek a ne ten který měl ode mne dostat.
Samozřejmě si celý den od něj v emailech vyslýchám jaký jsem desný hajzl že mu nechci vrátit penize, že jsem mu nic neposlal, že jak to bude řešit s právníkem, ČOI, policií, na diskuzích atd. Že volal na DPD a tam mu řekli, že to kurýr převzal ale že už tam ten kurýr nepracuje takže to musí řešit někdo jiný.... ( to mi ostatně dnes DPD po urgenci také potvrdilo, ale jestli někdo od něj něco přijal nebo ne, to nemají ani šajnu). Když jsem ho tedy před chvílí vyzval ať mi pošle doklad o koupi toho obojku z jiného eshopu, že mi tím dokáže že fotky které mi poslal mohl pořídit i tak že vyfotil jiný obojek, tak mi samozřejmě začal tvrdit, že si počká na vyjádření DPD a pak mi doklad teprve pošle, že si chce zjistit jestli to je odmne nějaká nekalá hra...
Tak konečně jsem se tu trochu vybrečel.. Snad pánovi nějak nekřivdím, ale pochybuji v tolik náhod. Osobně si myslím, že se snaží využít chyby DPD. Je mi z takového jednání normálně špatně a na zvracení. Vždy se snažím jednat čestně, a tohle mi prostě hlava nebere.... Hlavně co nechápu, tu jeho vytrvalost... To že to zkusil, bych snad ještě pochopil, ale tu urputilost, to vyhrožování...
Díky že jste to dolouskali až sem.
Nejlíp uděláš, když si ho přestaneš všímat a hotovo, případně mu řekneš, že si to udělal vše jak si měl a máš čisté svědomí...Ztráta času, takových je zkouší no, stará hloupá finta s tím, že je to někde levnější. Jeho chyba, měl to koupit, tam kde to bylo levnější. Spekulant vymýšlí, abys mu ho nechal zadarmo pravděpodobně :D :)
22. 6. 2016 23:44:00
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/strana/3#reply1205014
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
22. 6. 2016 23:57:22
S tím jak mám více činností tak přicházím s těmi lidmi do kontaktu.
1 typ lidí je fakt vygumovaný. Tam nepomůže nic a podle mě oni některé protiargumenty ani nechápou. Pracovně jim říkám primitivové. Neplést s postiženými. Ti jsou naopak velmi přátelští.
2 typ jsem nazval vyčůránci. Většinou doma žijou jak prasata, ale navenek jsou to strašní neomylní chytrolíni. Řeknu své argumenty a neřeším. Jak vidí, že je někdo nežere tak dají většinou pokoj a otravují jiné.
3 typ jsou věční nespokojenci, kterým všichni ubližují. Nejsou moc zákeřní, ale poslouchat to brečení je o nervy.
A když mám slabší chvilku tak si s typem 2 rád pohrávám :-) Většinou si pak asi pomyslí, že jsem nějaký blb a často pak taky dají pokoj :-)
Jak jsem někde slyšel: na životě miluju tu pestrost, každý den mě nasere někdo jiný ...
22. 6. 2016 23:57:22
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/strana/3#reply1205013
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
23. 6. 2016 00:18:06
Vzhledem k tomu, že jsi z oboru, tak tu musím zopakovat příběh se strojkem. Paní si ostříhala psa strojkem, který si objednala u nás v eshopu (cena kolem pěti litrů) a za pár dnů ho posílá zpět se stránkovým dopisem."Se strojkem jsem byla naprosto spokojená, až budu příště potřebovat ostříhat pejska, zase si u vás nějaký objednám. Jinak jsem nespokojená s tím, že po ostříhání zůstávají na hlavici chlupy a nepočítala jsem, že strojek budu muset po každém stříhání čistit. Tak vám ho vracím ... peníze pošlete na účet bla, bla"
No, jak to přišlo, tak jsem se tak vzteknul, že stojek letěl rovnou do popelnice.
23. 6. 2016 00:18:06
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/strana/3#reply1205012
Kakaku
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
23. 6. 2016 00:28:35
:D :D :D Jak psal někdo výše, je to k popukání, ale ve skutečnosti spíš k pláči :(
23. 6. 2016 00:28:35
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/strana/3#reply1205011
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
23. 6. 2016 00:31:57
Napsal beraniste;1302374
Vzhledem k tomu, že jsi z oboru, tak tu musím zopakovat příběh se strojkem. Paní si ostříhala psa strojkem, který si objednala u nás v eshopu (cena kolem pěti litrů) a za pár dnů ho posílá zpět se stránkovým dopisem."Se strojkem jsem byla naprosto spokojená, až budu příště potřebovat ostříhat pejska, zase si u vás nějaký objednám. Jinak jsem nespokojená s tím, že po ostříhání zůstávají na hlavici chlupy a nepočítala jsem, že strojek budu muset po každém stříhání čistit. Tak vám ho vracím ... peníze pošlete na účet bla, bla"
No, jak to přišlo, tak jsem se tak vzteknul, že stojek letěl rovnou do popelnice.
To je chyba člověče. Měl jsi ten strojek poslat zpět s velmi slušným dopisem a logami různých ochranářských spolků, že jste pod neustálou kontrolou ochranců zvířat a hygieny, a že takto použitý strojek nelze z hygienických důvodů převzít zpět, protože znovu použití na jiném pejskovi odporuje zákonu na ochranu zvířat a koliduje se zákonem proti tyrání zvířat :-)
23. 6. 2016 00:31:57
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/strana/3#reply1205010
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 6. 2016 06:09:09
Někteří lidé jsou ve stavu, kterému já říkám "věřící". Oni po určité době nabudou naprostého přesvědčení, že mají na něco právo a jakýkoliv logický argument naně nefunguje. Diskuze s nimi je doslova házení hrachu na zeď. Měl jsem takového kolegu a kdybych nedal výpověď, tak jsem mu asi ublížil. Strašný demagog.
23. 6. 2016 06:09:09
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/strana/3#reply1205009
HonzaD
verified
rating uzivatele
23. 6. 2016 08:16:50
Statisticky je u nás takových problémových jedinců 1%, tj. jedna objednávka ze sta. V takových případech, pokud to jde, tak navrhujeme vrácení peněz a tak nějak už takovéto lidi do dalších případných nákupů ani nijak nemotivujeme. Takové kupující s chutí přenecháváme konkurenci. :) Naštěstí máme sortiment kde není problém vrácené zboží prodat znovu. A vrácené poštovné? Mé duševní zdraví je cennější.
23. 6. 2016 08:16:50
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/strana/3#reply1205008
marmakura
verified
rating uzivatele
23. 6. 2016 08:45:04
Napsal Aleš Jiříček;1302360
Comanch: co tak vypozorovavam kolem me, tak mi prijde, ze nekteri lidi jsou neustale na nejakem tripu... Proste ale uplne mimo realitu, takze ja bych se vubec nedivil kdyby vetsina tech lidi opravdu byla pevne presvedcena ze oni maji pravdu... fakt by me to neprekvapilo
A přitom je zvláštní, jak jsou média plná toho, kde koho jaká firma okradla a jednala nefér a zmínka o tom, že se zákazníci chovají jako hovada, nikde. "Náš zákazník, náš pán" ... myslím, že kdyby toto rčení měli podnikatelé ctít, tak jich většina zkarachuje.
23. 6. 2016 08:45:04
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/strana/3#reply1205007
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
23. 6. 2016 10:46:35
Nejen firmy, ale i automaty okrádají slušné lidi
23. 6. 2016 10:46:35
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/strana/3#reply1205006
HonzaD
verified
rating uzivatele
23. 6. 2016 11:45:44
Napsal Comanch;1302436
Nejen firmy, ale i automaty okrádají slušné lidi
Hlavně že si říká Beyonce. :)
23. 6. 2016 11:45:44
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/strana/3#reply1205005
Napsal Comanch;1302436
Nejen firmy, ale i automaty okrádají slušné lidi
U made my day :-D
23. 6. 2016 11:46:46
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/strana/3#reply1205004
crtz
verified
rating uzivatele
(30 hodnocení)
23. 6. 2016 14:40:50
Obcas si preju aby byla moznost byt jako "pozorovaci host" na uradech typu socialka nebo urad prace kam chodi lidi jako tady pani Beyonce. Klidne bych si zaplatil nejakou jednodenni vstupenku :D. Vadilo by hodne kdybych se tam smal?
23. 6. 2016 14:40:50
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/strana/3#reply1205003
alex93
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
23. 6. 2016 18:25:39
Napsal Comanch;1302436
Nejen firmy, ale i automaty okrádají slušné lidi
Bych mu řekl, mají mercedesy ,protože to mají v hlavě v pořádku, narozdíl od nich :)
23. 6. 2016 18:25:39
https://webtrh.cz/diskuse/tohle-jsem-fakt-jeste-nezazil/strana/3#reply1205002
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit