Zadejte hledaný výraz...

To "něco navíc" pro klienty

Lukáš Král
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
27. 5. 2012 22:34:03
Krásný večer,
rád bych prodiskutoval a vyměnil zkušenosti s vámi na téma:
"Děláte něco navíc (zadarmo) pro své klienty?"
Myslím, že sem tam je běžné rámci služeb udělat něco navíc, neplaceného, co klienta potěší a on Vás bude vnímat, jako součást týmu a nejen outsourcistu.
Zamyslete se nad tím, dobré vztahy jsou klíčem spolupráce a ziskovosti pro oba :))
A co jste naposled udělali navíc Vy?
27. 5. 2012 22:34:03
https://webtrh.cz/diskuse/to-neco-navic-pro-klienty/#reply769146
je otazka zda to zadarmo je realne zadarmo...
27. 5. 2012 22:54:42
https://webtrh.cz/diskuse/to-neco-navic-pro-klienty/#reply769145
hladamegrafikov
verified
rating uzivatele
27. 5. 2012 22:55:17
Firma servis NB...tiez som razil cestu neco navic.. naistaloval, hned opravil malickosti v ramci servisu ... priklad vymienala sa klavesnica a zakaznikovi to vyhadzovalo nejaku chybu vo windowse ..hned som to opravil ... neskor uz sa vracal s tym ze len "taku malickost" podla zakaznika je vsetko malickost..
s malickostami som zabijal poldna ...
uz fakt ze len dobry zakaznikom velmi dobrym
27. 5. 2012 22:55:17
https://webtrh.cz/diskuse/to-neco-navic-pro-klienty/#reply769144
Václav Hodek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
28. 5. 2012 15:03:34
Vždycky je hrozně důležité dělat něco navíc, ale musíte taky umět nastavit meze a nenechat se zneužívat.
Něco navíc může být i o ochotě, rychlosti, vstřícnosti, jednání a ve skutečnosti to nemusí mít žádnou přidanou hodnotu zadarmo, ale zákazník to tak bude chápat.
A také záleží na vztahu se zákazníkem. Pro spoustu zákazníků jsme udělali něco malého zadarmo, protože jsme věděli, že nadstandardní úroveň vztahů se nám vrátí v nějaké dalších objednávce nebo doporučení. To se nám většinou povedlo...
Také je důležité vnímat to, jestli něco navíc je vaše intence nebo realizace žádosti zákazníka. Občas, když něco upravíme a změna se projeví i na tom, co jsme dělali pro zákazníka, tak ho o tom informuje a pro něho je to příjemná věc navíc... Na druhou stranu přímé požadavky, že máme zadarmo něco udělat... to už je na zamyšlení a ohodnocení rozsahu práce, přístupu, atd.
28. 5. 2012 15:03:34
https://webtrh.cz/diskuse/to-neco-navic-pro-klienty/#reply769143
Tomáš Míka
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
28. 5. 2012 23:08:56
Osobními tipy nemůžu sloužit, ale kdysi mi při reklamaci notebooku (výměna hlučného větráku), mimo to přeflashovali BIOS. Drobnost, ale potěšila :-)
28. 5. 2012 23:08:56
https://webtrh.cz/diskuse/to-neco-navic-pro-klienty/#reply769142
EasySupport.cz
verified
rating uzivatele
29. 5. 2012 08:48:22
Vzhledem k tomu, že poskytujeme služby, je asi "jednodušší" poskytnout i nějakou službu zdarma navíc (právní poradenství, pomoc s legislativou, orientací ve státní správě .... no, je toho hodně a díky tomu se k nám spousta klientů vrací). Teď budeme spouštět i on-line poradenství. Ale jak píše bsteeer, i drobnost potěší. A jak píše hladamegrafikov .... je to hlavně o lidech.
29. 5. 2012 08:48:22
https://webtrh.cz/diskuse/to-neco-navic-pro-klienty/#reply769141
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit