Zadejte hledaný výraz...

Tiskové zprávy nebo přímá spolupráce?

Erika Pokorna
verified
rating uzivatele
18. 4. 2013 08:25:45
Chtěla bych se zeptat, zda rozesíláte médiím tiskové zprávy a jaký s nimi máte úspěch? Nebo popřípadě zda se Vám osvědčila jiná forma spolupráce s médii, díky za odpovědi.
18. 4. 2013 08:25:45
https://webtrh.cz/diskuse/tiskove-zpravy-nebo-prima-spoluprace/#reply892205
Michal
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
18. 4. 2013 09:07:07
Zkusim ti to popstat z pohledu provozovatele:
A) Tiskovky - za den mi prijde cca 50 tiskovych zprav, pokud nemas nejakou super novinku pripadne nevymyslis super predmet emailu, casto to ani nerokliknu, vkdyz ano, tak to rychle proletim, vlastne mnohdy ani nevim, kdo to poslal.
B) Uzka spoluprace - vim od koho, vim co a vetsinou od takove spoluprace dostanu kvalitni text, mnohdy mame nektere materialy jako prvni v CR. Hlavne je mi jednani s takovym clovekem milejsi, je to vice osobni, jsou tam uz nejake uzsi vazby apod.
Z tveho pohledu:
A) - ciste rozesilani zprav hlava nehlava je docela k nicemu, i kdyz pouzijes Protext.cz nebo jine sluzby na rozesilku. Budes jeden / jedna z tisice, pokud ti to fakticky nekdo nebude psat "bombasticky".
B) U uzsi spoluprace (varianta B), kdy znas jmeno blize redaktora, vlastnika webu (a on tebe), tak z toho muzes jenom tezit, nevyhoda je spousta prace navic pri navazovani kontaktu, vytvareni unikatniho obsahu pro kazdy web apod. Zase se ti ale postesti, ze se dostanes na nejaky web doslova zadarmo jen vymenou za obsah nebo za vyrazne nizsi castku.
18. 4. 2013 09:07:07
https://webtrh.cz/diskuse/tiskove-zpravy-nebo-prima-spoluprace/#reply892204
Petr Jeník
verified
rating uzivatele
(71 hodnocení)
18. 4. 2013 09:38:58
Jeto přesně jak píše Michal Krčmář
Tisková zpráva je naprosto k ničemu a kor když se jedná o PR a to se většinou jedná.
18. 4. 2013 09:38:58
https://webtrh.cz/diskuse/tiskove-zpravy-nebo-prima-spoluprace/#reply892203
Specimen24
verified
rating uzivatele
18. 4. 2013 10:41:53
Z času na čas odosielame vybraným mediám naše tlačové správy o novom produkte, ktorý sme zaradili do ponuky a som s tým vcelku spokojný. Správu uverejnia, trochu nám to zdvihne návštevnosť a verím, že tým spôsobom dosiahneme aj zopár konverzií. Navyše sa nám zlepšuje vzťah s mediámi a komunikujeme s nimi častejšie aj v inej súvislosti ako so samotnými tlačovými správami.
18. 4. 2013 10:41:53
https://webtrh.cz/diskuse/tiskove-zpravy-nebo-prima-spoluprace/#reply892202
Michal
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
18. 4. 2013 12:25:34
Napsal Erika Pokorná;938930
Chtěla bych se zeptat, zda rozesíláte médiím tiskové zprávy a jaký s nimi máte úspěch? Nebo popřípadě zda se Vám osvědčila jiná forma spolupráce s médii, díky za odpovědi.
Jestli chces, tak ti muzu poslat ukazky dobrych a spatnych tiskovek + vysvetleni, co tam je blbe a proc. Budu to dnes posilat lidem ze svych skoleni, tak uz me jeden clovek navic v kopii nezabije. Pokud mas zajem, posli mi prosim email pres soukromou zpravu.
18. 4. 2013 12:25:34
https://webtrh.cz/diskuse/tiskove-zpravy-nebo-prima-spoluprace/#reply892201
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
18. 4. 2013 12:48:32
Napsal Erika Pokorná;938930
Chtěla bych se zeptat, zda rozesíláte médiím tiskové zprávy a jaký s nimi máte úspěch? Nebo popřípadě zda se Vám osvědčila jiná forma spolupráce s médii, díky za odpovědi.
Tak dost záleží na tom, jestli máte něco, co lze považovat za tiskovou zprávu. PR články vám za tiskovou zprávu nevezmou. Muselo by to být fakt něco zajímavého.
Pokud se podaří najít zajímavé téma, tak jsou tiskové zprávy fajn, protože jsou levné a když se podají dobře, tak i velmi účinné
18. 4. 2013 12:48:32
https://webtrh.cz/diskuse/tiskove-zpravy-nebo-prima-spoluprace/#reply892200
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit