Zadejte hledaný výraz...

Text "neklikejte" vs. nabádání ke kliknutí

David Kohout
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
15. 2. 2009 11:13:04
Chtěl bych se zeptat, jestli AdSense bere text jako "Rozhodně neklikejte" nad reklamami jako nabádání ke kliknutí?
15. 2. 2009 11:13:04
https://webtrh.cz/diskuse/text-neklikejte-vs-nabadani-ke-kliknuti#reply235652
Jakub
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
15. 2. 2009 11:17:59
Predpokladám, že áno.
15. 2. 2009 11:17:59
https://webtrh.cz/diskuse/text-neklikejte-vs-nabadani-ke-kliknuti#reply235651
Doomm
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
16. 2. 2009 19:17:11
najistejšie je vôbec sa takýmito textami nezapodievať... neťahaj tigra za fúzy, keď nemusíš :D
16. 2. 2009 19:17:11
https://webtrh.cz/diskuse/text-neklikejte-vs-nabadani-ke-kliknuti#reply235650
Michal Urva
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
16. 2. 2009 19:41:12
Tak tak zbytocne neprovokuj. Bud tam nedaj nic..alebo maximalne nieco ako "Reklama" myslim si ze to uplne staci. A ak chces zvysit preklik pouzi nejaku "legalnejsiu" techniku.
16. 2. 2009 19:41:12
https://webtrh.cz/diskuse/text-neklikejte-vs-nabadani-ke-kliknuti#reply235649
David Kohout
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
16. 2. 2009 19:46:05
Jen me to zajimalo, ciste teoreticky, nic vic;)
16. 2. 2009 19:46:05
https://webtrh.cz/diskuse/text-neklikejte-vs-nabadani-ke-kliknuti#reply235648
Whiter
verified
rating uzivatele
(73 hodnocení)
17. 2. 2009 00:00:00
určite je to proti pravidlám.Nemal by si priamo nabádať uživateľa na žiadnu akciu s reklamou od adsense. Neklikajte je v tomto prípade tiež výzva.
17. 2. 2009 00:00:00
https://webtrh.cz/diskuse/text-neklikejte-vs-nabadani-ke-kliknuti#reply235647
vydrus
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
17. 2. 2009 20:00:08
Výzva k nekliknutí nepřímo ke kliknutí láká. Určitě jste se s něčím podobným už setkali - např. v podobě banneru. Klikli jste? :)
17. 2. 2009 20:00:08
https://webtrh.cz/diskuse/text-neklikejte-vs-nabadani-ke-kliknuti#reply235646
Leo
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
17. 2. 2009 20:33:56
Napsal vydrus;217526
Výzva k nekliknutí nepřímo ke kliknutí láká. Určitě jste se s něčím podobným už setkali - např. v podobě banneru. Klikli jste? :)
Kliknul jsem... :)
Bylo tam... NEklikej, jestli nechceš zbohatnout. Samozřejmě jsem kliknul a objevil jsem zase PPC a další reklamy s nápisem NEklikat...tentokrát zase na porno...achjo...
17. 2. 2009 20:33:56
https://webtrh.cz/diskuse/text-neklikejte-vs-nabadani-ke-kliknuti#reply235645
vydrus
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
17. 2. 2009 20:39:01
Lidi jsou prostě nekonečně zvědaví. A dá se na tom docela dobře kšeftovat.
17. 2. 2009 20:39:01
https://webtrh.cz/diskuse/text-neklikejte-vs-nabadani-ke-kliknuti#reply235644
WuShin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
24. 2. 2009 23:30:25
Shodou okolností jsem byl iniciátorem případovky přesně v tomhle tématu. S pár klienty jsme zkusili pustit na střídačku obě varianty. průměrný click rate se při variantě "neklikejte!" zvedl zhruba o 63%. Poté jsem na toto téma s klikajícími, na které jsem kampaní kontakty dostal provedl anketní průzkum - závěry, které jsme z toho vyvodili - češi si velice neradi nechávají něco přikazovat (mínus pro "klikejte" a plus pro "neklikejte"), češi nebyli zvědavější u negativní varianty. Negativní varianta "neklikejte" dále upotala člověka, který "běhal" po stránkách díky oné negaci - ten kdo dělá reklamy se soustředí na pozitivistický postoj - nepoužívat negace, napsat reklamní text a na konci výzu k akci.
24. 2. 2009 23:30:25
https://webtrh.cz/diskuse/text-neklikejte-vs-nabadani-ke-kliknuti#reply235643
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit