Zadejte hledaný výraz...

Televizní reklama ALZA versus Běžné internetové obchody

dracek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
4. 7. 2013 07:18:13
Mě osobně ty uječené reklamy od alzy jsou tak na nervy, že jsem se zařek, že už tam nic nekoupím a toho se také držím. Není to jediný obchod, kde mají haldu věcí skladem.
Reklama mi příde jako způsob jak mě jako zákazníka přesvědčit abych u nich nakoupil. A když si o mě myslí, že sem úplněj blb a nalákají mě na ty nejtrapnější marketingové šaškárny, tak né děkuji. Zbohem.
Stejně tak jako obchod XXXLutz.
I kdybych měl jet místo těhle obchodů někam 50 km, tak prostě pojedu už z principu. Mimochodem, zrovna koukám a zrovna to není marketingově nejlepší volba názvu. Google našeptávač nenapovídá slova začínající xxx :D
4. 7. 2013 07:18:13
https://webtrh.cz/diskuse/televizni-reklama-alza-versus-bezne-internetove-obchody/strana/2#reply919030
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
4. 7. 2013 07:43:12
Napsal Bíba;969202
Osobně nemám rád shopy "něco od všeho". Alza má u mě veliké +, že dnes obědnám a dnes to mám na pobočce za poloviční cenu poštovného. To je podle mě docela revoluce v nakupování po internetu. Jinak bohužel "objednej a vypadni" ... Ovšem jak psal mctrade. Začíná pomalu končit doba, kdy se 80% lidí dívá pouze na cenu zboží a kvalita je až na posledním místě. To jsem poznal právě u sluchátek. Ač před 3 lety se kupovaly nejlevnější, spíše designové sluchátka, dnes jsou objednávky na dražší, známější značky.
Ano, to je velká revoluce, ony totiž bývaly doby, kdy stačilo objednat a zboží bylo na pobočce zadarmo. Přijde mi, že Alza pochopila, že v oblasti IT nemá moc šanci konkurovat CZC a AlfaComputeru, a tak míří spíš na BFU a prodávají "od všeho trochu".
Jen mám strach, co se teď stane s Alfou, když ji koupil jeden z nejškaredějších eshopů - T.S.Bohemia.
4. 7. 2013 07:43:12
https://webtrh.cz/diskuse/televizni-reklama-alza-versus-bezne-internetove-obchody/strana/2#reply919029
avensis
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
4. 7. 2013 08:21:32
Je to kamínek do PR mozaiky, která tu sílí.
" Pouze velké e-shopy jsou spolehlívé, rychlé, bezproblémové. Malé e-shopy časem skončí nebudou stačit, konkurovat. Střední e-shopy budou pohlceny velkými."
Kampaň se z netu pousává na ostatní kanály včetně TV. Boj o zákazníka se výrazněji odehrává přes potlačení/znevažování konkurence.
4. 7. 2013 08:21:32
https://webtrh.cz/diskuse/televizni-reklama-alza-versus-bezne-internetove-obchody/strana/2#reply919028
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit