Zadejte hledaný výraz...

Telemarketing – průzkum

arabela
verified
rating uzivatele
2. 7. 2012 23:42:47
Dobrý večer,
mám otázku - takový průzkum.
Pracovala jsem vcelku úspěšně jako operátorka aktivního telemarketingu. Nyní jsem na mateřské dovolené. Myslíte že by byl zájem menších firem a živnostníků o služby telemarketingu? Např. telefonické kontaktování firem, prezentace služby, produktu, sjednání schůzky, dohodnutí obchodu atd. Prostě volání v menších objemech, kdy se nevyplatí velké call centrum.
Díky za reakce.
2. 7. 2012 23:42:47
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-pruzkum/#reply781015
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 7. 2012 00:01:36
já myslím, že určitě. to je práce, kterou totiž nikdo nechce dělat ;o))
ne opravdu si myslím, že by to mělo šanci na úspěch. dál se otevírá cesta pro marketingové agentury, které si vezmou tu tvůrčí a analytickou část a ty jim uděláš tazatele (sběr dat)
EDIT: a kdyby jsi o tom řekla ještě dalším maminkám v tvém okolí, tak by jste mohli mít celkem pěknou firmičku ;o)
EDIT2: vsadil bych si spíše na ty menší firmy, než na živnostníky
3. 7. 2012 00:01:36
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-pruzkum/#reply781014
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
4. 7. 2012 15:08:49
životaschopné to samozřejmě je, ale za jednoho předpokladu. Po dobu co budeš pracovat (volat) musíš mít zajištěno hlídání. Zájem ze strany firem určitě je. Zájem je i ze strany call center, které jsou schopny na vzdálenou práci poskytnout i techniku, aplikace a zajištěnou práci (nemusíš si ji shánět sama. Problém však většinou bývá v tom, že si matka myslí, že ona bude volat a dítě si bude hrát, ale většinou to tak není a po 14ti dnech končí, protože zjistí, že kombinace volání a hlídaní prostě není možná.
4. 7. 2012 15:08:49
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-pruzkum/#reply781013
vpixle
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
9. 7. 2012 17:06:12
Taky si mysli, ze pro spoustu malych a strednich firem by to mohla byt zajimava nabidka. Problem je, jak nejlepe nastavit rozhrani mezi firmou/tebou a zakaznikem.
Ono je to pomerne procesne slozite. Kdyby by ti nejaka firma mela zadavat podklady pro telemarketing emailem, musi s k tve odmemne pripocitat jeste plat nekoho, kdo to potom zpracuje a to uz se prestava rentovat. V idealnim pripad bys asi mela mit vzdaleny pristup k jejich CRM a volat z jejich SIP uctu. Ty swimlajny asi budou nastaveny trosicku jinak nez jak jsi byla zvykla volat pro velke firmy (musis ocekavat, ze tvoje prace bude obsahovat vic nez ten jeden krok, na ktery jsi byla zvykla), ale MSP budou stale casteji hledat lidi jako jsi ty.
No však si postav nejakou message a obvolej par firem ;))
9. 7. 2012 17:06:12
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-pruzkum/#reply781012
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 7. 2012 00:36:47
Toto uz maji velka call centra nekolik let vyresene. Tento vzdaleny model spoluprace uz funguje nekdy od 2008 kdy jsem jeste vlastnil call centrum. Pro operatora je to uplne stejne jako kdyby sedel na call centru. Na PC mu bezi aplikace pres internet a vola pres VOIP a treneri jej mohou poslouchat uplne stejne jako cloveka, ktereho maji metr od sebe. Technicky je to zmaknute, problem je vzdy v case operatora.
10. 7. 2012 00:36:47
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-pruzkum/#reply781011
vpixle
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
10. 7. 2012 10:57:56
Napsal skranc;817215
Toto uz maji velka call centra nekolik let vyresene.
No samozrejme jenze o vzdalene praci pro call centrum mluvis jenom ty. V sektoru MSP nebude nejaky dohled vubec resit, protoze bude obhospodarovat mnohem delsi segment procesu, kde lze kontrolu provest sofistikovaneji, nez "odposlechem". Pokud nechce z nejruznejsich duvodu pracovat pro "velka call centra" musi najit levne rozhrani do infrastruktury klienta (ne call centra - call centrum MSP bude ona sama). Otazka je, jestli se to da poridit za nejakou akceptovatelnou cenu (investicne) a jestli se podari udrzet transakcni naklady, aby to bylo pro klienta zajimave. Asi bych se naucil ovladat nejake stredni CRM (Dynamics), a zacal oslovovat jeho uzivatele na zaklade kontaktu od distributoru.
10. 7. 2012 10:57:56
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-pruzkum/#reply781010
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 7. 2012 11:15:57
Napsal vpixle;817300
No samozrejme jenze o vzdalene praci pro call centrum mluvis jenom ty. V sektoru MSP nebude nejaky dohled vubec resit, protoze bude obhospodarovat mnohem delsi segment procesu, kde lze kontrolu provest sofistikovaneji, nez "odposlechem". Pokud nechce z nejruznejsich duvodu pracovat pro "velka call centra" musi najit levne rozhrani do infrastruktury klienta (ne call centra - call centrum MSP bude ona sama). Otazka je, jestli se to da poridit za nejakou akceptovatelnou cenu (investicne) a jestli se podari udrzet transakcni naklady, aby to bylo pro klienta zajimave. Asi bych se naucil ovladat nejake stredni CRM (Dynamics), a zacal oslovovat jeho uzivatele na zaklade kontaktu od distributoru.
Taky si rýpnu ;o) Ona tady dělá opravdu minicallcentrum, které bude mít výhodu zejména ve velmi osobním přístupu, což velké callcentrum nikdy mít nebude, protože jedou na kvanta. Navíc se u nich větší měrou projevuje klesající mezní užitek. Předností jejich služeb by mohla být právě ta osobitost, která je předurčená jak k precizním kvantitativním, tak kvalitativním průzkumům pro malé vzorky dat, určené pro malé firmy nebo malé agentury, které mají po krk různých business procesů ve velkém callcentru (je jasné, že to tak ve velkém callcentru být musí, jinak by to nešlo organizovat)
Podle mě, i kdyby arabela dala dohromady 2-4 maminky, tak by vystačili s VPS serverem, na kterém poběží CRM např. sugarCRM pro službu akvizic nových zákazníků (v CRM lze vytvářet cílové skupiny, třídit ty, kteří nereagovali, oddělovat cílové subjekty podle zákazníků apod.), dále by tam měla Asterisk (bezproblémové dokladování kam volala i kvalita hovorů), dále bych tam dal limesurvey, do kterého by mohli řešitelé zadávat nebo importovat průzkumy trhu, arabela a její kolegyně by to jen posbírali a opět data vyexportovali pro další zpracování (XLS, Statistica, IBM SPSS)
10. 7. 2012 11:15:57
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-pruzkum/#reply781009
vpixle
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
10. 7. 2012 13:09:32
Napsal Bedříšek;817306
Podle mě, i kdyby arabela dala dohromady 2-4 maminky, tak by vystačili s VPS serverem, na kterém poběží CRM např. sugarCRM pro službu akvizic nových zákazníků
Jasne pokud by cilila na uplne male firmy, muze vytvorit vlastni infrastrukturu a prodavat "Process jako sluzbu" (vcetne toho CRM), jenze se to (a obecne cokoliv) tehle klientele pomerne slozite prodava. U mikroskopicke klientely, ktera nema zavedene ty nejzakladnejsi procesy nepochodis.
Proto ta myslenka s Dynamixem, ktery trosku definuje a predznamenava velikost a maturitu firmy a k tem datum se na rozdil od OSS dostanes.
10. 7. 2012 13:09:32
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-pruzkum/#reply781008
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 7. 2012 13:41:41
Napsal vpixle;817338
Jasne pokud by cilila na uplne male firmy, muze vytvorit vlastni infrastrukturu a prodavat "Process jako sluzbu" (vcetne toho CRM), jenze se to (a obecne cokoliv) tehle klientele pomerne slozite prodava. U mikroskopicke klientely, ktera nema zavedene ty nejzakladnejsi procesy nepochodis.
Proto ta myslenka s Dynamixem, ktery trosku definuje a predznamenava velikost a maturitu firmy a k tem datum se na rozdil od OSS dostanes.
Já myslím, že to vidíš moc businessově ;o) za jiných okolností bych souhlasil, ale arabela by chtěla dělat činnost, kterou dělala v předchozím zaměstnání a sama říkala, že by to chtěla dělat sama a z domu, ne jako bokovku pro velké call centrum. A za těchto podmínek bych také ten její business stavěl. Zákazníci budou firmy 25-50lidí, které potřebují předat část nebo zcela akviziční telefonáty outsourcingu v podobě vlastního definovaného business procesu. Tedy ona nebude v roli řešitele, ale jen vykonavatele a takto bude také službu nabízet. Dále to mohou být agentury, které jsou řešiteli průzkumu trhu, ale již nejsou tazateli. Zde by opět mohla arabela být pouhým tazatelem, nikoliv řešitelem. To co popisuješ Ty vyžaduje vyšší investice a to znamená, že se očekává i přiměřený obrat. To by ovšem znamenalo zaměstnat okamžitě např. 10-20 zaměstnanců, což už by začalo postrádat to kouzlo objednat si jen hrubou práci (v call centru obvykle budou tvůj problém analyzovat, pak budou personál školit, pak budou hodnotit kvalitu). Jsou ale firmy, které potřebují jen data. Nic jiného. V podstatě se ona pronajme na krátký čas do jiné firmy jako zaměstnanec, který dostane úkol posbírat data nebo zatelefonovat na určená čísla s určitým cílem.
10. 7. 2012 13:41:41
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-pruzkum/#reply781007
arabela
verified
rating uzivatele
10. 7. 2012 14:21:31
Pánové, děkuji vám všem za reakce!
Přestože leckteré zde uvedené výrazy vidím poprvé :-).
Jednu "vedlejšku" už mám, zatím vystačím s exl. tabulkou a mobilním telefonem.
A uvidíme, třeba jednou tady budu žádat o super CRM a 6 zaměstnanců k tomu :-).
Díky
10. 7. 2012 14:21:31
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-pruzkum/#reply781006
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit