Zadejte hledaný výraz...

Telemarketing – odstrašující případ

Taky se setkáváte s různými nabídkami po telefonu? Nemůžu se nepodělit o nabídku, kterou jsem dostal před několika málo minutami.
(pokud to byl někdo z webtržníků tak by se měl nechat proškolit)
Objevil jsem zmeškaný hovor, volám zpět...
On: "Prosím?"
Já: "Dobrý den jsem ten a ten a měl jsem zmeškaný hovor z tohoto čísla."
On: "ehmm mmmm kdo jste? aha to Vám volal asi kolega, zavolá Vám zpět."
Já: "A kdo jste prosím, jaká firma? Čím se zabýváte?"
On: Něco zadrmolil nechytnul jsem složitý název ani jméno. Co si ale pamatuju bylo naprosto neprofesionální "všechno kolem internetu a tak".
Zavěsili jsme. Tipnul bych to na 18-20ti letého hocha s neskutečně nesmělým hlasem, který se neustále zakoktával a mluvil extrémně tiše a nesrozumitelně. To že jsme zavěsili pro něj byla absolutní výhra, protože jeho pot kapal až ke mě na stůl.
Za chvilku volá kolega (podle hlasu zřejmě dvojče).
On(stejně nesměle a koktavě): "Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda-li jste spokojen se svou internetovou prezentací, zabýváme se tvorbou internetových prezentací a stránek (něco v tom smyslu).
Já: "Jakou prezentaci máte na mysli?"
On: "No Vaši prezentaci na internetu."
Já: "Mám jich více."
On: "No tu o prodeji aut."
Já: "Ano jde o MFA + když někdo náhodou něco potřebuje, zařídíme. Pokud máte na mysli SEO a podobně tak děkuji nemám zájem."
On (nesměle a koktavě): "Takže myslíte že by to u Vás nemělo smysl."
Já: "Asi ne děkuji a ještě jednou co jste za firma?."
On: Rychle zase něco zahuhňal nevím vůbec nic.
------------------------
Tak tomu říkám vyhozené peníze za telefon, když už někdo nabízí služby prostřednictvím telefonu tak by měl určitě splnit aspoň tyto základy:
- NEHUHŇAT A VYSLOVOVAT SPRÁVNĚ (ASPOŇ JMÉNO FIRMY!)
- DODRŽOVAT ZÁSADY SLUŠNÉHO CHOVÁNÍ
- MLUVIT JISTĚ A POMALU
- KDYŽ NEUMÍM MLUVIT ZPATRA TAK TO RADĚJI ČTU
- NEVOLÁM VE 12:00 (oběd)
- MUSÍM BUDIT DOJEM ŽE SE USMÍVÁM NE ŽE SE ROZBREČÍM
- NEPRODÁVÁM !!!
Pokud by jste měli zájem o školení správného telemarketingu, obchodních dovedností, manažerských dovedností, coachingu, asertivity a dalších dovedností k nezaplacení stačí mě kontaktovat třeba přes PM.
- reference:
10 let zkušeností s tréninkem obchodních a manažerských dovedností
(Coca-Cola - 6 let, Kofola - 4 roky, management včetně generálního ředitele, a další firmy a jednotliví manažeři, kteří to chtějí někam dotáhnout a nepůsobit jako by kopali oblastní přebor)
16. 6. 2009 12:32:11
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-odstrasujici-pripad#reply321753
meill.eur
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
16. 6. 2009 12:43:58
Ja uz tyhle hovory "sproste" pokladam bez jakehokoliv slova. "Zname" reklamni cisla a skryte cisla zasadne nezvedam
16. 6. 2009 12:43:58
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-odstrasujici-pripad#reply321752
Milo
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 6. 2009 13:04:39
ano, takový skoro stejný telefonát jsem také měl.
zavolal jednou, řekl jsem že nemám určitě zájem /zasmál jsem se :)/
zavolal po druhý a byl tak otravný a nepoučitelný že sem ho musel poslat do p----e, no a pak už nezavolal :)
podle mě je to nějaký amatér co to zkouší.
16. 6. 2009 13:04:39
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-odstrasujici-pripad#reply321751
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
16. 6. 2009 13:08:44
Napsal TomPro;305907
Tak tomu říkám vyhozené peníze za telefon
telefon na pevnou linku uz dnes nic nestoji
a to nemluvim jenom o cesku
cas stoji penize
a to hlavne cas obeti
16. 6. 2009 13:08:44
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-odstrasujici-pripad#reply321750
Domain:
Volali z mobilu t-mobile na muj O2 ve spicce to neco stoji, byli to urcite nejaci studentici, takze s takovou budou jen zivit mobilniho operatora.
Muj cas cca 1 min neni az zas tak drahy, ale kolik casu to bude trvat jim, nez zjisti ze takhle ulovi leda stejne ukoktaneho melancholika, ktery si s nimi bude pouze pul hodiny povidat a stejne nic neobjedna.
16. 6. 2009 13:50:18
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-odstrasujici-pripad#reply321749
WuShin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
21. 6. 2009 20:55:09
Z principu běhu věcí tě při prodeji po telefonu jiné reakce nepotkají. Veškerá call centra totiž fungují na lowcost pracovní síle. Naberou studenta, ten odkoktá pár prodejů za 60kč/h a za 3 měšíce odchází. Případně jsou to maminy po mateřské, které jsou rády, že si po delší komunikační pauze popovídají.
Ještě vznikají "elitní" teamy. Ty se soustředí na drahé produkty, jako podnikatelské úvěry aj. Tam už je to o něco lepší, ale stejně bída, monkeys...
Praxe z inside pozice v zřejmě největším call centru v ČR...
Napsal TomPro;305907
Taky se setkáváte s různými nabídkami po telefonu? Nemůžu se nepodělit o nabídku, kterou jsem dostal před několika málo minutami.
(pokud to byl někdo z webtržníků tak by se měl nechat proškolit)...
21. 6. 2009 20:55:09
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-odstrasujici-pripad#reply321748
Václav Hodek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
22. 6. 2009 01:00:28
Napsal TomPro;305907
- KDYŽ NEUMÍM MLUVIT ZPATRA TAK TO RADĚJI ČTU
- NEVOLÁM VE 12:00 (oběd)
Nikdy nečíst! Zažil jsem to na vlastní no asi ucho a je to hrůza. To je lepší nejistý hlas než když ti někdo čte něco jako pohádku a hlavně to nemá smysl, protože prvním nestandardním dotazem končíš.
S tím obědem... jak kdo. Kdy voláš někomu kdo chodí do práce na 10, tak ten si nedovolí jít ve 12 na oběd a jde v 13, v 14.
22. 6. 2009 01:00:28
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-odstrasujici-pripad#reply321747
Vaclav.Hodek: telefonistky mají čtecí zařízení, ve kterém odklikávají klientovy námitky na které jim zařízení ihned zobrazí vhodnou odpověď. Pokud někdo nemá takový program určitě by si to měl napsat na papír se všemi možnými námitkami a důkladně promyslet jaké odpovědi zvolit.
Námitka: Nemám čas! Odpověď: Rozumím Vám taky bojuju často s časem, hodil by se Vám lépe konec tohoto týdne nebo začátek příštího? Je pro Vás výhodnější dopoledne nebo odpoledne?
Je to o tréninku a empatii, na každého neplatí ani to co nabídne ten nejlepší program, potom už je to o kvalitě telemarketera a schopnostech improvizace, hlavně když dostane neobvyklou námitku. Proto je dobré probrat např. na školení při brainstormingu všemožné i na první pohled směšné námitky. Můžou se v budoucnu hodit.
S tím obědem je to individuální to uznávám, tam je dobré posoudit nebo ještě lépe ověřit si kdy většinou chodí daná osoba na oběd, nepodcenit přípravu.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 08:25 ----------
WuShin: jaké je největší call centrum? :)
22. 6. 2009 08:23:45
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-odstrasujici-pripad#reply321746
Václav Hodek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
22. 6. 2009 09:51:12
Já samozřejmě nemyslel profi telefonistky :), ale právě ten případ těch "nesmělých" kluků. Ono když něco čteš a nejsi zvyklej, tak to je hodně poznat v tónu hlasu a bez toho programu by pak mohlo trvat než najdeš vhodnou odpověď. Ten případ, co se stal mě, tam byl asi připravenej kousek na papíře jako takovej úvod a ten zněl naprosto jinak, než když jsem se pak zeptal na něco.
Nedávno jsem četl článek o ztrácení času a peněz na neperspektivních leadech, ale tohle je ještě horší.
Napsal TomPro;308865
Vaclav.Hodek: telefonistky mají čtecí zařízení, ve kterém odklikávají klientovy námitky na které jim zařízení ihned zobrazí vhodnou odpověď. Pokud někdo nemá takový program určitě by si to měl napsat na papír se všemi možnými námitkami a důkladně promyslet jaké odpovědi zvolit.
Námitka: Nemám čas! Odpověď: Rozumím Vám taky bojuju často s časem, hodil by se Vám lépe konec tohoto týdne nebo začátek příštího? Je pro Vás výhodnější dopoledne nebo odpoledne?
Je to o tréninku a empatii, na každého neplatí ani to co nabídne ten nejlepší program, potom už je to o kvalitě telemarketera a schopnostech improvizace, hlavně když dostane neobvyklou námitku. Proto je dobré probrat např. na školení při brainstormingu všemožné i na první pohled směšné námitky. Můžou se v budoucnu hodit.
S tím obědem je to individuální to uznávám, tam je dobré posoudit nebo ještě lépe ověřit si kdy většinou chodí daná osoba na oběd, nepodcenit přípravu.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 08:25 ----------
WuShin: jaké je největší call centrum? :)
22. 6. 2009 09:51:12
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-odstrasujici-pripad#reply321745
LukasP
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
22. 6. 2009 18:37:30
Nedá mi to nepřišpět i tím co se stalo dnes a v pátek mě.
Volá mi číslo každou hodinu, v pátek 4x, v pondělí tedy dnes 4x. Vždy +/- 1 hodina mezi sebou prodleva. (nejspíše nějaký automat) Cizí čísla nezvedám, ale bylo mi to ále divné, tak jsem to hodil do googlu, co je to za číslo jestli něco vyjede a světe div se.
Telefonní číslo: +420234600582 které mi volá je provařené (stačí takto zadat do googlu), bohužel nevím jak se toho zbavit, vzhledem k tomu že mě to volá každé dopoledne (zatím tedy pouze dva dny ale čekám i zítřek) a celkem to otravuje. Dá se to někam nahlásit či něco podobného?
Jinak číslo patří právě nějaké Telemarketing Praha či co, dál jsem to nečetl pač toto mě absolutně stačí v tom abych to dál nezvedal.
22. 6. 2009 18:37:30
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-odstrasujici-pripad#reply321744
Napsal LukasP;309186
Nedá mi to nepřišpět i tím co se stalo dnes a v pátek mě.
Volá mi číslo každou hodinu, v pátek 4x, v pondělí tedy dnes 4x. Vždy +/- 1 hodina mezi sebou prodleva. (nejspíše nějaký automat) Cizí čísla nezvedám, ale bylo mi to ále divné, tak jsem to hodil do googlu, co je to za číslo jestli něco vyjede a světe div se. ...
Tak to zvedni a nech ležet na stole ;-)
22. 6. 2009 19:05:42
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-odstrasujici-pripad#reply321743
WuShin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
22. 6. 2009 19:23:36
Co do počtu operátoru Mediaservis, rsp. než jsem ztratil kontakt s oborem (cca. 1,5 roku zpět), největší byl.
Napsal TomPro;308865
WuShin: jaké je největší call centrum? :)
22. 6. 2009 19:23:36
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-odstrasujici-pripad#reply321742
Napsal LukasP;309186
Nedá mi to nepřišpět i tím co se stalo dnes a v pátek mě.
Volá mi číslo každou hodinu, v pátek 4x, v pondělí tedy dnes 4x. Vždy +/- 1 hodina mezi sebou prodleva. (nejspíše nějaký automat) Cizí čísla nezvedám, ale bylo mi to ále divné, tak jsem to hodil do googlu, co je to za číslo jestli něco vyjede a světe div se.
Telefonní číslo: +420234600582 které mi volá je provařené (stačí takto zadat do googlu), bohužel nevím jak se toho zbavit, vzhledem k tomu že mě to volá každé dopoledne (zatím tedy pouze dva dny ale čekám i zítřek) a celkem to otravuje. Dá se to někam nahlásit či něco podobného?
Jinak číslo patří právě nějaké Telemarketing Praha či co, dál jsem to nečetl pač toto mě absolutně stačí v tom abych to dál nezvedal.
včera mě také začalo"prozvánět" uplně stejné číslo,než doběhnu k tel.,tak to zavěsí!!!opakuje se to cca každou hodinu!!!
14. 8. 2009 05:15:47
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-odstrasujici-pripad#reply321741
Michal
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
14. 8. 2009 12:54:18
Davajte si bacha, na SR sa uz prevalilo ze ked tam zavolate tak Vam to stahuje peniazky. neodporucam volat naspat, moze to byt to iste
14. 8. 2009 12:54:18
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-odstrasujici-pripad#reply321740
Diky za varovani, lidi se dnes zivi ruzne :)
14. 8. 2009 14:53:28
https://webtrh.cz/diskuse/telemarketing-odstrasujici-pripad#reply321739
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit