Zadejte hledaný výraz...

Telefonický kontakt v e-shopu

Honza Vorel
verified
rating uzivatele
18. 3. 2013 13:26:28
Již delší dobu uvažuji o tom, že nebudeme uvádět v e-shopu telefonický kontakt. Bojím se ale toho, že obchod se stane pro zákazníky nedůvěryhodným.
Asi 4 měsíce si zaznamenáváme jaký přínos pro prodej měly telefonické hovory, jeden zaměstnanec s nimi stráví denně 1 až dvě hodiny a jsou to většinou hovory "o ničem" , prodej na základě těchto hovorů je minimální.
Má někdo zkušenost s provozováním e-shopu bez telefonického kontaktu?
Moje představa je taková, že v kontaktech by bylo uvedeno, že stávající zákazník (tedy ten, který už u nás nakoupil), najde v případě potřeby telefonický kontakt na faktuře.
Otázka tedy zní: Neutrpí důvěryhodnost e-shopu bez telefonního čísla?
O pokles prodeje mně nejde, prodej je jak jsem psal po telefonických hovorech minimální a klidně ho oželíme.
18. 3. 2013 13:26:28
https://webtrh.cz/diskuse/telefonicky-kontakt-v-e-shopu#reply879466
na měsíc to dejte pryč a vyhodnoťte si to, u každého sortimentu to bude jinak.
edit: a nebo si udělat A/B testování : o).
18. 3. 2013 13:36:53
https://webtrh.cz/diskuse/telefonicky-kontakt-v-e-shopu#reply879465
Jen tu napíšu můj názor: Vyjmout z kontaktů na eshopu telefonický kontakt je chyba. Někteří klienti prostě chtějí nakoupit hned, a chtějí svůj případný nákup konzultovat. Pokud tel. hovory nějaký zaměstnanec tráví 1-2h denně a to bez efektu, myslím si, že první co bych zkusil je, směřovat ty hovory na jiného zaměstnance, který bude umět v tom telefonu více prodat, nebo vyškolit tohoto daného, tak lépe prodávat, když už ten klient volá, vytváří akci, která se nezahazuje.
18. 3. 2013 13:56:10
https://webtrh.cz/diskuse/telefonicky-kontakt-v-e-shopu#reply879464
hp
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 3. 2013 14:01:59
Ja by som v ziadnom pripade na e-shope bez zakladnych informacii ako su adresa firmy, IC, email a telefon rozhodne nenakupoval. Pre mna to ako pre zakaznika znamena ze prevadzkovatel sa snazi nieco skryt a nevzbudzuje to vo mne doveru.
Odstrante to na mesiac a uvidite ako sa to prejavi na predajoch. Existujuci zakaznici si to pravdepodobne ani nevsimnu.
18. 3. 2013 14:01:59
https://webtrh.cz/diskuse/telefonicky-kontakt-v-e-shopu#reply879463
Honza Vorel
verified
rating uzivatele
18. 3. 2013 14:06:22
Tak já to upřesním.
Pokud volá zákazník, který chce nakoupit, tak téměř vždy nakoupí, v tom není problém.
Problém je že většina volajících bud ihned po objednávce telefonuje, kdy že jim zboží dorazí nebo už nakoupili jinde, nejsou schopni zařízení zprovoznit, najdou na internetu, že jsme v oboru odborníci a místo aby se ptali svého prodejce, zdržují nás.
18. 3. 2013 14:06:22
https://webtrh.cz/diskuse/telefonicky-kontakt-v-e-shopu#reply879462
Filip Mírek
verified
rating uzivatele
18. 3. 2013 14:16:42
Osobně já také e-shop bez telefonického kontaktu považuji za nedůvěryhodný. Asi každý věnuje nějaký čas zákazníkům z kterých není žádný zisk. Mám také relativně mnoho telefonátů, kdy zákazník volá, že si s něčím neví rady, případně zjišťuje pouze možnosti a ceny. Věnuji se jim a nikdy neřeknu ne.
Spíš bych se zamyslel nad tím, jak vést telefonní hovory. Například pokud se zkraje rozhovoru dozvím, že se zákazník ptá na technické věci zakoupené jinde, odkážu ho na prodejce a mám za 20 vteřin hovor vyřízený.
18. 3. 2013 14:16:42
https://webtrh.cz/diskuse/telefonicky-kontakt-v-e-shopu#reply879461
NV
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 3. 2013 16:21:48
ačkoliv provozuji několik e-shopů, tak vždy objednávám u jiných po telefonu. Beru to jako test a školení zároveň, jak se kdo chová, co nabídne a jaké mají postupy. Baví mne to víc než vypsat objednávku.
Nám taky zvoní telefon teméř neustále a objednávka je tak z každého 10 hovoru.
18. 3. 2013 16:21:48
https://webtrh.cz/diskuse/telefonicky-kontakt-v-e-shopu#reply879460
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
18. 3. 2013 16:40:19
Přes telefon jsem měl za minulej týden 90% obratu... ne že by volalo tolik 90% lidi, ale volali ti co chtěli objednat hodnotnějši objednávky.
Mě se ten čas vyplatil. A že občas zavolá důchodce a chce informace ohledně nějakého levného zboží... nedá se nic dělat, pomůžu jak mohu a oni se potom rádi vracejí i třeba pro větší objednávky.
18. 3. 2013 16:40:19
https://webtrh.cz/diskuse/telefonicky-kontakt-v-e-shopu#reply879459
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit