Zadejte hledaný výraz...

Tele 3 support

Rozpravky si precitaj inde.
Mal som hosting nastaveny na platby kazde 2 mesiace + k tomu som pripocital ceny domen.
Myslim ze tu ale nechapete moj zamer. Vy tvrdite ze nie som zakaznik a nemam dostavat podporu ako ostatni platiaci. Ja tvrdim opak. Ale to by som chcel fakt asi moc, dostat to co ponukaju.
Nikto im nekazal ten FREE hosting ponukat, ja som hladal dobre ceny / dobry hosting. Nasiel som zadarmo ale bolo mi to podozrive, a ukazalo sa ze opravnene...
9. 9. 2010 20:44:56
https://webtrh.cz/diskuse/tele-3-support/strana/2#reply555146
soudruh
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
9. 9. 2010 21:05:57
Napsal Genezis.eu;566965
Ale to by som chcel fakt asi moc, dostat to co ponukaju.
Nikto im nekazal ten FREE hosting ponukat, ja som hladal dobre ceny / dobry hosting. Nasiel som zadarmo ale bolo mi to podozrive, a ukazalo sa ze opravnene...
tak ted opravdu nevim - pokud jste chtel zmenit tarif, stacilo napsat - pouzil jste tlacitko na "zadost o zvyseni kapacity"
- u programu ZDARMA a obdrzel jste dvojnasobek
chapu, ze to neni nic extra, ale stale BEZ DOPLATKU
ano, mohl na to nekdo z kolegu zaslat info, ze bylo navyseno - ale po prihlaseni v menu webhosting vidite stavajici kapacitu
a volat k pridane sluzbe zdarma - ze bylo realizovano - bohuzel opravdu nebudeme
---
spis zkuste obhajit Vase tvrzeni, ze jste NEOBDRZEL co NABIZIME - takze prosim, CO konkretne z nasi nabidky nefungovalo ?
9. 9. 2010 21:05:57
https://webtrh.cz/diskuse/tele-3-support/strana/2#reply555145
Prva a hlavna vec preco som zalozil toto vlakno bola ta, ze som cakal 48 hodin na odpoved ohladom dotazu pri mazani domen. To ohladom navysenia kapacity mi nezalezalo ani nezalezi.
Ostatne keci co sa tu pisu je uz len o zmysle toho ci som zakaznik alebo nie, a ci mam rovnake pravo na poskytnutie supportu ako platiaci zakaznici. To je vsetko.
To co som nedostal je kvalitny support, nie 20MB priestoru naviac, ved to je smiesne. Myslim ze to je uz zbytocne cele riesit, jednoducho prvy pristup ma presvedcil a tym to konci. Chapem ze mozete mat firemnu politku taku, ze neplatiaci zakaznik = ziadny zakaznik. Respektujem.
Toto uz ale neriesim s TELE3. Co sa tu nadalej riesi je toto:
Napsal Whispere;566926
Ty nejsi jejich zákazník, nic jsi jim neplatil
Dakujem za nazory. Koncim.
9. 9. 2010 21:12:28
https://webtrh.cz/diskuse/tele-3-support/strana/2#reply555144
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit