Zadejte hledaný výraz...

Tajná analýza trhu

Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
5. 10. 2011 18:53:18
Mám produkt, který je jedinečný, na trhu první a zcela nový. Je určen a má hodnotu pouze pro konkrétní cílovou skupinu, nikoliv pro všechny.
Jakým způsobem se potom dělá analýza trhu a průzkum veřejného mínění o výrobku, když ho kvůli konkurenci nemohu prozradit? Toto už předemnou řešily tisíce lidí a já se ptám jak.
Děkuju za odpovědi
5. 10. 2011 18:53:18
https://webtrh.cz/diskuse/tajna-analyza-trhu/#reply684156
Petr Jeník
verified
rating uzivatele
(71 hodnocení)
5. 10. 2011 18:56:31
Je to možná hloupý dotaz, ale jak jste zjistil, že je to super produkt, když nemáte analýzu trhu ani neznáte veřejné mínění?
5. 10. 2011 18:56:31
https://webtrh.cz/diskuse/tajna-analyza-trhu/#reply684155
sh
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
5. 10. 2011 18:59:33
ty jsi taky neznalec.. přece z EZO.TV! :)
5. 10. 2011 18:59:33
https://webtrh.cz/diskuse/tajna-analyza-trhu/#reply684154
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
5. 10. 2011 19:05:53
Vycházím z menšiny a potřebuji názor více lidí. Výrobek jsem začal prodávat před 4 měsíci a setkal jsem se s úspěchem. Byl ale zaměřen na malou cílovou skupinu. Teď se chystám zaměřit se se stejným nápadem přispůsobeným na jinou a větší cílovou skupinu, což se od prvotního konceptu výrazně odlišuje a mohlo by to i přilákat konkurenci.
5. 10. 2011 19:05:53
https://webtrh.cz/diskuse/tajna-analyza-trhu/#reply684153
je uplne jedno zda to utajite nebo ne. rozhodujici pro uspech na trhu bude to, zda budete pote, co to spustite schopen rychle vznikle konkurenci konkurovat. Samotny start vam nic nezaruci, jen procisti cestu ostatnim. jakmile to bude mit byt nepatrny uspech, okamzite prijde konkurence, poucena z vasich nezdaru a chyb, finacne zajistenejsi, promyslenejsi, doplnenenjsi a zvalcuje vas tak jako tak.
Nicmene jelikoz je to tak desne tajne, tak nejde ani poradit jakym smerem jit onim pruzkumem trhu. Nikdo zdejsi (omlouvam se vsem) vam ale neporadi sofistikovany postup pro opravdu kvalitni pruzkum trhu, ktery by za neco stal. Jsou na to specializovane postupy, ktere na 99,9% nezvladnete. Dotaznik na ulici, dotaznik na webu apod. to opravdu neni to prave orechove. Tudiz ja bych vam doporucil kvalitni firmu, ktera se pruzkumy zaobira a dostanete to, co hledate a nebudete se muset bat odhaleni.
5. 10. 2011 19:11:23
https://webtrh.cz/diskuse/tajna-analyza-trhu/#reply684152
Darebak
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
5. 10. 2011 19:51:45
Co zkusit zaregistrovat užitný vzor ?
5. 10. 2011 19:51:45
https://webtrh.cz/diskuse/tajna-analyza-trhu/#reply684151
RE: Darebak
To by šlo, ale co ty víš, třeba je to tajné jako Coca-Cola, přeci to Comanch neprozdradí ;-)
Btw. taky mám ultra tajný produkt, zatím je ve vývoji, ale do pár měsíců s ním půjdu na trh.
5. 10. 2011 19:58:44
https://webtrh.cz/diskuse/tajna-analyza-trhu/#reply684150
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
5. 10. 2011 20:01:30
To ze vznikne konkurenica je len dobre. Hlavne je ze TY si bol PRVY. Vobec sa neboj prezentovat sa verejne(nemyslim tu).
5. 10. 2011 20:01:30
https://webtrh.cz/diskuse/tajna-analyza-trhu/#reply684149
Napsal node;708850
To ze vznikne konkurenica je len dobre. Hlavne je ze TY si bol PRVY. Vobec sa neboj prezentovat sa verejne(nemyslim tu).
a v cem je dobry byt prvni, kdyz uspech slizne treba ten druhy, paty, desaty?
5. 10. 2011 20:18:47
https://webtrh.cz/diskuse/tajna-analyza-trhu/#reply684148
Stepan L.
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
5. 10. 2011 20:48:33
Nezáleží na tom být první, to už není pravda :)) ale určitě jako první prorazit na trh (mít výhradní zastoupení) a oslovit co nejvíce lidí + následná expanze do zahraničí
V čem ti je že budeš např. jako první v ČR dovážet exotický ovoce, budeš vydělávat ale potom přijde velká firma která ovoce masově rozšíří a tebe zlikviduje
5. 10. 2011 20:48:33
https://webtrh.cz/diskuse/tajna-analyza-trhu/#reply684147
phys0c
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
5. 10. 2011 20:57:54
myslim ze dolezitejsie je byt najlepsi a nie prvy
5. 10. 2011 20:57:54
https://webtrh.cz/diskuse/tajna-analyza-trhu/#reply684146
unlucky
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
5. 10. 2011 21:15:48
byt prvni znamena vyhodu. Pokud druhy prevalcuje prvniho, tak je proste lepsi ...
5. 10. 2011 21:15:48
https://webtrh.cz/diskuse/tajna-analyza-trhu/#reply684145
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
5. 10. 2011 21:26:56
Užitný vzor nebo patent - to mi příjde příliš přehnané. Nejde vůbec o žádnou senzaci, ale to co jsem napsal v úvodu "je jedinečný, na trhu první a zcela nový", za tím si stojím. Vám by produkt přišel možná bezcenný, ale cílové skupině ve které se pohybuji už 6 let se bude líbit.
5. 10. 2011 21:26:56
https://webtrh.cz/diskuse/tajna-analyza-trhu/#reply684144
Darebak
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
5. 10. 2011 22:41:45
Mohu se zeptat o jakou cílovou skupinu jde ? klidně P.M
5. 10. 2011 22:41:45
https://webtrh.cz/diskuse/tajna-analyza-trhu/#reply684143
xunil
verified
rating uzivatele
6. 10. 2011 11:52:53
Mate jedinecny produkt /sluzbu. To jeste vubec nic neznamena. Zacina faze kde se ukazou schopnosti podnikatele. Kdyz je nekdo prvni ma tu moznost nastavit latku a konkurenci postavit do role napodobenin.
Predstava ze jste prvni je asi lehce "vzrusujici" ale jako na sportovnim hristi - skacete do pisku jako prvni a ti druzi se budou snazit prekonat. Uspech neni v poradi ale v provedeni a vysledku.
6. 10. 2011 11:52:53
https://webtrh.cz/diskuse/tajna-analyza-trhu/#reply684142
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit