Zadejte hledaný výraz...

Systém pro správu emailů

Pěkný den,
znáte nějaký systém, který je možné využít tak, aby se k jednomu mailovému účtu mohlo přihlašovat více uživatelů nezávisle na sobě, přidělovat si emaily a tyto pak vyřizovat?
Známe to např. při odeslání emailu do nějaké společnosti, přijde potvrzovací email, následně je email k někomu přiřazen a tento člověk jej dále vyřizuje.
Děkuji.
8. 5. 2012 11:08:13
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-emailu/#reply762742
vmoutvic
verified
rating uzivatele
8. 5. 2012 11:21:22
Zkusil bych se zamyslet trochu jinak. Existují systémy na správu a sledování řešení úkolů. Zavedl bych ve firmě nějaký takový systém a takto došlé emaily bych do něj "překlápěl" jako úkoly. Ty se pak přiřazují různým pracovníkům, sdílejí, dále dělí apod. Je to lepší než to co popisujete, kdy je chod firmy řešen emaily. To časem vede k nutnému zahlcení emaily a ztrátě přehledu. Navíc mnohé z těch úkolových systémů umožňují přístup externím klientům pro zadání úkolu a možnost sledování jeho stavu. Naučil bych klienty spíše na práci s tímto systémem. Je to výrazně lepší a přehlednější pro všechny. Na ty nové klienty pak stačí "sekretářka" která jejich email "překlopí" právě do toho úkolu.
8. 5. 2012 11:21:22
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-emailu/#reply762741
Záleží, co přesně je potřeba řešit - spolupráce v týmu a nebo sledování požadavků zákazníka?
Několik tipů:
Feng Office Community Edition - http://www.fengoffice.com/web/community/downloads.php
RT: Request Tracker - http://bestpractical.com/rt/
HelpDesk Kayako - http://www.kayako.com/
8. 5. 2012 12:16:19
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-emailu/#reply762740
Děkuji za tipy.
Feng Office úspěšně používáme pro managing úkolů, správu dokumentů atd., ale jako emailová komponenta nám absolutně nevyhovuje.
Pro správu emailů by se nám hodila nějaká aplikace, která sdružuje emailové účty, které mohou být prohlíženy více osobami. Očekával bych, že aplikace bude umět přiřazovat např. statusy jednotlivých emailů, štítky, přiřazení člověku který jej vyřídí atd - něco interaktivního.
Občas nemám časový prostor reagovat na příchozí emaily sám, proto bych byl rád, pokud by uspokojivou odpověď mohli klientovi poskytnout i jiní kolegové.
8. 5. 2012 12:35:23
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-emailu/#reply762739
Přidám další často používané alternativy:
OTRS, Open Source Ticket Request System - http://www.otrs.com/en/
osTicket - http://www.osticket.com/
8. 5. 2012 12:47:03
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-emailu/#reply762738
Ale to je správa helpdesk tiketů, nikoliv emailových schránek.
8. 5. 2012 12:54:35
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-emailu/#reply762737
Ano,
e-mailové zprávy jsou přebírány do systému a jsou z nich zakládány tickety.
Každý ticket má svou historii, frontu, majitele, ...
Jinak shared IMAP folders
8. 5. 2012 13:28:55
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-emailu/#reply762736
OTRS vypadá velmi dobře. Dá se to nainstalovat na vlastní hosting?
8. 5. 2012 14:03:41
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-emailu/#reply762735
http://doc.otrs.org/3.1/en/html/software-requirements.html
8. 5. 2012 14:10:17
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-emailu/#reply762734
Příliš složité.
---------- Příspěvek doplněn 08.05.2012 v 19:43 ----------
Něco jednoduššího na instalaci neexistuje?
8. 5. 2012 14:16:42
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-spravu-emailu/#reply762733
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit