Zadejte hledaný výraz...

Systém pro řízení projektů + uživatelská sekce

Ondřej Váško
verified
rating uzivatele
19. 7. 2019 09:23:37
Ahoj,
v práci teď dlouhodobě řešíme problém jak nejlépe plánovat práci uvnitř firmy a vyřešit uživatelskou sekci pro klienty. Vím, že tyto dvě věci jsou jablka a hrušky, ale možná někdo řešit něco podobného.
Firma má cca 15 zaměstnanců a potřebujeme mít přehled nad prací jednotlivých zaměstnanců. Testovali jsme tu krátce systém Projektově.CZ, trello.com a podio.com, které by nám na plánování vcelku vyhovovali.
Avšak je tu ještě druhá část a to je uživatelská (klientská sekce), kam bychom pouštěli klienty a zobrazovali jim (podle klienta)
  • dokumenty
  • návody
  • smlouvy a další
a ideálně i nějaké společné věci (např. novinky). V lehkém testu zde byla Jira (Jira Software + Confluence na uzivatelskou sekci), ale tam je problém s počtem uživatelů (kde se dost plati za vyssi pocet).
A dale jsme tak trošku ztraceni.
Neresili jste nekdo podobny problem? S jakym systemem na planovani prace mate dobre zkusenosti? A v cem provozujete uzivatelskou sekci pro klienty?
Diky za vase tipy a nazory,
Ondra
19. 7. 2019 09:23:37
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-rizeni-projektu-uzivatelska-sekce#reply1409151
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
19. 7. 2019 09:45:22
Zkus Teams od MS, minimálně pro tu klientskou část je to ok. Dá se to samozřejmě použít i pro tu zaměstnaneckou část, je otázka s čím vším to potřebuješ integrovat.
19. 7. 2019 09:45:22
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-rizeni-projektu-uzivatelska-sekce#reply1409150
eKnizky.sk
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 7. 2019 09:48:52
U mna jednoznacne kanboard.org ale problem moze byt v tom, ze si to musis sam instalovat na server/hosting. Inak bezkonkurencne ci uz na pracu pre kluentov ako aj zamestnancov.
19. 7. 2019 09:48:52
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-rizeni-projektu-uzivatelska-sekce#reply1409149
Tomáš Marek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
19. 7. 2019 09:56:13
Já používám https://asana.com/ pro projektové řízení. Můžeš s ní propojit x dalších aplikací. Mám propojený Slack s Dropboxem a paráda. Ten client onboarding asi nebude problém, invitneš je jako Guest.
19. 7. 2019 09:56:13
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-rizeni-projektu-uzivatelska-sekce#reply1409148
kofy
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
19. 7. 2019 10:56:03
Zkus kouknout na Redmine. Dle toho co píšeš tak to umí přesně co potřebuješ.
19. 7. 2019 10:56:03
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-rizeni-projektu-uzivatelska-sekce#reply1409147
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
19. 7. 2019 11:25:04
na menší projekty rád používám https://basecamp.com/, pro moje klienty je intuitivní a plní účel i jako skladiště projektových dokumentací, někteří klienti to využívají i několik let po dokončení projektu a pořád na svůj účet přistupují, pro mě to je ulehčení, nemusím dokola posílat materiály, který si klient oblikle nechá v emailu a pak nedohledá.
Teoreticky lze na to použít i český https://www.easyproject.cz . Kromě těch jmenovaných jsem se ještě setkal s https://www.avaza.com nebo https://aswego.app
19. 7. 2019 11:25:04
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-rizeni-projektu-uzivatelska-sekce#reply1409146
Tomáš Marek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
19. 7. 2019 13:10:22
Také jsem chtěl zmínit Basecamp jak píše Tomáš, ale už ho tolik v agenturách nevidím používat z nějakého důvodu, tak jsem ho neuvedl. Nicméně s Basecampem mám také zkušenosti a skvěle plní účel.
V praxi se 2k19 vždy používá nějaký inovativní a moderní nástroj, který podporuje integraci ostatních apps. Většinou se nejede vše přes jednu app, ale je to kombinace appek.
To nabízí
Asana Apps and Integrations · Asana
https://basecamp.com/extras
Trello Integrations
Teams od MS, Redmine a jim podobné jsou kdysi funkční, ale zastaralé appky, které přinesou více problémů než užitku u větších projektů, kde potřebujete přehlednější tasky, komunikaci, cloud, propojení s jinou app,.....
NO1 je celosvětově momentálně Asana. Nicméně realita je taková, že těch appek je mnoho a většina splňuje potřebné fce, takže je to spíš na osobní preferenci a jak se Vám líbí politika/přístup týmu, který za appkou stojí.
19. 7. 2019 13:10:22
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-rizeni-projektu-uzivatelska-sekce#reply1409145
Pro klienty osTicket napojený na Trello (automaticky se mi zakladají tasky do backlogu) kde řešíme projektovou část. V Trello logujeme čas pomocí Toggle a tyto časy pak přenášíme do idoklad.cz
Momentalně ale pracujeme na svém řešení, které umožní projekťákovi rovnou mergovat mergerequesty z gitu, zakládat informace o projektu a zákazník nebude mít jen podporu, ale také možnost sledovat informace o svém hostingu (nejsme dodavatelé hostingu) a pomocí API na hosting zakládat a editovat maily.
19. 7. 2019 19:33:58
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-rizeni-projektu-uzivatelska-sekce#reply1409144
Ondřej Váško
verified
rating uzivatele
22. 7. 2019 10:42:42
Napsal streetcz;1536406
Já používám https://asana.com/ pro projektové řízení. Můžeš s ní propojit x dalších aplikací. Mám propojený Slack s Dropboxem a paráda. Ten client onboarding asi nebude problém, invitneš je jako Guest.
Diky za tip. Zatim jsem teda vyzkousel jen Basic verzi, ktera je osekana, ale prostredi je celkem prijemne.
U te klientske zony, tam nam by slo predevsim o to, ze jeden soubor pouzijeme pro vice klientu a pokud ho zmenime, abychom ho zmenili (nejlepe) na jednom miste. Toto bude asi problem, ze?
A jak byste resil, ze klient po prihlaseni uvidi nejake svoje navody (pdf dokumenty) a dokumentaci? Poctive mu to k jeho uctu nahrat?
22. 7. 2019 10:42:42
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-rizeni-projektu-uzivatelska-sekce#reply1409143
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit