Zadejte hledaný výraz...

Systém pro přidělování zakázek

Peter
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
23. 7. 2016 15:36:58
Dobrý den, rád bych se zkušenějších zeptal na následující.
V mé další činnosti se hodně mění, je spoustu zakázek, rozšiřujeme jak tým, tak portfolio. Emailová komunikace s oslovením a zadáním poptávky je už časově náročná proto bych se rád zeptal jestli někdo nemá nápad na nějaký centrální systém kde bude kolegyně vkládat poptávky a ty si následně někdo z pracovníků zajedná pro sebe. Jedná se hlavně o psaní článků. Takže prioritou je vložit zadání, jednotlivé účty pro každého redaktora a možnost zakázku přijmout s tím, že nikdo další už nebude mít možnost zakázku řešit. Nejvíce by mi vyhovoval nějaký vnitřní systém na wordpress klidně i placený. Nebo jestli někdo máte nějaký nápad jak to jinak řešit? 40 redaktorů už jde špatně uhlídat emailem a pravděpodobně jich bude ještě více, nakolik už dnes máme více jak 20 magazínů a poptávky na články denně stoupají. Děkuji moc za pomoc a nápady :-D
23. 7. 2016 15:36:58
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-pridelovani-zakazek#reply1212902
Asi bych volil nějaké jednoduché CRM na míru. Nemělo by být v tomto případě moc složité a můžeš dohlížet na redaktory.
Postupně můžeš rozšiřovat podle předpokladů a spoustu věcí automatizovat.
23. 7. 2016 15:50:15
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-pridelovani-zakazek#reply1212901
Google Disc -> sdílená tabulka, zdarma a založené během pár minut. Napadá mě to jako old school alternativa k cms.
23. 7. 2016 16:08:53
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-pridelovani-zakazek#reply1212900
weerwolf
verified
rating uzivatele
23. 7. 2016 16:09:36
Co hledáš je project management software, https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_project_management_software možná by šel i ticketovací software
V práci používáné Jiru (placená), na soukromé věci redmine http://www.redmine.org/
23. 7. 2016 16:09:36
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-pridelovani-zakazek#reply1212899
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
23. 7. 2016 16:18:41
k doporučení od weerwolf bych ještě přihodil activecollab.com (buď si platíš paušál nebo si koupíš licenci a provozuješ u sebe), relativně dobře se dá žít s basecamp.com (stojí cca litr na měsíc), s malým počtem položek (dají se mazat) lze zdarma mít targetprocess.com
S Jirou a Redminem budeš bojovat uživatelsky, jsou relativně složité na naučení, jakmile je ale podchytíš, budeš je mít rád.
Docela dobře na tohle ale může fungovat i obyčejné trello.com, osobně ho mám rád, přístup přes aplikace, web. Dobrá cena, jednoduché ovládání a na rozdělování práce ideální. Uživatelsky nejlépe se ti v takovémhle množství redaktorů (a nejspíš i zakázek) bude pracovat s targetprocessem, běžně se používá pro firmy s tisíci zaměstnanci, dají se tam vytvořit snadno vlastní sestavy, skupiny, ale cena je obrosvká a musel bys poptat nějakou slevu.
23. 7. 2016 16:18:41
https://webtrh.cz/diskuse/system-pro-pridelovani-zakazek#reply1212898
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit